Lᴏᴄᴀᴛɪᴏɴ: Sɪɴs ᴄʟᴜʙ, L. A., Cᴀʟɪfᴏʀɴɪᴀ, USA
|TORRENCE|
Zamířil jsem s dívkou do jednoho z pokojů, který se nacházely úplně na konci chodby za dlouhým třpytivě černým závěsem. Po tom, co jsem ji uhodil, už ani nepípla. Jen její tělo se furt třáslo. Nebral jsem na to ohledy. Chtěl jsem ji. Její tělo. Bejt hluboko v ní. Vyšukat ji do vyčerpání. To jediný mě zajímalo, ne to, jestli se bojí. Jeji pocity mi byly totálně u prdele. Vždycky jsem dostal to, co jsem chtěl, ať už dobrovolně či násilím. S ženami mi nikdy nešlo o city, nikdy mě nezajímalo, co si myslí nebo chtějí ony. Muselo se to vždycky řídit podle mě. Platil jsem si je za to do hajzlu, tak co jako?
Jakmile jsem se s ní v pokoji zamkl, chytil jsem ji v týle a pevně ji přitiskl ke stěně. Zadíval jsem se ji do očí, od toho breku měla už úplně rozmazaný make-up a zarudlý oči. Přiblížil jsem rty k jejím, chytil ji zuby za spodní ret a ona vzlykla. Ruce jí visely volně podél těla a upírala na mě zrak. Popadl jsem ji za vlasy, takže ještě víc zaklonila hlavu, zavřela oči a znovu zavzlykala.
,,Na kolena. Hned." poručil jsem ji a stáhl ji dolů.
,,Prosím, ne, já to nikdy,-" a už zase brečela.
Lezlo mi to celkem už dost na nervy.
,,Drž hubu nebo tě to bude hodně bolet." procedil jsem.
,,Nikdy jsem to n-nedělala, nenuťte mě do toho, prosím," koktala.
,,Já jsem tady šéf, neser mě, nebo na tebe už vezmu pásek a seřežu tě s ním, abys měla důvod fňukat!" seřval jsem ji. Už jsem z toho křiku pomalu ztrácel hlasivky.
Až po tomhle můj příkaz uposlechla. Sice dál fňukala, ale tak co. Musel jsem si na to zvyknout. Holt byla uplakánek, no. ,,Vidíš, že to jde," zamručel jsem a přejel jí prstem přes ústa. ,,Otevřít." poslušně ústa otevřela. Opřel jsem jí hlavu o stěnu a začal si rozepínat kalhoty. Dívenka hlasitě polkla a celou dobu na mě upírala svoje velký očka. ,,Zavři oči," řekl jsem klidným hlasem a dotkl se bříškem prstu jejích víček. „Otevřeš je, až ti to dovolím."
Rozepnutý kalhoty jsem si společně s boxerkami stáhl ke kotníkům a vzal potom do ruky svůj penis, tvrdý a skoro až bolestivě napjatý. Přitiskl jsem ho dívce ke rtům a ta sebou vylekaně cukla. ,,Otevři tu pusu víc," zavrčel jsem. Se vzlykem tak hned učinila.
Chudinka, ještě nevěděla, co ji čeká. Vsunul jsem jí ho do úst hned skoro až po kořen a držel jí přitom hlavu, aby se nemohla ani pohnout. Cítil jsem, jak se dusí, ale zasunul jsem ho do ní ještě hlouběji.
ČTEŠ
Dominant blood ✓
RomanceVivienne Leightová je šestnáctiletá dívka, která chce být milována a mít štěstí, ale štěstí se jí nedostává. Prochází peklem každý den, když je fyzicky a psychicky týrána svou matkou. Torrence Henderson, nejobávanější vůdce gangu v Los Angeles, je c...