11.Bölüm: "Hakan"

117 9 48
                                    

Korkma, bu agaçlar, çiçekler sır saklar.
Insan degil ki ihanet etsin.
- Samipasazade Sezai

🌼

İşe geldiğimde direkt olarak odama girdim odamda beni bekleyen hakanı görünce şaşırdım "Hakan?"

"Peri?" Değip gülümsedi bundan hiç haz etmiyordum "Kahve içecektik hani ertele ertele nereye kadar."  Yutkundum "Gördüğün gibi çalışmam gerekiyor."

Saçımın bir tutamını eline alıp doladı "Ama yapma be Güzelim." Güzelim demesiyle aklıma Fırat geldi her ne kadar bu gerçek bir evlilik olmasada ona ihanet edemezdim.

Bir adım geriledim "Eğer karakolluk bir işin yoksa lütfen git Hakan bak birikmiş dosyalar sorguya çekilecek suçlular var lütfen."

Hakan ayaklanınca yerime oturdum birden arkama geçip saçlarımı boynumdan çekti ve kulağıma yanaştı "Molanda burda olucağım." Değip gidince tüylerim diken diken olmuştu elim telefona gidince Ana ekranda Fırat ile olan resmimizi gördüm.

Evet en doğrusu Fırata bunu söylemekti yoksa yanlış anlayabilirdi tam Fıratı arayacakken içeri Ali daldı "Komiserum geçen şikayette bulunan kadina tacavüz eden adami bulduk." Hemen ayaklandım ve Ali'nin peşinden gittim.

****

Ezginin doldurduğu çayı aldım "Sağol canım ben odamdayım." Ezgi başını yana eğdi "Komiserim gelin beraber mola yapalım."

"Çok isterdim ama bir kaç gözden geçirmem gereken dosyalar var onları halletmeliyim." Ezgi başıyla onaylayınca odama doğru gittim girer girmez hakanı görmek sıçramama neden oldu.

"Aa ama kendine çay almışsın bana almamışsın." Gülümsedi "Sorun yok güzelim ben kahvemi getirdim yanımda."

Yutkundum "hakan bak ben.." birden yanıma yaklaşıp beni kendi ve duvar arasına sıkıştırdı bu kadar yakın olmak beni fazlasıyla rahatsız ediyordu "Şşş ama olmaz böyle itir-" kapı birden açılınca ikimizde oraya baktık Fırat şok içinde bize bakıyordu arkasını dönüp gitmeye başladığında hakanı ittirip peşinden gittim.

"Fırat..Fırat dur." Fırat durmuyordu "Fırat durur musun lütfen..Fırat lütfen dur."

Fırat birden arkasını dönünce aramızda ki az mesafeden dolayı yutkundum "Niye yaptun? Tamam ilişkumuz gerçek değul ama bekleyemedun mi boşanmayi? Peri ben sağa.." birden sendeleyince onu tuttum.

"Gel oturalım." Kollarını çekti "Bırak istamayrum." O gidecekken yüzünü avuçlarımın arasına aldım "Fırat..gitme dur." Gözlerim dolmuştu.

Yanağını yavaşça okşamaya başladım "Düşündüğün gibi bir şey yok Hakan birden gelip bana yanaştı bende şok oldum ne yapıcağımı bilemedim ayrıca sabah da gelmişti seni arıyacaktım molada yanıma gelir misin diye ama çok önemli bir olayda ki suçlu yakalanınca onun sorgusuna girmek zorunda kaldım..ben sana ihanet etmedim..etmem." Gözümden akan yaşı umursamadan onun yüzüne bakmaya devam ettim.

Yüzümü biraz inceledi ve sonra yanaklarında ki ellerimi tuttu ve avuç içlerimi tek tek öptü sonra bana sımsıkı sarıldı "Özür dilerum öyle bir şey düşündüğüm içun gitmek isteduğum içun çok özür dilerum."

Bende kollarımı ona sardım "İyi ki dinledin beni." Birden biri beni Fırat'tan çekip fırlatınca düştüm.

Fırat sinirle Hakana baktı ben onun hakana dalmasını beklerken O yanıma gelip beni kucakladı "Perim iyi misun?Acidu mi bir yerun?" Yutkundum "İyiyim."

PalamutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin