Normal bir genç olan liseli bir kız Ecrin her zamanki gibi uyandı ve gününe başlayacaktı yüzünü yıkadı kahvaltısını yaptı ve okula gitmek için evin kapısını açarken evrimin hoşlandığı çocuk Burak karşısındaydı.Burak ile her zaman okula birlikte giderlerdi herşey düzgün Burak ile Ecrin 16 yıldır arkadaşlardır ve ecrinde aynı şekilde ondan 16 yıldır hoslaniodu ve bugün olacaklardan habersiz bir şekilde okula gidiceklerdi. okula vardılar ve herkes sınıfına girdi. Ama Ecrin. Lavaboya elini yıkamak için gitmişti . Lavabo dişarıda kapalı bir alandaydi. Burak sınıfına girdi ve ecrinde lavabodan tam cikicaktiki biri arkadan ağzini kapattı Ecrin nefes alamamıstı gözlerini actigindada okulun. Bodrumundaydi evrimi seven 1 kişi vardı ve ecrinde bunu nazikçe reddetmişti fakat serseri adamlar kızdan intikam almak için birşeyler planlamıslardı buda ecrin'i nefessiz bırakıp bodruma getirmeleriydi Ecrin bı an neye uğradiğini şaşirdi. Ecrin'i seven çocuk ve çetesi orda onu çok kötü bir şekilde zorbalık yaptılar,
taciz ettiler ve daha çok kötü şeyler kız artık bayıldı ve oradan (sesizce gitti ecrin'e bu zorbalığı yapan kişiler) çok zaman geçti ve burakla aynı siniftalardi. Hocası en yakın arkadaşlarindan biri olan ceylin'e gidip bakmasını söyledi Ceylin sınıftan çıktı ve heryeri aradı bulamadı. Üstünü değiştiriyordur belkide diyip bodruma baktı cunkü soyunma odası doluydu Ceylin ecrin'i kanlar içinde görünçe neredeyse şoka giricekti hemen hocalarına dedi. Bunu duyan sınıftaki Burak. Herkesten önce koştu ve okul formasını kan akan yerlere sardı ecrin'i hastaneye kaldırmışlardı Burak günlerce ağladi ama ama elinden bişey gelmedi . En sonunda Ecrin 12 gün sonra hastaneden çıktı Burak.,Ceylin ile birlikte birbirine sarıldılar aradan 1 ay geçti ve tam olarak iyleşti Ecrin. Gene ailesi hala çok üzülüyolardı yaşlı oldukları içinde ellerinden birşey gelmemişti ama Burak intikam alicakti ecrin'i seven ama sonra Bodrum'a kapatıp zorbalık yapan çocuk çok zengindi bu yüzden okulda kendine ait bir odası vardı odaya kimse giremiodu odada canice planlar yapiodu Burak ecrin'e yaptıkları. Zorbaliği hâlâ unutmamıştı ve bu yüzden bir gece okula gizlice gidip. Onu korkutucakti ama yarın hastane randüvüsü vardı hastaneden sonra yaparım demişti. Ve sabah saatlerinde hastaneye gitti hastaneye gidince buragın beyninde tümor olduğu ortaya çikti o zaman doktorlar onu ararken Ecrin onu gizlice dinlemişte ve hastane randüvüsü olduğunu öğrenince direk. Onu takip etti zaten hastanede ne olduğuna bakıp geri gidicekri Ecrin. Döktür kafaisnda tümor olduğunu söyleyince ve ecrirnde bunu gızlı gizli dinlerken duyunca yıkılmıştı Ecrin eve gitti hüngür hüngür ağlamaya başladi .buragın kafasında tümör olduğundan sinirini kontrol edemiodu. Ama genede ecrin'e yapılan zorbaliklari unutmayıp gece saatlerinde okula gider...bölüm 2 (1 Ağustosta'ta aticam)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dünyanın sonu gözüküyor
RandomHerkes gibi normal bı hayatı olan liseli kız(Ecrin) dünyanin sonunu görmek üzereydi.