Ee ilk önce selaamm!! Bu benim ilk kitabım ve bazı yanlışlarım ola bilir destek olmak için oy ata bilirmisiniz?:')dilenicilik mod şimdi hadi hikayeye geçelim..
Öncelikle her ülkenin kendi güçleri ve özelikleri vardır.Mesela örnek göstermek gerekirse Azerbaycan'ı örnek göstere biliriz.şimdi Azerbaycan'ın özelliklerinden bahs edicek olursak?
💫Boyu💫-1.69
💥Kilosu💥-56kq
🖐Gücü🤚-İstediği zaman ellerinden ateş çıkarta bilir(wowow yakıyorsun Fuat abiii)
❣En sevdiği renk❣-Yeşil ve mavi renki seviyor
💚Bestieğleri💙-Türki-san(Turkish ülkelerle arası iyi) abimiz,İsrail-chan arkadaşı Gürci-chan ve Kanada(?)
😚Kardeşi/sevdiği biri😚-Öncelikle tüm Türk ülkeleri kardeş değildir bazıları akraba ve kuzen.Ama Türkiye,Kazakistan,Özbekistan ve Türkmenistan'la kardeş lakin eski kardeşleri Rusya,Ukrayna, İran ve Belarusya'la üvey kardeş.:') vee sevdiği biri yok
🥰Anası/Fatheri🥰-Azerbaycanın motheri Safevi'dir,ancak bazıları onu 1736.yılda öldüğünü sanıyor ama yanlış. Qaçarlar,Afşarlar ve Safevi aynı kişidir Safevi kardeşlerinin yerine geçmişdir.Yani bu durumda Safevi Azer'i 1800.yıla kadar korumuşdur.1800.yıldan sonra Azerbaycan'ı Rus çarlığı alıb kaçırmışdır orada ise Sovyetler birliği ile tanışmıştır.Yani Sovyetler ve Azerbaycan çocuklukdan tanışıyorlar.Ve Azerbaycan Sovyetler'in çocuklarına bakıcılık yapmıştır.
😋Kişiliği🤪-Azerbaycan aslında deli kişiliğindedir,yanii eğlenceli bir tipi var onunla konuşmakdan çok zevk alırsın ve geçmişde yaşadığı şeylerden dolayı hep anlayışlı olmağa çalışıyor.çay içmeyi sever (UwU bende severim) ve odasındaki çekmecede Eski kardeşlerinin olduğu bir sürü fotoğraflar var.Tabii Sovyetler son yıllarında kontrolünü kayb etdi ve bir sıra soykırımlar yaptı ancak olanlar için pişman.
👁👄👁Görnüşü👁👄👁-Azerbaycan'ın görnüşüne gelirsek sağ gözü mavi sol gözü ise sarı renkde sol gözünde bazı yaralar var.Saçları üç renkde saçı açık mavi renk ama üstten bir tutamı yeşil ve sol gözünün yanındaki tutam ise kırmızı renk.Başında çiçeklerden taç var.Vee beyaz bir kiyafetden üstüne mor ceket giyiyor.sağ kolunda bayrağını gösteren bir mendil(?)var (ismini bilmiyorum bunun ae) ve herkesden gizlediği altın kolyesi ve bu kolyede Azer'in geçmiş ailesinin resimleri vardı.
🥳Çocukları🤧-Azer kardeşimizin üç çocuğu var UwU bunlar Nahçivan,Karabağ ve Güney Azerbaycan.Güney Azerbaycan Azer'in kardeşi ama küçük olduğu için onu evlat edinmiş zaten Güney'de onu babası olarak görüyor.
😇Ship'lendiği biri😇-Azerbaycan'la olan ship'ler çok değişik Ee çünkü bu kardeş hem İsrail'le hem Kanada'yla, Belarusya'yla hemde Gürci-chan'la shipleniyor yani çoook kabarık Mxkxmxkcmlxmmc
Şimdilik bu kadar yaza bildim yani bence iyidir 383 words what..?!