Chapter 11🔞

972 22 3
                                    

Jk එයාගෙ ලේ ගෑවුන ඇදුම් මාරුකරගෙන ආපහු hotel එකට ගියා....
.
.
.
Time skips
.
.
.
After the mission...
*Jkගෙ gang එක බඩු ටික අරගෙන කැනඩාවලම deel එක කරා.... මුලු ලෝකෙම කැනඩාව පැත්තට හැරෙන්නේ මෙච්චර හොද ආරක්ෂාවක් තියෙද්දිම මේවගේ දෙයක් වුනා එක.... කැනඩා පොලිසිය කොච්චර හෙව්වත් අඩුමතරමෙ සැක සහිත කෙනෙක්වත් හොයාගන්න ලැබෙන්නෙ නෑ... ඒවගේම jkගෙ gang එක අද කොරියාවට ගියා.... ඒත් ynට jk එක්ක ටිකක් නිදහසේ ඉන්න ඕන කිව්ව නිසා jk එයාට කොරියාවට ගිහින් කරන්න කොච්චර වැඩ තිබ්බත් jk, yn එක්ක නතර වෙන්න තීරනය කරා.....ඒවගේම mission එක කාලෙ ගොඩාක් stressful වුනත් ඒකාලෙ jk, yn දෙන්නා ගොඩාක් සතුටින් හිටියා...ඒකාලෙ තමයි jk අවුරුදු ගානකින් අවන්කව තව නිදහසේ හිනා උනේ.. *
*monstersලා ඇරෙන්න වෙන කිසිම කෙනෙක් දැන් එයාලා ගාව නෑ*
At 5.30pm
* jk, ynගෙ room එකට ගියෙ room එකට street foods කන්න යන්න.... (Yeah!! Mob boss street foods කන්න ආසයි මුලින්ම බෑ කියද්දිම yn තමයි බලෙන් එක්කගෙන ගියේ....)යන්කොට yn sofa එකේ ඉදගෙන පොතක් කියවනවා  headphones දාගෙන නිසා ynට jk එනවා ඇහුනෙ නෑ..... කකුල් දෙක උඩට ඇරගෙන නිසා ynගෙ black colour panty එක jkට හොදට පෙනුනා....
-------
Jk කෙලින්ම yn ලගට ගිහින් yn කියව කියව හිටපු පොත ඇරගෙන් විසිකරලා ynව deeply kiss කරන්න ගත්තා... තප්පර කිහිපයක් yn පුදුම වෙලා හිටියත් ඊලග තප්පරේදී yn jkව kiss back කරා... එයාලාගෙ දිවවල් kiss එකට එකතු කරා...Jkගෙ අත් ynගෙ ඇග පුරාම යනවා... Jk kiss එක break කරන්නෙ නැතුවම ynගෙ skirt එක උඩට ඉස්සුවා....විනාඩි කිහිපයකට පස්සෙ ඒ දෙන්නම ඈත් වුනෙ වේගෙන් හුස්ම ගන්න ගමන්....
Yn, Jkගෙ shirt එකයි pant එකයි boxer එකයි ගලවලා දැම්මා...

Jk, ynගෙ බෙල්ල දිගේ ලෙවකක කිස් කරනකොට ynපවා control එකෙන් පිට යනවා.

ඊටපස්සෙ jk, ynගෙ shirt එකත් එක්කම pant එක ගලවලා, ynව නැගිට්ටවලා අනිත් පැත්තට ඔලුව දාලා ynව එයාගෙ ඇග උඩට ගත්තා... දැන් jkගෙ මූනට පේන්නෙ ynගෙ pussy එක ඒවගේම ynට පෙන්නෙ jkගෙ dickඑක......

Yn දැනටමත් හොදටම wet වෙලා හිටියෙ jk, ynගෙ kilitඑක ඇගිලි වලින් රවුමට මසාජ් කරලා moan කරකර ලෙවකන්න පටන් ගත්තා... මොකද ඒ වෙනකොටත් yn එයාගෙ dick එක suck කරන්න අරගෙන හිටපු නිසා....

එකපාරටම yn, jkගෙ dick එක suck කරන එක නවත්තලා හයියෙන් moan කරන්න පටන් ගත්තෙ jk, ynගෙ pussy එකට කිසිම warning එකක් නැතුව ඇගිලි දෙකක් ඇතුලු කරල වේගෙන් move කරන්න .නිසා.....

MAFIA's girl💥💥Where stories live. Discover now