1.bölüm trafik kazası

15 4 0
                                    

Kurgumu beğenirseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum keyifli okumalar

Sevgilerle...

1.bölüm
TRAFİK KAZASI:

Ben lavinya Arsal. Bundan 11 yıl önce ailemi bir trafik kazası sonucu kaybettim. Kaza'da anne'mi baba'mı ve abi'mi kaybettim. Kaza bundan 11 yıl önce bodrumdan ateşehire gitmek için yola çıkmalarıyla başladı. Ben ataşehirde teyzemin yanında kalıyordum, ailem beni teyzemden almak için yola çıktıklarını söyledi. Teyzemle benim eşyalarımı toplamaya başladık. Yaklaşık 30 dakika içinde bütün eşyalarımı toplamıştık . Annem teyzemi arayalı bir saati geçmişti ama hale gelmemişlerdi. Akşam saatleriydi pek fazla trafik olmazdı buralarda ama hala ortalarda yoklardı. Yaklaşık iki saat sonra eniştemin telefonu çaldı. Hepimiz merakla eniştemden gelecek haberi bekliyorduk.

On dakikalık bir konuşmadan sonra eniştemin yüzü dondu ve kulağına dayadığı telefon elinin boşluğundan kayarak yere düştü. Teyzem kötü birşey olduğunu anlamış gibi beni ve kuzenlerimi çocuk odasına gönderdi. Teyzem ve eniştem yaklaşık on dakikalık bir konuşmadan sonra bizim yanımıza geldiler ve sakin kalmamı söylediler. Teyzem yanıma diz çöküp ellerini omuzlarıma koydu. Bir enişteme bir bana bakıyordu. En sonunda konuşmayı başlamış yeni çocuk gibi "a-annen gil k-kaza yapmış-ş lar."dedi.
O an bütün hayatımın altüst olduğunu anladım. Eniştem "hadi çıkalım,hastaneye yetişmemiz gerekiyor." Dedi. Hepimiz montlarımızı alıp arabaya bindik ve hastaneye gittik. Eniştem önden teyzemde bizimle beraber hastaneye girdik.

Girişteki danışana annemin babam ve abimin isimlerini sordu teyzem. Hepsi 4. Katta ameliyattalarmış. Hep birlikte asansöre binip 4. Kata çıktık ve beklemeye başladık. Teyzem bir koltukta ağlıyor eniştem onu teselli ediyor ben bir koltukta neler olduğunu idrak etmeye çalışıyorum kuzenlerim benim yanımda oturuyor. Herşey çok hızlı olmuştu daha idrak edememişken doktor çıktı ve "elimizden gelen herşeyi yaptık ama mağlesef hiç biri kurtulamadı."dedi. Ve bu sefer gerçekten dünyam başıma yıkılmıştı.

Bu sefer bağıra çağıra ağlayan bendim ailemin yok oluşunu kaldıramazdım. Böyle olmamalıydı ben daha 10 yaşındaydım ve annemin kokusuna doyamamışken babama derdimi anlatamamışken abimle gülüşmeye doyamamışken hepsi biranda gitti ve ben kaldım keşke bende ölseydim onlar yokken benim yaşamamın bir anlamı yoktu. Teyzem benim artık tek evimdi. O gün çok kötüydüm hatta berbattım ben ağlarken fenalaşarak bayılmışım serum takmışlar.  Uyandığımda hastane odasındaydım bir tane polis ve teyzem vardı net duymuyordum ama olayları anlattığı belliydi. Polise dönerek olayları bana da anlatmasını rica ettim. Polis iki tane sarhoşun babamların arabasının önüne kırması sonucu yoldan çıkarak şarampole yuvarlandıklarını söyledi. Çok kötu bir şeydi bu üzüntüden midem bulanıyordu.kaldıramazdım bunu gücüm yetmezdi.

hastanede son günlerimdi annemgilin ölümünün üzerinde tam bir hafta geçmişti. Doktor son kontrollerimide yaptıktan sonra taburcu etti. Teyzemle birlikte taksiye binip eve geldik. İlk önce bir duş aldım ve yemek yiyip yattım olanları düşünmeye başladım. Ve birden kendimi hıçkırarak ağlarken buldum. Yanımda teyzem vardı saçlarımı okşuyordu tamam güzelim geçti diyordu. Kalkarak teyzeme sarıldım anne sevgisi gibi sıcak bir abi gibi koruyucu bir baba gibi güçlü geliyordu bana.
Akşam yemeğine az kalmıştı teyzeme sarılarak uyuya kalmışım. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve oturma odasına gittim. Teyzem koltukta uzanıyor küçük kuzenim oyuncaklarıyla oynuyor benden iki yaş küçük kuzenimde televizyona bakıyordu. Bende yanlarına gittim ve televizyon izlemeye başladım. Bir saat kadar televizyon izledikten sonra yemek masasına geçtik ve hep beraber yemek yedik. Ailemsiz bir akşam yemeği daha eklenmişti.

Yemeklerimizi yedikten sonra teyzeme yardım ettim sofrayı toplamasında. Beraber topladık ve içeri eniştemin yanına geçtik. Eniştem "nasılsın lavinya" dedi "iyiyim enişte ama ailemsiz kötü" diyerek cevap verdim. Biraz vakit geçirdikten sonra yatağıma gidip derin bir uykuya daldım...

Kurgumu nasıl buldunuz?

İlk baştan bir olay yaratmak istedim biraz abarmışmıyım bilmiyorum yorum sizde.

Siz ne düşünüyorsunuz lavinya hakkında?

Sizce kaldırabilecekmi ailesinin ölümünü?

İlerde nasıl bir yol izleyecek sizce ?

Yorumlar sizde ne düşündüklerinizi belirtirseniz sevinirim ona göre ekleme ya da çıkarma yaparım. Öpüldünüz ❤️❣️
Sizi seviyorum 🥰💜❤️

Sevgilerle...

HAYATTA KALAN SON ORKİDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin