8☆

209 42 53
                                    

Bu bölümü "Athena-Kafama göre" dinleyerek okumanızı öneririm.

İyi eğlenceler.

Arabadan indiğim gibi önümde renkli harflerle lunapark yazan tabelaya bakıp iç çektim.

Bugün babamın doğum günüydü ve evde kös kös oturup onu düşünmek yerine beni her doğum gününde getirdiği yere,lunaparka gelmiştim.Biraz olsun eskilere gitmek istiyordum.

Küçükken babamın doğum gününü her zaman aynı heyecanla beklediğimi çok net hatırlıyordum.Lunaparka gitmenin heyecanlıyla yanıp tutuşurdum ve babam gittikten sonra doğum gününde kimsenin beni lunaparka götürmemesi kalbimde büyük bir yara bırakmıştı.Bu yüzden birazda olsa o yarayı hafifletmek için soluğu lunaparkta almıştım.

Bir daha babamın beni lunaparka götüremeyeceğini o gün tek başıma saatlerce ağlayarak anlamam asıl yaram olabilirdi.Sorun lunaparka gitmemem değildi aslında,sorun babamı kaybetmemdi.O an lunapark umrumda bile değildi.

Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde kafamı geriye doğru yatırdım ve gözyaşlarını geri gönderdim.Bugün ağlamayacaktım.Bugün eski günlerdeki gibi eğlenecek,sanki babam yanımdaymış gibi gülecektim.

Ağlamayacağıma emin olduğum gibi lunaparkın giriş kısmına doğru adımlamaya başladım.

Gişe kısmında duran kadının önünde durup konuşmaya başladım.

"10 jeton alabilir miyim?"

"Tabii ki."deyip küçük bir poşet içinde bana jetonları verdiği gibi çantamdan çıkarttığım parayı kadına doğru uzattıp elimdeki jetonlarla beraber oyuncakların olduğu kısma doğru yürümeye başladım.

Oyuncaklarda göz gezdirip ilk hangisine binsem diye düşünürken birinin bana dokunmasıyla irkildim ve arkamı dönüp kim olduğuna bakmaya başladım.

Karşımda otuz iki diş sırıtan bir Aybars duruyordu.Ne zaman dışarı çıksam ya karşılaşıyor ya da aynı yere davetli oluyorduk.Gerçekten en sonunda kafayı yiycektim,ramak kalmıştı.

"Burada ne işin var?"diye mırıldandığımda yüzündeki gülümsemeyle konuşmaya başladı.

"Arkadaşlarımla eğlenmeye geldim."deyip arka tarafında duran üç kişiyi gösterdiğinde kafamı o tarafa doğru çevirdim.Gerçekten arkadaşlarıyla eğlenmeye gelmişti.

"Sen de bize katılsana."

"Hayatta olmaz."

...

"Hangisine biniyoruz."diye mırıldanan Alple o tarafa doğru döndüm.

Aybars ne yapmış ne etmiş onlara eşlik etmemi sağlamıştı.Umarım pişman olmazdım.

"Bana farketmez."diye mırıldandım.

"Bence ilk aşk gemisine binelim."dedi Yiğit.Ardından ekledi.

"Hem Cemi bir kere daha görürüz nasıl bayılıyor."deyip Cemin ensesine vurmasıyla Cem Yiğitin elini ittirip konuşmaya başladı.

"Hiçte bile oğlum bak geçen sefer bayılmadım bilerek kapattım gözlerimi diyorum anlamıyorsunuz."

"Aynen."dedi Aybars yüzünde Ceme biraz bile inanma kırıntısı bulunmayan yüz ifadesiyle.

"Hadi aşk gemisine binelim artık.Daha fazla zaman kaybetmeyelim."diye mırıldanan Alple herkes Alple beraber aşk gemisine doğru yürümeye başladı.

Şarkılar Sana AitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin