Vagonların arasında söylenerek dolaşıyordum. "Koskoca trende seni nasıl bulabilirim Black? Her yıl aynı şey ne olacak bir kerecik beni beklesen de şu trene birlikte binsek!" Karşıdan gelen kişiyle duraksadım.
Kafanı ey ve umursama Luna. Sadece yanından geç ve git.
Tam önümde durdu sahte bir samimiyetle konuştu. " Birini mi arıyorsun küçük kardeşim?" dedi Rabastan. Benden ne kadar nefret ettiğini vurgulamak için hep bunu söylerdi. Küçük kardeşim. Ona hep babamızın yasak aşkını hatırlatırdı. Annemi. Ve yasak aşktan doğan bebeği. Beni. Aslında benden ne kadar çok nefret ettiği pek umurunda değildi çünkü ben ondan 2 kat fazla nefret ediyordum. "Regulus'u arıyorum onu gördün mü canım abicim(!)" Yüzüme sert bir şekilde baktı. Harika tam istediğim gibi. Onu sinirlendirmiştim. Yüzündeki gülümseme kayboldu.
"3 vagon ileride küçük şeytan." Şeytan beni tanımlamak için doğru kelime miydi emin değilim. Ama gerçek şu ki kanımın şeytanlardan geldiğine emindim. Yüzüme aldığım sahte gülümsemeyle Rabastan'ın gözlerinin içine baktım. "Teşekkürler abicim(!)" Tepki vermesini Beklemeden arkamı döndüp ilerlemeye başladım. Regulus'un tek başına içinde olduğu vagonu görünce durdum.Sonunda.
"Neredeydin yarım saattir seni arıyorum." Reg kafasını kaldırıp bana baktı şaşırmıştı. Benim geldiğimi fark etmemişti. Kafası karışık gibi görünüyordu. Sanırım abisiyle karşışlaşmıştı. "Oh kusura bakma Luna. Mükemmel abim ile karşılaştım biraz öncede kafam karışık biraz. " Tahmininde yanılmamıştım "Bir şey mi dedi? " diye sordum. Ama sorduğum pişman oldum. Çünkü yüzü daha da düşmüştü. "Hayır aslında hiç bişey söylemedi. Sadece... Hayatından çok memnun gibiydi. Yeni kardeşi James ile çok mutluydu." Kıskanmıştı onun hayatını kıskanmıştı. Kim kıskanmaz ki bizim aylarca planlayıp hayalini kurduğumuz hayatı o bir gecede sahip olmuştu. Sirius Black bu yaz bir gece vakti evden kaçmıştı ve kimseye hiçbir şey söylememişti. Regulus'a bile Bir şey söylemeden yüzüne bakmaya devam ettim. Söyleyecek bir şeyim yoktu. Kısa süren sessizliğin ardından sessizliği bozan o oldu. "Biliyor musun eğer kaçarken bana da haber verseydi, benimde çağırsaydı yanına hiç düşünmeden evet derdim." Biliyordum şansı olsaydı kaçardı. Bunu yapabilseydi yapardı.
"İyi tarafından bak eğer onunla kaçsaydın bidaha benimle görüşemezdin. Ve ben Lestrange ailesinin uygun gördüğü bir safkanla evlenip 3 çocuk yapıp kafayı safkan ideolojisiyle bozmuş kaçık ailesinin sözünden çıkmayan mugglelara gördü yerde laf sokan o dar korselerin içinde çürüyüp giden bir ev kadını dönüşü-" Bu iğrenç hayalim benim midemin bulanmasına, Regulus'un yüzünü buruşturmasına sebep oldu ve eğer Reg sözümü kesmeseydi ciddi anlamda kusabilirdim." Lütfen Moon böyle kötü seneryolar anlatma yoksa hayallerini kurduğumuz hayatın planını şimdi uygulamaya geçicem." dedi alaycı bir ifadeyle. Keyiflenmişti. Bunu bana Moon demesinden anlamıştım. Bana sadece keyifli ve güvende olduğunda ilk adımın anlamıyla seslendirdi. Vagon önünde beliren Narcissa ve Lucius'a baktım. İkimiz de konuşmayı kesmişti. Narcissa bize bakıp konuşmaya başladı.
"Merhaba Regulus ve Beth tatiliniz nasıldı?" benden önce iç sesim cevapladı.
Berbat.
"Çok iyiydi Narcissa sizin nasıldı" Narcissa'yı severdim iyi biriydi ama bu savunduğu şeyi değiştirmezdi. "Çok mükemmeldi." dedi mutlu bir tonla, galiba yazın Lucius ile gelişmeler olmuştu. Ama şuan sorgulamadım. Zaten Hogwarts'ta binlerce kez bana ve kızlara anlatıcaktı olanları. Lucius ve Narcissa Regulus ile bir profesör hakkında konuşmaya başladılar. Gece çok fazla uyuyamamıştım bu yüzden ortada dönen sohbete girmeden kafamı cama yasladım ve gözlerimi kapattım. Tren daha şimdi kalıyordu. Hogwarts'a gidene kadar biraz uyusam güzel olurdu diye düşünürken uykuya daldım.
513 kelime
İlk kitabımın ilk bölümüne hoş geldiniz böyle Bi kitap yazmak yoktu kafamda sadece 2023ün bu yakıcı günlerinde kendimi bu kitapların arasına atarken aradığım gibi kitap bulamadım ve bende kendim yazmaya karar verdim. Lfpgpflgpdlc.
ÖNEMLİ
Bazı kişilerin yaşlarında ufak değişiklikler yaptım o yüzden kişilerin kaçıncı sınıf olduklarını paylaşıcam.
Regulus ve Sirius ikiz
Rodolphus, Lucius, Bellatrix 7.sınıf
Narcissa ve Rabastan 6. Sınıf
Benden bu kadar bir sonraki bölümde görüşmek üzere kendinize çok iyi bakııınnn. 🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK IN THE MOONLIGHT | Sirius Black
Fantasi-Sıradan bir büyücüsün işte en fazla ne yapabilirsin ki? -Sıradan bir büyücü olduğumu kim söyledi? 🌙İlk kurguma hoşgeldiniz 🌟