7. bölüm

559 33 18
                                    

İlk maçı yazıcam maç olarak çünkü baya gerideyim ve skorları ilk 6 ları falan kafama göre yazıcam hatırlamıyorumm

SATIR ARASI YORUMLARI UNUTMAYIN SAKINNNNNN<33

...

Emma'dan...

Sonunda ilk maç günümüz gelmişti. Bu zamana kadar her şey normal ilerledi. Sevgilimle aramız iyiydi, performansım yüksekti, herkesle iyi anlaşıyordum.

~

31 Mayıs 19:00

Sonun spor salonundaydık ve ısınmaya başlamıştık.

Melissayla birlikte strech yaparken yanımıza dani geldi ve bizimle özel olarak konuşmak istediğini söyledi. Anlam veremeyip birbirimize baktık ama kabul ettik. Bench e gelmiştik.

"Kızlar bakın ilişkinizi biliyorum ve arkadanızdayım. Ama bunun oyuna yansımaması gerekir. Profesyonel olmanız gerekiyor. Ve bu pek de profesyonelce bir davranış değil. Maçta sadece oyuna odaklanmanızı istiyorum. İlişkiniz kafanızı karıştırabilir ve bu bizim için hiç hoş olmaz. Lütfen beni anlayışla karşılayın. Sizi seviyorum ve değer veriyorum ama bu konuda dikkatli davranmanızı istiyorum."

Haklıydı. Birbirimize olan sevgimizi sahada 2. Plana atmamız, oyuna odaklanmamız gerekiyordu.

"Gözün arkada kalmasın dani"

"Hiç merak etme"

Dedik anlayışla.

Bize teşekkür edip sahaya dönmemiz gerektiğini söyledi.

~

Gerçekten çok stresliydim çünkü milli takımdaki ilk maçımdı. Melissanında öyleydi ama o stresli gözükmüyordu aksine rahattı.

Isınmamızın son dakikalarına gelmişken yanıma geldi.

"Emma?"

Emma mı?

"Emma derken?"

"Dani söyledi ya"

"Bebeğim bana istediğin şekilde seslenebilirsin bunu sorun etmez bence"

"Pekala. Aslında bunu biraz rahatlaman için yaptım ama pek işe yaramadı sanırım."

"Rahatlamak mı? Neden rahatlamak isteyeyim ki?"

"Sevgilim sanırım farkında değilsin ama elin ayağın titriyor. Rahat ol. Ben buradayım."

Rahatlatıcı ses tonu o kadar hoşuma gidiyordu ki...

"Ya hata yapar ve linçlenirsem?"

"Linçler kimin umurunda bebeğim?"

"Sende haklısın ama bilmiyorum. İçimde kötü bir his var. Korkuyor gibiyim."

Kolunu omzuma atıp beni kendine çekmeden önce dani buraya bakıyor mu diye etrafında göz gezdirdi.

"Rahat ol. Hallediceksin. İyi hissetmediğin zaman söyle. Seni iyi hissettirmek için elimden geleni yapacağım Emma Hill."

Gülümseyerek yere çivilenmiş gözlerime onun aşık olduğum gözlerine doğru çevirdim.

~

Maç saati gelmişti. Milli marşlar okundu. İlk altıda ebrar, elif, gizem, zehra, mile ve ben vardım.

Bi kaç sayı geçtikten sonra hücumda ben vardım ve elifin kaldırdığı topa adımlamamı yapıp bloktan kaçarak harika bir smaç vurmuştum. Sevinç ve hırstan bağırarak melissanın boynuna sarıldım ve o da karşılık verdi.

Maçı 3-0 harika bir şekilde kazanmıştık. Gerçekten mutluyduk ve performansımız çok yüksekti.

~

Sonunda maçlar bitmiş, şampiyon olmuştuk. Hepimiz çok mutluyduk ve güzel bir tatili hak etmiştik.

...

Baya sıkıcı oldu ama zamanı ilerletmek için yazdım.

Akşama belki bir bölüm daha gelebilir:))

Sevgilerimle...

beautiful liar | melissa vargasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin