„Dneska si byla skvělá, si jedna z mála které má ráda" pronese a dá mi pusu do vlasů. Válíme se u mě v posteli a já ho škrábu ve vlasech.
„Děkuju jsem ráda že jsi za ní přijel a je to všechno zase v pohodě"
„Já taky a to jenom díky tobě" pronese a rukou mi zajede pod tričko.
„Jenom by mě zajímalo proč tam nikdo nebyl když to byla oslava" zasměju se a on taky
„Prcku než sis vybrala co na sebe tak všichni odjeli" Cože? Si dělá prdel ne ,já se snažila být co nejhezčí pro jeho mamku protože kdyby mě viděla tak bych asi zůstala stát u těch jejich dveří a Petra by už nepustila ven.
„Ty seš debil tak já se příště tak chystat nebudu a všichni ti pak budou psát že chodíš s čarodějnicí" pronesu a dám mu pohlavek.
„Říkám pravdu" zasměje se a já ho mrdnu polštářem.
„Drž hubu Adámku jinak spíš sám"
„To bys nedala beze mě"
„Moc si věříš"
„Já narozdíl od tebe nežárlim" řekne a nahodí ten svůj úšklebek.
„Počkej si na chatu" pronesu a zasměju se.
Ještě budeš prosit abych byla tvoje...
pomyslím si a usměju se.
„Nemůžu se dočkat" odpoví a dál se zavrtá do peřiny. Chvilku se mazlíme dokud se mi nezačnou zavírat oči a já následně usínám.„Lucko naval mi to jídlo , jinak tě zabiju" pronesu když mi sebere moje míchaná vajíčka které jsem si dělala tak dvacet minut , totálně unavená a nasraná protože Petr chrápal.
„Ne-e to že máš krámy ještě neznamená že se nemůžu v klidu najíst" řekne a já jí začnu nahánět po kuchyni a ano dostala jsem to, Lucka byla moje záchrana a očividně mi to dneska bude připomínat dost dlouho.
„Neser mě, ještě vzbudíš kluky a to já rozhodně nechci"
„Nojo prosimtě ,nikomu to neřeknu" odpoví nakonec a vrátí mi talíř.
„Zabiju tě"
„No jo ty kecko" zasměje se a začne jíst rohlík se šunkou.
Po snídani jsme se rozhodli jít do obchodu pro pár věcí a hlavně si Lucka musí dojít pro nějaký hadry k sobě domů.
„Dopíči Lucko proč musíš bydlet tak daleko" stěžuju si , bolí mě nohy a břicho a ona mě ještě táhne k sobě domů a to ani nezmiňuju že bydlí až v pátém patře bez výtahu.
„Drž hubu ,jenom si něco vyzvednu a pak musím jít do lékárny a ty jdeš povinně semnou"
„A nemůže pro nás někdo zajet"
„Ne kluci jsou ve studiu a navíc si bez nás musí odpočinout" zasměje se a já si povzdechnu.
„A ty s Petrem dobrý?" Ptá se zatímco odemyká dolní dveře.
„Jo dobrý, včera jsem si z něho udělala prdel a on řekl že žárlím,tak jsem mu řekla ať se těší na chatu" pronesu když zdolávám ty zkurveny schody.
„No ty kráso takže ty budeš takováhle mrcha jo?"
„Musí vědět s kým chodí" pronesu ledabyle a zasměju se.
„Dopíči tak to bude něco, ještě když budeš na mrdky" směje se
„To je jedno ale nejsem taková kunda abych Petra podvedla" pronesu a zasměju se.
„Neboj dám na tebe pozor" usměje se.Debilní schody, jakmile se dostaneme do pátého patra tak mi řekne abych počkala venku, že se za chvíli vrátí.
Sednu si na schody a kouknu se na mobil.Debílek ❤️
Nechcete se za námi stavit ve studiu?J: okey ale ještě se stavím doma ... Mám něco vzít?
Debílek ❤️
Nemusíš jenom sebe kotěJ: Je mi to jasný ty úchyle
Debílek ❤️
Au to zabolelo prckuJ: hah to byla pravda
Debílek ❤️
Počkej až se uvidíme prcku to budeš mluvit jinakJ: to určitě
Na to už dal zobrazeno a já čekala na Lucku. Po chvilce vyjde i s taškou věcí a my se vydáme opět dolů.
„Petr psal že se máme stavit ve studiu" pronesu a pomůžu jí s věcma.
„Okey tak to hodíme k tobě dom a půjdeme" řekne a zavře za sebou dveře od bytovky.Než se dostaneme k lékárně tak si stihneme hodně pokecat, Lucka prej bude bydlet s námi ale ještě to není na stopro jistý ale doufám že jo.
Vejdem do lékárny a já Lucce podržím věci aby si mohla koupit co potřebuje.
„Děláš si prdel" pronesu když v ruce drží těhotenský test.
„Ne navíc ty ho taky budeš brzo potřebovat" zasměje se a já jí probodnu pohledem.
„Ty si těhotná?"
„Nejsem ale chci to mít kdyžtak po ruce" řekne a vydáme se k nám.
ČTEŠ
Kámoš Mého Bráchy
FanfictionCo se stane , když se Isabella musí nastěhovat ke svému bratrovi a přežít tak život s jeho kámoši.Který se však vyhne kontrole když jí do života vstoupí Petr 🌻