Merhabalar efenim,
Ben geldim. Bol kahkahalı bir bölümle hem de. 5K olduk. Bunu heyecanı var. Hadi bakalım daha ileri...😊🤭
Bu bölümü Bibordomeselesi ve Nazar1334 e armağan ediyorum.
Keyifli okumalar diliyorum.💛
Yarın gelecekti aslında da hazır bitmişken soran da olunca atayım dedim. Hatalarım varsa affola.
Oy sınırı:15
Yorum sınırı:300Sizleri seviyorum...♡
Özlemek ve ölmek arasındaki tek fark iki kelimeydi. Kokusuna, sesine, bakışına, duruşuna... Her şeyine hasrettim. Yokluğu en zor sınavdı. Çaresizliğin yanında çok ağır bir hüznüm vardı.
Kollarımın arasından sedyeye indirdiğim kadın bir haftadır ölü gibi yatıyordu. Yakışmıyordu. Ne bu kireç gibi ten ne moraran dudaklar ne de bu sessizlik yakışmıyordu ona. Nasıl kazandığımı bilmediğim kalbi iki kere durmuştu. Sevdiğim kadın iki kere vazgeçmişti yaşamaktan.
Günlerdir yaslandığım camdan içerideki kadına bir kez daha bakıp koridora döndüm. Herkes perişan bir haldeydi. Kadınlar ağlamaktan harap olmuştu. Arkadaşları günlerdir uykusuz burada bekliyordu. Selim yanıma gelip durdu.
-Bu kadar uzun susmasına alışık değilim. Senelerdir ilk kez bu kadar susuyor.
Selim'e baktım. Haberi alır almaz balayını bırakıp gelmişlerdi. Sıla Yağmur'un her kalbi durduğunda bayılmıştı. Uraz duvar dibine çökmüş saatlerdir aynı çay bardağı ile oturuyordu. Gül dizlerini kendine çekmiş küçük bir çocukcasına hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Dağılmıştık. Küçük bir kadın hayatımızın yapı taşı olmuştu ve yokluğu kalbime saplanan hançer gibiydi.
-Bir eve git. Duş al kendine gel. Üzerinde 5 gündür aynı tişört var. Onu da zorla giydirdik. Bırakma kendini.
-Selim git karınla ilgilen.
Eve bir kere gitmiştim. Yatağımın üzerinde doktor olmasının aksine kusursuz bir el yazısı ile yazdığı notu görmek bile beni bir kez daha yıkmaya yetmişti. Özledim yazmıştı. Ben de özledim kadın çok özledim.
Fatih elinde bir koli su ile koridora girdi. Izin alamamıştı. Günlerdir sürekli Hakkari uçuşlarını o yapıyordu. Her fırsatta hastanedeydi. Emre günler sonunda karısı biraz dinlensin diye eve gitmişti. Yağmur kendi ailesini kendi seçmişti ve hepsi onun için buradaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFER (Askeri Kurgu)
Ficción GeneralBeyaz önlüğe düşen bordo berenin hikayesiydi bizimki. Al bayraktan öğrenmiştik aşkı. Doktor Yağmur vatan sevdalısı bir adamı sevmişti. Hayatı boyunca kalbinde yara eksik olmayan asi güzel gönlünü Yüzbaşı'ya teslim etmişti. Peri masalı değildi onlar...