Első nap

176 7 1
                                    

Kenma
Ma indultunk meg 2 hetes kirandulasunkra mi a Nekoma a Karasuno az Aoba johsai és a Fukurodani kíváncsi vagyok mi lesz ebből.

1 óra múlva

Megérkeztünk a szállásra. Mindenki csapatonként kapott szobát, a lányok nem jöttek. Így egyszerű matek 4 szoba volt. Sok idő mire mindenki kipakolt ezután összehívták az egész bagázst megbeszélésre.-Nos ismertetném a szabályokat-Kezdte el a Fukurodani edzője-Este kilenc után kérjük törekedjenek minél halkabban lenni. Ezenkívül nincs pia és a szexuális életüket se itt éljék ki.-Nos igen Oikawa és Iwazumi kapcsolatáról mindenki tudott ahogy Akasshi és Bokuto kapcsolata sem volt titok. Ezután még elmondtak néhány lényegtelen baromságot én szokás szerint csak játszottam eközben. Gondolatomból egy narancs hajkorona szakított ki.-Kenma-san örülök hogy találkoztunk-mondja vidáman, viszonzom gesztusát majd mentem is dolgomra. Most valahogy szeretnék egy kis magányt, néha rám jön ijenkor semi és senki ne jöjjön közel hozzám ez alap.

Kuroo

Kenma megint sehol. Ez a gyerek fojton eltűnik. Épp felelsz vagy merszezni készültünk miután megjelent igen nálunk a felelsz vagy mersz megszokott unalom űző.-Na szerintem dobjuk fel kicsit mert ez így unalmas lesz-Javasolta Yamamoto- Valóban kissé unalmas már- helyeselte a karasuno 9-ese.-Mi lenne ha úgy játszanánk mivelt sokan vagyunk minden 5-nek mindenképp mersznek kell lenni így nem unalmas-ezt mindenki helyeselte így ismerteték a további szabályokat mint hogy a túl intim kérdéseket hanyagoljuk stb.

Kenma
Már fél órája játszunk mindenki volt minimum 1x- Kenma felelsz vagy mersz?-kérdezi Lev-Felelek- Válaszolok egyszerűen- Ne már! Hmm...-Gondolkozik el- Mondj valamit amit szeretsz és eddig senkinek se merted elmondani-itt lefagytam 1 pillanatra egy dolog van, de azt félek elmondani-Na mi van puding fej elvitte a cica a nyelved?- Kérdezte kakas hajú barátom erre nem válaszoltam csak felálltam és elindultam a szobánkba. Kivettem a vázlat füzetem és elindultam vissza- Kenma én sajnálom ha megbántottalak nem volt szándékos-kezdte Kuroo ilyenkor ojan aranyos! Én csak fogtam és belöktem a kör közepébe egy tájképnél nyitottam ki ami Tokyo esti utcaképe volt. Mindenki csodálkozva nézte- ezt te rajzoltad? Gyönyörű. Ezt eddig mért nem mondtad?- jöttek sorban a válaszok mégis gyerekkori barátom" ezt nem hittem volna, csodálatos" kijelentése érdekelt legjobban. Nos aki még nem jött rá igen beleszerettem a legjobb barátomba.


Vacsoránál

Vacsora idő az étel kiváló. Ritkán eszem, de ez? Örökké tudnám enni! Mindenki zajos és hangos és ezt nem szeretem így inkább hamar befejezem és nem törődve a kíváncsi tekintetekkel elhagyom az étkezőt majd aludni térek

Nos igen ez lenne az első rész rövid lett tudom. Mivel 2 hétre mentek így még 13 rész várható várom a vissza jelzéseket! Köszönöm, hogy elolvastad!

Tengerparti röplabdaWhere stories live. Discover now