Tanıtım

47 4 2
                                    

-Tanıtım-
Hayatımın dönüm noktasını yaşadığım ilk günüydü, gün içinde herşey normaldi fakat saat 01:09 olduğunda cehennemi yaşadım.
Annemin çığlıklarını duydum feryadını duydum ağlama seslerini duydum hemen odamdan koşarcasına çıktım babam anneme şiddet uyguluyordu, ne yapacağımı bilmiyordum 15 yaşındaydım ve her iki abimde evde yoklardı savaş abim cesur abimi ve gece ablayı alıp dışarı çıkmışlardı beni de yanlarına götürmek istiyorlardı ama bara gideceklerdi ve yaşım tutmadığı için başka bir sefere söz vermişlerdi. Evet evde şu an annemi babamdan koruyabilecek tek insandım! Hırsla babama doğru koştum ve onu ittim annemin saçlarına yapışmıştı cani onu hiç bir zaman sevmemiştim çünkü hep bağırıp çağırırdı ve hiç bir zaman bize sevgisini göstermezdi.
Annemi o caninin ellerinden kurtarmak için kendimi öne atım ve tam o esnada yüzümde bir acı hissetmiştim bana sert bir tokat atmıştı ama hemen kendimi toparlayıp bende bağırmaya başladım ona.
" rahat bırak annemi!" diye bağırıyordum ve tam o an hayatımın ikinci cehennemini yaşadım, babamın telefonu çalmıştı ve hemen ardından " ne demek savaşla cesur kaza geçirdiler ne diyorsun sen!" Diye bağırdı, evet sarsıldım tutunmak için bir yer aradım fakat tutunacak bir yer bile bulamadım yere çöktüm, ayaklarımın üstünde duramıyordum abilerim kaza geçirmişlerdi nefes alamıyordum annemin "onlar iyimi" diyen çığlıklarını zar zor duyuyordum. Her şey bu lanet günle başlamıştı.

-
-
-
-

Evetttt bu yazıyı okuyan her kese merhabalar.Öncelikle bu kitaba nasıl basladım bende bilmiyorum çzöeçxödöxöe nasıl diye sormayın çünki cidden bir anlık bı hevesle oldu hepsi.Aslinda ben Wattpad okumayı çok seviyordum ve birden dedimki neden bende yazmiyim falan ve kendimi burada buldum.Niyetim aslında kendimi geliştirmek hemde aklımdaki hikayeyi kağıda dökmek istedim ve dedimki belki bazı insanlar sever ve okurlar o yüzden neden olmasın yani xçdöeçxöslxö.Ve lütfen okuyorsanız gizli okuyucu olmayalım oy verelim ve yorum yapalım her kesin fikirlerine açığım buraya kadar okuyan her kese teşekkürler 1 ci bölümde görüşmek üzeri sizleri seviyorummmmmmmm

Geçmişin izleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin