Evlendik

320 24 89
                                    

İyi Okumalar ♡︎ Oy vermeyi unutmayın lütfen💞

Doruk'tan

Sonunda eve geldik ve eve girer girmez direkt odama çıktım ve uyumaya çalıştım, ama olmadı sürekli onu düşünüyordum.Asiye.Acaba şuan ne yapıyordur ?
Nedenini bilmiyorum ama onu aklımdam bir türlü çıkaramıyorum.Babası onu bana verdiğinde gözleri dolmuştu, onunla nasıl yaşayacaktım hiç bilmiyorum doğrusu.Bunları düşüne düşüne uykuya daldım.

Sabah birinin bana seslenmesiyle uyandım.Gözlerimi açtığımda ise karşımda Kaan duruyordu.

Kaan=Abi hadi kalk.

Doruk=Beş dakika daha ya.

Deyip sırtımı ona dönüp uyumaya devam ettim

Kaan=Abi hadi kalk daha düğün alışverişi yapıcaksın.

Doruk=Tamam kalktım.

Deyip yatakan kalktım ve rutin işlerimi yapıp aşağı indim.

Doruk=Günaydın.

Neboş=Günaydın oğlum.

Akif=Günaydın oğlum.

Neboş=Hazır mısın oğlum ?

Doruk=Evet.Asiye ile düğün alışverişi için çıkıyorum ben anne.

Akif ve Neboş=Tamam oğlum.

Evden çıktım ve Asiye'yi almaya gittim.Ona mesaj attım ve beklemeye başladım.

Doruk=Ooo Asiye Hanım sonunda teşrif edebildiniz, gözümüz yollarda kaldı ya. nerdesiniz siz ?

Asiye=Çok konuşma Doruk.Sür hadi.

Doruk=Neden bu kadar sinirlisin ? Bir şey mi oldu ?

Asiye=Evet oldu.Tanımadığım, ilk defa gördüğüm ve sevmediğim bir adamla evleniyorum ve onunla şuan ciddi ciddi düğün alışverişine gidiyorum! Sence bir şey olmamış mı ?

Doruk=Bir daha sesini yükseltme bana sakın!

Asiye=Başka emrin ? Sen bana bağır ben susup oturcam, öyle mi ? Çok beklersin.

Doruk=Ya sabır.Kızım sen laftan anlamaz mısın ? Dua et kızsın yoksa-

Asiye=Yoksa ne ? Ne yaparsın ?

Onu dinlemeyip arabayı çalıştırdım ve sürmeye başladım.Fark etmeden biraz hızlı sürüyordum.

Asiye=D-Doruk.

Doruk=Ne oldu ?

Asiye=Çok hızlı sürüyorsun, yavaşlar mısın biraz ? Korkuyorum.

Korktuğunu anlamadım.Bir süre gözlerine baktım ve gerçekten korktuğunu gördüm, gözlerinin ıslak olması dikkatimi çekti.Sanırım ağlıyordu.Bende yavaşlatarak sürmeye devam ettim.

İlk olarak bana damatlık bakmaya gittik ve siyah bir damatlık seçtim Asiye de uygun görünce onu alıp çıktık.Sonra gelinlik bakmaya gittik.Asiye seçtiği gelinlikleri teker teker denedi hepsinin içinde peri kızı gibiydi resmen...
Sonunda bir tanesini seçti ve bana sordu.İkimizde uygun görünce mağazadan alıp çıktık.

Saat'e baktığımda ise baya geç olmuştu.Asiye'yi evine bıraktım ve kendi evime geçtim.

Asiye'yi evine bıraktım ve kendi evime geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Zorla Evlilik (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin