44.

63 10 2
                                    

Jimin se despărți puțin de fată în timp ce se uita la ea. Nasul și obrajii ei erau roșii de la plâns, așa că și-a folosit maneca de pulover pentru a-i șterge obrajii.

„Ai crescut atât de mult", a spus el și am zâmbit. „Te-am văzut de câteva ori când eram tanar și acum uită-te la tine, o doamnă atât de frumoasă"

am chicotit. „Și tu ești foarte chipeș. Chiar mai frumos decât este Appa"

„HEI", a țipat Jin și ambii copii au râs. "V-am dat amândurora toate genele de frumusețe pe care le aveți astăzi. Cum îndrăznești să mă vorbești așa?", s-a scâncit el

„Uau", a chicotit Jimin. "Numai tu poți scăpa să spui așa ceva. Dacă aș spune asta, Appa m-ar sufoca și m-ar arunca în podea". Acum a venit rândul meu să râd.

„Vino lasă-mă să te prezint cuiva", i-am șoptit și l-am ținut de mână în timp ce l-am dus acolo unde era Taehyung.

„Jimin Oppa, acesta este iubitul meu Taehyung sau îl poți numi Lucifer", am spus.

„Ah Lucifer, ai același nume ca și stăpânul lumii de apoi", a spus el și Taehyung a ridicat o sprânceană. Jimin a încetat să chicotească în timp ce atât eu cât și Taehyung ne-am uitat la el.

„Oh, nu", a fost surprins. „Tu ești stăpânul iadului", a fost zguduit în timp ce se uita la Taehyung. Bineînțeles că Jimin știa despre conflictul dintre Lucifer și tatăl său. Dar nu și-a imaginat niciodată că propria lui soră se va întâlni cu diavolul.

„Eu sunt într-adevăr diavolul", a vorbit Taehyung și a întins o mână la care Jimin pur și simplu s-a uitat

„E în regulă, Chim", a strigat Hoseok din partea cealaltă a camerei. „Taehyung nu mușcă"

Taehyung se uită cu privirea la Hoseok. "Hoseok, arăți de parcă ai cere să fii torturat în iad. Ar trebui să fac pregătirile pentru sosirea ta?"

Asta l-a închis instantaneu pe Hoseok, care tocmai i-a aruncat degetul mijlociu.

„Bine, bine copii, este suficient", a spus Jin. „Acum cine vrea niște cafea?"

„Ah Appa", Jimin s-a ridicat de la locul lui și a mers spre locul în care era Jin. "Am rămas fără lapte. Iubitul meu a plecat să-l ia. Va fi aici și apoi le pot face cafea tuturor"

Jin a dat din cap și toți au început să se așeze pe canapea. Taehyung s-a așezat pe o parte în timp ce făcea ceva la telefon, în timp ce eu, Jimin și Appa vorbeam atât de multe.

Ușa s-a deschis și ne-am întors cu toții să vedem cine era.

"Jimin-ah, Hyung a primit laptele. Nu l-am putut găsi pe cel obișnuit fără grăsime, așa că am luat doar lapte integral...", a spus o voce profundă, deși foarte familiară.

Am fost surprinsa când a apărut chipul lui

„Profesor Min !?", am întrebat socata când l-am văzut pe Min Yoongi profesorul meu de la facultate. Până și Taehyung a fost surprins

"Oh Sun Hi, salut. Bună și ție Taehyung", a zâmbit Yoongi.

Jimin s-a ridicat în timp ce mergea spre locul în care era Yoongi. A luat sacul de cumpărături din mână, înainte de a depune un sărut cast pe obraji. "Multumesc, dulceata"

𝐋𝐮𝐜𝐢𝐟𝐞𝐫|| 𝐊𝐓𝐇 𝐅𝐅 {𝓉𝓇𝒶𝒹𝓊𝓈𝒶} Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum