1-İlk Gün

1.1K 36 8
                                    

Lia'dan

Ben Lia, Min Lia.Sokak dansçısı ve sokak şarkıcısıyım.Hayatımda bu kadar şanssız olduğumu yada size göre şanslı olduğumu hiç düşünmemiştim.Ne mi oldu?Yine bir gün sokak dansıyla birlikte şarkı söylerken bir şerefsi- Jack abi videomu çekip Bighit'e atmış.Tabii öğrendiğim bilgiye göre aradaş oldukları için direk beni Kore'ye getirtip 8. Üye olmamı istemiş.Vay anası-Neyse küfür yok.

Babamla vedalaşıp uçağa binmiştim.Uyandığımda uçağın inmesine 2 dk olduğunu gördüm ve içimden sövmeye başladım.Sakın yanlış anlamayın BTS'e garezim yok sadece zorla gruplarına giriyorum.Bir de ne beğenirsiniz.Hepsi beni merakla bekliyormuş.Şansıma tüküreyim.Abimi bulamadan BTS'e 8. Üye olmaya gidiyorum.

Uçaktan indikten sonra siyah bir araca Jack abi ile bindik.Yaklaşık 1 saatten sonra Bighit'in önünde durduk ve araçtan indik.Kulağımdaki kafa üstü siyah kulaklığımı enseme indirip.Ellerimi siyah eşofmanımın cebine attım ve yürümeye başladım.O sırada Jack abi konuşmaya başladı.

(Türkçe konuşmalar siyah font)

Jack:Biliyorum çok isteksizsin ama diğer insanlar olsa şuan havalara uçuşmuştu.Böyle bir yeteneği herkes görmeli o yüzden geldik.Düzgün davranmaya dikkat et.Üyeler yeni biri gelicek diye çok heyecanlı.Tamam mı?

L:Bak Jack abi onlar heyecanlı olabilir ama ben değilim.Ayrıca bana verdiğin sözü tutup abimi bulman lazım yoksa direk sözleşmeyi bitiririm.Asıl buna tamam mı?

Jack:Tamam.Ben sözümü tutarım ama sende tutacaksın.

L:Tutacağım, söz.

Bunları derken çoktan PD denen adamın kapısının önüne gelmiştik.Jack abi kapıyı çaldı.Gel komutuyla içeri girdik.Neyseki Korece biliyorum.Babam sayesinde.

İçeri girdiğimizde PD masasının arkasındaki sandalyede oturmuş ellerini masanın üstünde birleştirmiş tebessüm ederek bana bakıyordu.Bende sahte bir tebessümle karşılık verip öne doğru hafif eğilip doğruldum.

PD masasının önündeki 2 sandalyeyi göstererek bize oturmamızı söyledi.

Jack:Uzun zaman oldu.

PD:Sadece 3 ay oldu abartma Jack.

Jack:Neyse niye geldiğimi biliyorsun.Bu Min Lia.Bilgileri zaten elinde.Kendisi çok istemeden benim zorumla 8. Üye oluyo o yüzden çok üstüne gitme.Tamam mı?

PD:Tamam.Evet Lia heyecanlımısın?

Aynen çok heyecanlıyım ne demessin.Hayatımın içine sıçtın.

L:Az biraz heyecanlıyım.

PD:Güzel.

O sırada kapı çaldı ve şu hayatıma sıçan PD nin gel komutuyla 7 erkek içeri girdi.Anladınız siz BTS.Masanın karşısına dizilip selam verdiler.

Rm:PD'nim bizi çağırmışsınız.

PD:Evet sizi çağırdım çocuklar.Bu kız Min Lia kendisi sizin 8.Üyeniz olur.

Hepsi gülümseyip bana selam verdiler.Bende yine sahte tebessümümle başımı öne eğip kaldırarak oturduğum yerden selam verdim.

PD:Hadi Lia'yı alıp pratik odasına gidip tanışın.Ardından evinize gidersiniz.Lia'nın eşyalarını boş odaya yerleştirmek için çoktan eve gönderttim.

Bana o çirkin yüzünü dönüp.

PD:Eşyaların odada duruyor olucak kendin nasıl istersen öyle düzenlersin.Şimdilik görüşürüz zaten yarın tatil olduğu için evde olacaksınız.Ayrıca daha sonra seninle özel ayrıntılı bir şekilde konuşuruz.

L:Tamam.Teşekkürler PD'nim.Görüşürüz

Jack abiye döndüm ve anlamasınlar diye gülümseyerek konuşmaya başladım.

L:Üyelere istediğim gibi asabi davransam?

Jack:Lia!

L:Tamam bişey demedim Jack abi.

Diyerek ayağı kalktım.Üyeler benden önce odadan çıkmaya başladılar onları takip ettim ve pratik odasına girdik.Herkes yere oturdu ve bir üye konuşmaya başladı.

Jm:Evet Lia gel sende otur tanışalım.

Dediğini yaparak Tae diye düşündüğüm kişinin yanına oturdum.

Jk:İlk ben başlıyorum o zaman.Ben Jeon Jungkook,yakışıklı,sexy bi o kadarda ünlü birisiyim.Ayrıca maknaeyim. 

Diyerek gülümsedi.Bende anlamasınlar diye tebessüm ettim.Çok iyi rol yeteneğine sahibim söylemesi ayıp.

J:Ben Kim Seokjin.Çok güzel yemek yaparım.Eğer sende benim kadar olmasada güzel yemek yapıyorsan çok iyi anlaşırız.Ayrıca çok yakışıklıyımdır.

Rm:Ben Kim Namjoon.Grubun Lideriyim.Herhangi bir sıkıntı olursa bana gelebilirsin.

Jm:Ben Park Jimin.Benlik pek bişey yok ama çok iyi dert ortağıyımdır.İstediğin zaman bana gelip bişeyler anlatabilirsin.

L:Teşekkürler ama özel hayatım ile ilgili konuşmayı hiç sevmiyorum.

Jh:Ben Jung Hoseok yani J-Hope.En mutluları benimdir.O yüzden beni garipseme.

Sg:Ben Min Yoongi yani Suga.Sana diyeceğim pek bişi yok ama uyurken beni uyandırmaya çalışma sakın, zararlı çıkarsın.

T:B-Ben Kim Taehyung.Bana V yada Tae diyebilirsin.Oppa demene gerek yok.Ayrıca Bişey olursa bana da gelebilirsin sana yardımcı olurum.

Hepsine yaptığım gibi onada tebessüm ettim.Ayrıca garip geldi çünkü ilk başta kekeledi.Neyse kafama çok takmayacağım.

L:Ben Min Lia Yarı Türk Yarı Koreliyim Türkiye'de doğup büyüdüm.Özel Hayatıma girilmesinden hoşlanmıyorum.Ayıca önceden uyarıda bulunayım.Asabi davrandığım günler bana pek yanaşmayın, zararlı çıkarsınız.Hobilerim; resim, basketbol, dans, şarkı söylemek, müzik dinlemek ve kitap okumak.
Fobilerime gelicek olursak bir hayvandan çok fazla derecede korkuyorum, adını duyunca içim ürperiyor ve kasılıyorum.Adını söylemiyeceğim ama sonra zaten öğrenirsiniz.Ayrıca Yağmurlu havaları her ne kadar sevsemde gökgürültüsünden korkuyorum.Bence bu kadar bilgi size yeter.Uçaktan iner inmez buraya geldik artık eve gidebilirmiyiz?

Jm:Tabii ki

***

2 saat sonra

Eve gelmiştik ve şuan yeni odamda yatağımın üstünde kulaklığımla şarkı dinliyor ve bir yandan resim çiziyordum.O sırada odama birisi girdi ama odağımı bozmadım.

T:Lia hadi gel akşam yemeği yiyeceğiz.

L:Tamam geliyorum Tae.

O odamdan çıkınca yarım bıraktığım resmi çalışma masama bırakıp kulaklığımıda yanına koydum.Odamın bir alt katı Salon ve Mutfaktı.Mutfağa girdiğimde hepsi sandalyelerine oturmuş konuşuyorlardı.

Jm:Hoşgeldin oda canavarı.İlk günden kendini odana kapattın o güzel yüzünü göremiyoruz.

L:Hoşbulduk Chimchim

Evet doğru duydunuz chimchim dedim.Çünkü kendisi öyle istedi.Jimin'in sağındaki boş sandalyeye oturdum.Solumda Jimin sağımda da Tae vardı.

J:Hadi yede yemeklerimi sevicekmisin anlayalım.

L:Tamam Jin oppa.

Neyse en azından güzel yemek yapıyo.

(...)

𝐵𝑖𝑧 𝐵𝑖𝑟𝑏𝑖𝑟𝑖𝑚𝑖𝑧𝑒 𝐴𝑖𝑡𝑖𝑧/𝑲𝑻𝑯 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin