Yeni bir öğretmen/öğrenci kurgusuyla sizlerleyim.
Aslında aklımda bu yoktu bir arkadaşım için yazıyorum.
Umarım güzel olur.
Uyarı!!!
×Yaş farkı içerir
××××××××
"Derin uyan annecim" diyen annemin sesiyle gözlerimi açtım. Sırtımdaki acıyla yüzümü buruşturdum. Dün gece üvey babamdan dayak yemiştim. Keşke sadece vursaydı, beni kemeriyle dövmüştü.
"O adamı evimde istemiyorum anne" dediğimde annem derin bir nefes aldı. Ne zaman iş gezisinden dönse aynı şeyi söylüyordum. Ama neden olduğunu ona anlatamıyordum.
Üvey babam olacak şerefsiz beni çok çirkin bir şeyle tehtit etmişti. Dedikleri aklıma geldikçe ağlamak istiyordum. Ben babamı istiyordum bu adamı değil.
Yataktan kalkıp annemi ardımda bıraktım ve odamın karşısındaki banyoya girdim. İlk önce elimi ve yüzümü yıkadım ardından dişlerimi fırçalayıp banyodan çıktım.
Odama geri döndüğümde annem perdeleri açmış ve çıkmıştı. Dolabımdan okul formalarımı çıkardım. Dizimin biraz üstünde biten siyah okul eteğimi giymiş beyaz gömleğin düğmelerini ilikliyordum. İlk iki düğmesini açık bırakmıştım.
Sarı saçlarımı örüp önden perçemlerimi çıkarmıştım. Okula gittiğim için hafif bir makyaj yaparak okul çantamı tek omzuma taktım ve evden çıktım. Evden çıktığımda okul servisimde kapının önüne gelmişti.
Özel bir kolejde okuyordum, yüzde elli bursla.
Sınıfa girdiğimde cam kenarından ikinci sıraya oturdum. Gözlük kullandığım için daha arka sıralarda oturamıyordum. Aslında oturabilirdim ama onun mavi irislerini daha yakından ve net görebilmek için önde oturmam gerekiyordu. O kim miydi? İki senedir aşık olduğum fizik öğretmenim Yiğit Kaya.
İlk dersimiz fizikti. Okulun ortalarında olduğumuz için çok fazla konu işlemiyorduk.
Sınıfa girdiğinde herkes ayağı kalkmıştı. "Oturun gençler" diyen naif sesini duyduğumda dediğini yapmış yerime oturmuştum.
"Geçen hafta işlediğimiz konuların testlerini çözeceğimizi söylemiştim. Konuyu anlamayanlar için soru üzerinden anlatabilirim" dediğinde herkes çantasından test kitabını çıkarmış test çözmeye başlamıştı. Bende önümdeki test kitabına bakıyor ama konuyu anlayamadığım için çözemiyordum. Oysaki derste gayet iyi anlamıştım.
"Bir sorun mu var Derin'cim" diyen fizik öğretmenime döndüm. Mavi irisleri benim kahve irislerimle buluşmuştu.
"Evet hocam, bu konuyu derste anlattığınızda anlamıştım ama şuanda soruyu çözemiyorum" dediğimde pembe renkli dudakları iki yana kıvrılmış, tebessüm etmişti.
"Kay bakalım yana anlatayım sana soruları" dediğinde dediğini yapmış tek başıma oturduğum sıramda yana kaymıştım. Bana konuyu anlatmaya başladığında kalemi tutan damarlı elleri ilk başta dikkatimi dağıtsada sonradan onun naif sesini dinlemiştim.
Kırk dakika boyunca bana her soruyu ayrıntılı bir şekilde anlatmıştı. Zil çaldığında ise çantamdan cüzdanımı almış kendime poğaça ve çikolatalı süt almak için sınıftan çıkmıştım.
Arkamdan duyduğum sözlerle adeta kanım donmuştu.
"Hey şu giden üvey babasının küçük fahişesi değil mi?" diyerek kıkırdamıştı.
××××××
İlk bölümden bu kadar
Nasıl olmuş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE YARISI
ChickLitOnun mavi irisleri benim dikkatimi dağıtıyordu. Uyarı!! ×Öğretmen/Öğrenci ilişkisi içerir ×Yaş farkı vardır