Reggel egy nagyon hangos ébresztőre keltem. Mason szépen lassan lefordult rólam, majd a telefonjáért nyúlt.
-Minek van neked ébresztő állítva? - nyöszörögtem mellette.
-Elfelejtettem kikapcsolni! - dobta vissza óvatosan a telefonját az éjjeliszekrényre, majd felém fordult. - Jó reggelt! - puszilta meg a számat.
-Jó reggelt! - mosolyogtam, majd hozzábújtam. - Lesz ma edzésed? - kérdeztem.
-Igen, de csak délután. - simogatta a hátamat. A csodálatos pillanatunkat, most az én telefonom csörgése szakította meg.
-Komolyan mondom kivágom az összes telefont az ablakon. - morogtam halkan, amin Mason felnevetett.
Orsi🫶🏼
Én: Igen?
Orsi: Te hol vagy?
Én: Masonnél.
Orsi: Miiii?
Én: Nála töltöttem az éjszakát!
Orsi: Mindent el kell majd mesélned! Amúgy nincs kedvetek eljönni velünk ebédelni?
Én: Várj, megkérdezem Masont.
Orsi: Oksi.
-Elmegyünk Orsiékkal ebédelni valahova? - néztem a fiúra, aki egész végig engem bámult.
-Aha. - bólintott.
Én: Mehetünk.
Orsi: Akkor délben a kedvenc helyünknél! Na sziaa.
Én: Csá.
-Miért voltál ilyen flegma? - nevetett fel mellettem Mason.
-Mert megzavarta a reggelemet. - fordultam felé.
-Szóval akkor nem szabad téged reggel zavarni? - jött közelebb.
-Neked megengedem, de amúgy nem! - feleltem.
-Milyen jó dolgom van nekem! - csókolt meg. - Na gyere, ideje felkelni. - húzott fel.
-Ahj. - sóhajtottam.
-Mit szeretnél reggelire? - értünk le a konyhába.
-Nem tudom. - vontam meg a vállaimat.
-Valaki nagyon lelkes ma. - nevetett fel rám nézve.
-Csak fáradt vagyok. - ásítottam egy hatalmasat.
-Tessék itt a kávéd! - adta nekem oda a bögrém.
-Köszi. - nyomtam egy puszit az arcára. - Haza tudsz, majd dobni? Mert nincs itt ruhám. - néztem a fiúra.
-Persze. - bólintott, majd ügyeskedett tovább.
A reggelinket elfogyasztva gyorsan felkaptam a tegnapi ruhámat, majd átugrottunk hozzám, hogy átöltözzek.
-5 perc és jövök. - siettem be a szobámba. Felhúztam egy térdig érő farmert, egy fehér csipkés trikóval. - Mehetünk. - kaptam fel a táskámat. Az Orsival közös kedvenc helyünkre mentünk, ami egy egyszerű kis olasz étterem volt.
-Sziasztok. - ölelt meg barátnőm.
-Csa. - pacsiztak le a fiúk.
-Csak nem az új gerle pár? - kérdezte mosolyogva Pablo.
-Nem, nem vagyunk együtt. - ráztam a fejemet.
-Még. - kacsintott Mason. Kikértük a kajákat, majd megvitattuk az eddigi napok történéseit.
-Fiúk. Meddig lesznek meccseitek? - kérdezte Orsi.
-Hát most csak ilyen barátságosak lesznek, de azt hiszem lesz 2 hét szünet. - felelte Mason.
-Igen, vasárnap lesz egy meccsünk a Wolverhampton ellen és utána kb 2 hét szünet. Miért? - nézett szerelmére a spanyol.
-Elmehetnénk nyaralni. - jelentette ki a barátnőm.
-Benne vagyok! - mondtam azonnal.
-Én is. - felelték egyszerre a fiúk. - És hova gondoltad? - kérdezett Mason.
-Nem tudom, mondjuk Hawaii? - gondolkodott Orsi.
-Ott most tört ki egy vulkán. - kortyolt bele italába Pablo.
-Mehetnénk Olaszországba. Valami tengerpartra. - vontam meg a vállaimat.
-Valaki tud egyáltalán olaszul? - nevetett fel Mason.
-Én tudok. - néztem a fiúra.
-Komolyan? Mondj már valamit! - támadott le Pablo.
-Mit szeretnél, hogy mondjak? - kérdeztem mosolyogva.
-Mondjuk azt, hogy... Pablo Gavi a világ legjobb focistája. - húzta ki magát, mire Mason elkezdett halkan nevetni.
-Ahogy szeretnéd. Pablo Gavi è il miglior calciatore del mondo. - váltottam át olaszra.
-Aztaaa. - ámult el Pablo.
-Hol tanultál meg olaszul? - kérdezett most az angol.
-Közép suliba azt tanultam, mint 2. nyelv. Orsi pl. spanyolt tanult. - néztem a velem szembe ülő lányra.
-Mivan? - kapta rá a fejét a barátja. - Ezt miért nem mondtad eddig? - akadt ki.
-Mert nem tanultunk annyira erősen, szóval alig tudok valamit. - vonta meg a vállát.
-Majd megtanítalak. - bólintott a fiú.
-Na de tényleg, Olasz jó lesz? - tért vissza az eredeti témára Orsi.
-Persze. - bólintottak a fiúk is.
Még vitattuk ezt a témát és arra jutottunk, hogy Portofinoba fogunk ellátogatni. Közben egyébként kikaptuk a kajáinkat, amik isteniek voltunk. Nem hiába ez a kedvencünk. A fiúk hazavittek minket, majd Orsi kikérdezett a tegnap esti történtekről.
-Mikor jöttök már össze? Mindenki látja köztetek a dolgokat, de semmi?
-Nem tudom. - sóhajtottam.
-Még randira se hívott el? - kérdezgetett.
-Nem. - ráztam meg a fejemet.
-Nem értem! - dőlt le mellém. - Pabloval olyan könnyű volt.
-Mert mind a ketten szerlmesek voltatok, illetve vagytok egymásba. - feleltem.
-Mint ha ti nem lennétek azok! - nézett rám, mire megvontam a vállaimat. - Luca. Ha nem lennétek egymásba szerelmesek, szerinted elhívott volna magához, hogy aludj nála? Vagy csak úgy csókolóznátok? - ült fel.
-Igazad van. - döntöttem a fejemet a lány vállára.
-Tudom, mint mindig. Ahogy neked. - mosolyodott el.
-Eltanultad tőlem a rosszat. - nevettem fel.
YOU ARE READING
Az élet csodái - Mason Mount ff.
FanfictionKét teniszező magyar lány Londonban versenyzik, ugyanis továbbjutottak a Női páros WTA Finalsra. Amíg nem térnek vissza otthonukba, körbejárják a nagy angol várost. Majd kikötnek egy foci meccsen, ahol váratlan dolgok történnek velük. Ugyanis össze...