VI. Bölüm - Sahil

28 4 0
                                    

Sabah kızlara güzel bi ziyafet çektirdim. Çok güzel bir kahvaltı hazırladım. Yedikten sonra çiftlikten çıktık ve taksiye bindik. Bu sefer ne olur ne olmaz öne oturmadım. Yurda vardığımızda hazırlanıp işe gittim. İştede pek müşteri yoktu zaten. Patron herkesi serbest bırakınca bende çıktım. Yatağımda oturuyodumki Eylül'den bir fikir çıktı. "Sahile gidelim mi? Tatil olur bize, denizede gireriz". " Ay süper olur" dedi Aleyna. "Hazırlanalım o zaman" dedim bende. Çantamı hazırlamaya başladım. Mayomu içime giyip üstüme kısa bluz giydim. Altımada kaprimi giydim ve taksiyle çıktık. Esin'i de yolda aldık ve dahile gittik. Hava çok sıcaktı. Biraz güneşlenip denize girdik. Deniz suyu sıcağı unutturuyordu. Esin elinde topla birden yanımıza atladı. Birlikte baya voleybol oynadık. Akşam üstü kumsal elbisemi giydim ve kumlarda yürüdük biraz kızlarla. Dalgalar somsoğuk vuruyodu ayağıma. Saat 6 gibi taksiyle yurda döndük. Esin de bizimle kalmak istedi. Yere bir yatak daha koydum ve yattık.

---

Sabah kalkıp -bu sefer- Esin'le çekime gittik. Birkaç resim çekindik ve sonrada dergi kapağına hangi resim olsun diye düşündük ve karar verdik. Tülayla vedalaştık. "Tanıştığımıza çok memnun oldum Tülay" dedim. "Bende. Seninle çalışmak çok zevkli. Görüşürüz" dedi. Esin'le yürüdük biraz. Yolda pamuk şeker satannyaşlı bir adam gördük ve iki tane aldık. Yiye yiye yurda vardık ama Esin evine gitti. Bende yurtta akşama kadar film izledim. Film izlemeyi çok severim bazen moralde yapar bana. Saat 8 gibi kızlarla hazırlanıp kütüphaneye gittik. Kimse yoktu tabi. Orda film izledik ve sandalyelerde uyuduk. Kitapların arasında arkadaşlarla uyumak çok zevkli! Ama sonuçta hepsi kitap. Hepsi de kapkalın...

İSTİFA.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin