Playlista the weeknd

68 3 1
                                    

(5 dni pozniej)

Michal dzisiaj mial mnie zabrac  do kina, ale szczerze nawet nie wiem na jaki film.

Seans byl na 19:15 byla 18:50 ja musialam sie jeszcze tylko powalowac.

Ubrałam czarna obcisłą sukienkę.

Standard u mnie.

Puściłam sobie playliste The weeknd na spotify i zaczelam sie malować podśpiewując tekst The Morning pod nosem.Uwielbiałam Abla tak samo jak Michala.

- Slicznie śpiewasz. - Aż drgnęłam na jego szept.

- Dziekuję Michas. -Rowniez wyszeptałam

-Idziemy? - Zapytal juz normalnym głosem.

- Okej, tylko nałożę błyszczyk.

- Nie musisz zaraz Ci go zmyje. - Uśmiechnął sie cwanie.

Spoko mozesz juz teraz.

- Nie zapędzaj sie kochany. -Powiedzialam chociaz chetnie bym przystała na jego propozycje.

- Dobra choc juz i nie nakładaj tego błyszczyka-Powiedzial

Zgodzilam sie i za chwile juz bylismy w drodze do kina.

-NATALIA?! - Zawołała jakas dziewczyna...Kurwa to Nadia!

Nadia byla moja najlepsza przyjaciolka za czasów podstawówki. Przez rok stala sie dla mnie jedna z najważniejszych osob w moim zyciu ale po dwoch latach przyjazni nagle sie wyprowadzila.

Dokladnie jak ja zrobilam Michalowi

-NADIA! - podbieglysmy do siebie w tym samym czasie i sie przytulilysmy.

-Co ty tutaj robisz? - Zapytalam kiedy juz sie od siebie oderwalysmy.

-Przeprowadziłam sie kilka lat temu- Odpowiedziała -  A ty?-Zapytala po chwili.

- Tez sie przeprowadziłam!

- O moj boze! Ale sie ciesze! - Powiedziala wzruszona.

-Ja tez Mysza! - Rowniez sie wzruszylam.

- To twoj chlopak? -Zapytala

Aha przeciez Michal tu caly czas jest

- Tak, jestem jej chlopakiem -Podszedł do Nadii i podał jej reke - Michał -przedstawił sie

Nadka zrobila dokladnie to samo

Jakim kurwa chlopakiem?

Pogadaliśmy jeszcze 5 minut. Nadia podala mi swoj numer i poszlam z Michalem do kina.

- Co to za dziewczyna? - Zapytał Michas i tym samym opowiedziałam mu cala historie.




***
Jak widzicie pojawiła sie nowa postać jaką jest Nadia! Nadka jest moją przyjaciółką. Poznałysmy sie w internecie na grupie mivaasków🥹 Nadia jest prześliczna brunetka, ma piekne oczy, jest bardzo mila i slodziasna! Kocham Nadkę i jest jednym z najlepszych rzeczy w moim zyciu ktore mnie spotkały💗 Dziekuje Rowniez Michałowi (Mivaasowi) dzieki któremu sie poznalysmy. Jestem mu ogromnie wdzieczna bo gdyby nie on to nie wiedziałybyśmy o swoich istnieniach.
Myszka wiem, ze to czytasz wiec pozdrawiam Cie ogromnie i czekam na nastepne spotkanie!❤️💋

Save Your Tears || The WeekndOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz