Pohled Hyunjina:
Po posilovně jsme jeli domů. Vydal jsem se do horního patra do sprchy a osprchoval se. Zapnul jsem vodu a najednou uslyšel řev z kuchyně v dolním patře. Na chvíli jsem ji vypl a přiblížil se ke dveřím.
,,Mami mám práci nemůžu nikam jet! Navíc zítra přijde jeden slavná kpop zpěvačka a bude nám dělat reklamu, musím tam být!"
,,Tak se hned nevztekej chtěla jsem ti udělat radost! Dlouho jsme nebyly někde na společném výletě."
,,Mami já kvůli práci teď nikam nemůžu! Mám toho kurva hodně a už jsem ti to říkal nejmíň tisíckrát!"
,,Ale Lixie-"
,,PŘESTAŇ MI TAK ŘÍKAT!"
Slyšel jsem zvuk rozbití. Naštěstí jsem byl ještě suchý tak jsem se oblékl a běžel tam.
,,Felixi jsi jak malý dítě! Vždyť se podívej co jsi tady udělal!"
Rozbil talíř. Hm.
,,Tak za mě nemáš furt rozhodovat!"
Přišel jsem za nima.
,,Hej přestaňte!"
,,Hyunjine ty se do toho laskavě nepleť."
,,A proč? Vždyť jsi málem ublížil svoji mámě!"
,,To si vyřeším sám."
,,Teď si to tady ukliď! Lásko jsi v pohodě?"
,,Jo jsem."Vážně je tak urážlivý? Felix si zavolal jejich služku aby to uklidila. To si to neumí udělat sám? Odešel jsem s Leilou (Felixe mámou) do ložnice.
Tam jsme si sedli na postel. Dal jsem Leile pusu.
,,Co se tam stalo?"
,,Ale nic... jen jsem mu řekla že bych s Felixem a s tebou ráda zítra jela na výlet k oceánu. Naštval se protože má teď hodně práce a nemá na nic jiného čas."
,,Taky jsem to tak s prací měl..."
,,Strašně mě to mrzí..."
,,Co třeba jeho milostný život? Má někoho?"
,,Nemá a ani nikoho nechce."
,,To je zajímavé."
,,Felix je celý zajímavý. Krásu má po mně a osobnost po jeho otcovi."
,,Co se vůbec stalo s jeho otcem?"
,,Obvěsil se."
,,Aha."
Ukápla jí slza.
,,Promiň, to jsem nechtěl."
,,To je dobrý."
Začal jsem Leilu líbat.
(Pls mě se vůbec nelíbí ta představa že Hyunjin místo Felixe líbá Felixovu matku😭)
Felix by se měl uklidnit, tohle by jeho matce dělat neměl.
,,Mám si s Felixem promluvit?"
,,Nepomůže to."
,,Třeba pomůže."
,,Můžeš to zkusit ale rovnou ti říkám že to nevyjde lásko."
,,Půjdu za ním."
,,Tak já se zatím půjdu osprchovat."Vydal jsem se za Felixem který už byl v jeho pokoji. Zaklepal jsem na dveře a potom vešel dovnitř. Felix ležel na zemi se sluchátkama v uších.
,,Co tu chceš?"
,,Víš že existuje postel?"
,,Líp se mi přemýšlí když ležím na zemi."
,,Nad čím přemýšlíš?"
,,Přemýšlím o životě."
,,Aha."Felix si stoupnul a vytáhl si obě sluchátky z uši. Zase na sobě měl strašně volné oblečení - volné triko a tepláky. Chytil jsem ho za boky- ani nevím proč jsem to udělal. Asi jsem chtěl vědět jak moc je to tričko volné. Felix se docela lekl a snažil se oddálit. Nepustil jsem ho.
,,H-hej co děláš?"
,,Proč na sobě nenosíš normální trika? Máš tak hezkou postavu... proč ji neukážeš?"
,,Není to můj styl. Mám rád volné věci."
,,Vždyť je ti to triko tak o 4 čísla větší."
,,A to vadí?"
,,Ne. Když je to tvůj styl..."
,,Můžeš mě už pustit?"
,,Jo jasně, promiň."
,,C-co to bylo Hyunjine?"
,,Já nevím. Promiň."Felix si sednul na postel. Vypadal docela smutně.
,,Co se děje?"
,,Chci si s někým povídat o životě jenže nikoho moc... nemám."
,,Povídej si se mnou. Rad ti budu naslouchat."
,,Tak- tak dobře."
Byl úplně jiný než předtím. Docela se uklidnil. Posadil jsem se k němu na postel.
,,Dost... mě štve moje osobnost. Docela často vyjedu po lidech a pak bych se jim mohl omlouvat celé dny. Třeba jak jsem dneska řval po mámě a pak rozbil ten talíř... máma ví že se jí nemusím omlouvat protože se často prostě neudržím a stane se tohle."
,,To nevadí, každý jsme nějací."
,,Ale mě to vadí."
,,Lixi to se prostě stává. Nikdo není dokonalý."
,,Já myslím že někteří dokonalí jsou."
,,Felixi... budeš mě prosím brát jako tvého kamaráda a ne přítele Leily?"
,,Jo, dobře."
Nastalo na chvíli ticho.
,,Nikdy jsem vlastně s nikým nechodil... kromě jedné holky. Ta mi dost ublížila."
,,Co se stalo?"
,,Nechci o tom mluvit... navíc moc se neznáme, Nemám v tobě ještě takovou důvěru abych ti to řekl."
,,Jo to chápu."
,,Taky nechápu... jak může máma takhle střídat chlapy. Minule byl o 10 let starší než ona... kdo to asi bude příště? Ona s nikým moc dlouho nevydrží, nemá ráda vztahy na dlouho."
Trochu jsem znejistil. Leilu miluju. Miluje mě vůbec ona?
,,Máš strach že?"
,,Eh..."
,,Klid máš šanci aspoň na půl roku a pokud to neposereš tak si myslím že i na dýl."
,,N-no... dob-ře?"
Felix se začal smát.
,,Máš vtipný výraz."
Dál se smál.
,,Máš práci?"
,,Momentálně ne. Nějakou hledám."
Na chvíli se zamyslel.
,,Hyunjine nechceš zajít na soju?"
,,Já moc nepiju."
,,Tak mi budeš dělat společnost. Co ty na to?"
,,Fajn."
Vydali jsme se do mého auta a vyrazili do baru.~time skip~
Už jsme v baru skoro hodinu, Felix už je dost opilý.
,,Lixi jakto že jste tak bohatí?"
,,M-máma byla šéfová jedné velké firmy, pak z tama odešla. Musela hodně pracovat a to se jí nelíbilo. Máma je dost vybíravá."
No nevím jestli se mu dá věřit, přeci jen je hodně opilý.
,,Půjdeme domů, dobře?"
,,Už?"
,,Jo. Už."
,,Tak fajn."
Zaplatil jsem za Felixe a pomohl mu dojít k autu, už se ani na nohou moc neudržel.Když vstal u domu z auta tak spadl na zem. Běžel jsem za ním a vzal ho do náruče.
,,Díky Hyunjiine."
,,Není zač."
Odnesl jsem ho do jeho pokoje a následně jsem šel za Leilou.
,,Byli jste pít?"
,,Jen Felix. Já jsem tam byl jen aby nebyl sám."
,,A proč jste neřekli mě?"
Sakra, ona se naštvala.
,,Jako co když chci jít pít taky?"
,,Promiň ale Felix tam chtěl jít jen se mnou."
,,Jo a proč? To mu na tobě tak záleží?"
,,Ne to ne prostě jsme si chtěli jen povídat a seznámit se."
,,A proč jsi ho nesl v náruči?"
,,Je tohle výslech?"
,,Není ale odpověz mi kurva!"
,,Neudržel se na nohou, proto jsem ho neslyšel v náruči."
,,To vám tak věřím! Běž spát na gauč!"
,,Ale-"
,,Drž hubu a běž na ten gauč!"
,,Fajn no."
Co to do ní vjelo? Vždyť jsem ji říkal pravdu. Proč jako musím spát na gauči? Nic jsem neudělal. A navíc... nevím co jí je, vždyť... s Felixem jsme jen kamarádi. Má docela podobnou povahu jako Felix, takže to Felix nemá jen po otcovi.DALŠI DEN RÁNO
Pohled Felixe:
Ráno jsem se probudil se strašnou bolestí hlavy. Podíval jsem se na mobil.
,,TO UŽ JE 7 HODIN?! PRIČ MI SAKRA NEZVONIL BUDÍK?!"
Rychle jsem se oblékl a pospíchal dolů po schodech. Jasně že bych to nebyl já kdybych na tich schodech nespadl a nesletěl po nich až dolů. Taky jsem na sebe vylil kávu kterou jsem si dělal nahoře v kuchyni.
,,Do piče!"
,,Jsi v pohodě?"
Jak se u mě objevil Hyunjin? No to je jedno. Rychle jsem se posbíral, trochu mě bolely záda ale to nic není.
,,Jo v pohodě."
,,Nezdá se mi."
,,Hele já jsem zaspal, už před hodinou jsem měl být v práci tak mě nezdržuj!"
,,Jo promiň."
Šel jsem se rychle převléknout. Vyrazil jsem k autu a vydal se do kavárny.Přišel jsem do kavárny, kde už to fungovalo. První jsem šel do kuchyně za Minhem.
,,Nazdar šéfíku. Kde jsi?"
,,Nazdar. Zaspal jsem, to se stává ne?"
,,Jojo... Sháněl tě Changbin."
Ten pracuje v části s čajema, je tam vždycky velký provoz. Zapomněl jsem zmínit že naše kavárna není jen kavárna ale i čajovna.
,,Půjdu za ním, díky za info."
,,No problem."Vydal jsem se za Changbinem.
,,Changbine, sháněl jste mě?"
,,Oh ano... Chtěl jsem s vámi probrat moji výpověď."
,,VÝPOVĚĎ?!"
,,Musím skončit. Mám k tomu mnoho důvodů. A rád bych skončil co nejdřív."
,,Seungmine pojďte sem prosím."
,,Už běžím."
Přišel ke mě a já mu řekl ať tu chvíli je. Mezitím vyřeším s Changbinem tu výpověď.Changbin mi vše vysvětlil, jsem celkem zaskočen. Koho teď mám sehnat? Ha, dostal jsem nápad. Hyunjin přeci hledá práci. Zavolal jsem mu.
—Hyunjin—
,,Ahoj Hyunjine. Hledáš pořád práci?"
,,Jo... hledám, proč?"
,,Mám tady v kavárně pro tebe místo."
,,To je super. Kdy se můžu dostavit?"
,,Klidně už teď jestli máš čas."
,,Jo mám. Za půl hodiny jsem tam."
,,Tak jo."
——
Jupí! Teda ne že bych nutně chtěl aby tady Hyun pracoval ale hodí se to, když mi zrovna říkal že hledá práci. A vzhledem k tomu že tady u čaje pracoval jen Changbin který odchází tak mám radost že jsem někoho tak rychle našel. Ještě aby tu práci vzal–——————————————————–
Ahojkyyy!🙋♀️ Dneska by mohlo vyjít i IWHYB, ještě uvidíme jestli tu kapitolu stihneme dopsat. Anyways, baví vás zatím Sorry Not Sorry Mom? Měla bych tomu změnit název?💕
ČTEŠ
Sorry not sorry mom || HYUNLIX [CZ]
FanfictionFelix je šéf jedné kavárny v Seoulu. Jeho matka si najde Hyunjina, o 2 roky staršího přítele než je Felix. Felix ho ze začátku nesnáší a Hyunjin se s ním snaží seznámit a sblížit.