İyi okumalarr🤎
Arkamdan gelen sesle ikimizde başımızı o tarafa çevirdik. Jimin yumruklarını sıkmış Bu tarafa doğru yürüyordu. Taehyung ise hiçbir şey yapmadan izliyordu. Omuzları düşüktü. Jimin hızlı adımlarla yanımıza kadar geldi ve beni kolumdan tuttuğu gibi kalkmama dahi izin vermeden sürüklemeye başladı. Taehyung koşarak yanımıza gelerek Jimin'i kolundan çekti ve beni arkasına aldı.
"Napıyorsun? 'Zarar vermeyeceğiz, korkutmayacağız' demiştik"
"Napıyorsun lan sen" dedi Jim'in arkadan gelen sesi. Jimin, Tae'den kurtulup Jim'in yakasına yapıştı. Taehyung ve ben ne kadar ayırmaya çalışsak da durmuyor birbirlerine küfürler edip duruyorlardı.
"Sana mı soracağım lan sevgilime ne yapacağımı" diye bağırdı Jimin.
Herkes susmuştu. Sadece nefes seslerimiz duyuluyordu.
"Ne? Sen...Sen Tae ile sevgili değil misin?"
"İkisi de sevgilim" dedi Jimin kendine emin bir sesle. Taehung gözlerini kapattı ve arkasını dönerek iki adım geriye gitti sanki bundan sonra olacakları duymak istemiyor gibi.
"İkisini de birbiriyle aldattığını itiraf ediyorsun yani?" dedi Jim.
"Haberleri var?" dedi Jimin kendinden emin bir gülümsemeyle. Ellerini birbirlerinin yakasından çekmiş, kollarını bağlamış, birbirlerine meydan okuyan gözlerle bakıyorlardı. Jim afalladı kollarını açtı ve üçümüze de kaşlarını çatarak baktı.
''Kuma mı aldın amına koyayım, Arabistan mı burası." Jimin yan gülümsemesi ile baştan aşağı süzdü ve beni kolumdan tutarak arabaya doğru ilerlemeye başladı. Bu sefer daha yavaştı. Arka kapıyı açtı ve binmem bekledi. Benim arkamdan Taehyung da bindiğinde arabayı çalıştırdı.
"Seninle görüşeceğiz Jungkook efendi unutmadım merak etme"
"Jimin-"
"Kes sesini!" Taehyung bana baktı ve 'sorun yok' der gibi gözlerini kapatıp açtı.
Yol boyunca kimse konuşmadı. Bakalım odamıza gidince neler olacaktı.
Okuduğunuz için teşekkür ederimm💌
İg: storiesalpha_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA OKULU
Fanfiction[TAMAMLANDI] Bir omega yatılı bir okula yazılıyor fakat yazılırken birkaç sorun çıkıyor ve yanlışlıkla alfa ve beta okuluna düşüyor. ❗ cinsellik içerir❗ @MidoriDeku_LGBT kitap konusu bu hanımefendimize ait kendi yazacağın kitabın konusunu bana verd...