Cenaze kaldırılmış herkes Jungkook'un evindeydi. Kız kardeşi acı içinde bağırıyor ve bunu ona yapan kişilere beddua ediyordu.
Evet Jungkook iki adam tarafından onlara borcu olduğu ve ödeyemediği için onu öldüresiye dövmüşlerdi ve ağaca bağlayıp bir kaç gün boyunca orada bırakmışlardı.
Hoseok tavana bakıp kendince bir şeyler sayıklıyor. Kim Namjoon ve Kim Seokjin iki adam hakkında Jungkook'un halasına bilgiler veriyordu. Onları halası büyütmüştü. Halasıda, Jungkook'un kız kardeşi kadar beterdi.
Taehyung... O ise Jungkook ile olan fotoğraflarına bakıyor oda adamlara lanet ediyordu.
Çok sevdiği ve başka kimsesi olmayan Taehyung artık ne yapacağını bilmez haldeydi.
Ama düşünüyordu ve bulmuştu ne yapacağını. Eline çantasını alıp içine bir kaç bir şey koydu ve dere kenarına gitti.
Çantasına koydu kağıt kalemi çıkardı. Bir süredir yazmadığı günlüğüne son cümlelerini yazıyordu.
•••
Canım sevgilim Jungkook,
İki gün oluyor cenazen kaldıralı :)
Biliyorum çok erken ama ben seni çok çok ama çok seviyorum. Çünkü hayatımda senden başka kimse yok artık. Biliyorsun sonuçta ailem benden nefret ediyor çünkü ben bir eşcinselim... Ne kadar komik değil mi?Neyse...
Bende Jimin öldükten sonra Yoongi Hyung'un yaptığı gibi sevdiğimin, senin yanına gelicem. Umarım ikimizde cennette mutlu yaşarız. Seni görmeye geliyorum sevgilim...
Sevgilerle Taehyung~
•••
Ormandan yükselen silah sesi ve kuşların uçması ile beraber Evde olan Jandarma Komutanı Kim Namjoon ve yanında polis memuru Kim Seokjin diğer ekibide alarak ormana gittiler.
Dere kenarına geldiklerinde yerde yatan Kim Taehyung'un cansız bedenini gördüler. Arkalarından gelen Hoseok ikinci şokun etkisi ile bayılmıştı.
Bu Taehyung'un hayatıydı. Oda Hyung'nu ilham alarak kovuştu sevdiğine...
Bu onun için mutlu bir sondu.