-5- 'sevdalı'

1K 60 9
                                    

'Herkes survivora aşık ben ise sevdalıyım aşk hevesin geçene kadar sevda nefesin yetene kadar.' dedi turabi tam bi özlü söz hastası normal hayatımızda da sık sık duyar ve öğrenmeye çalışırdım.

Gülümsedim. Derin bir nefes alıp turabiye döndüm

'dimi ya burada olunca pişman olduğum istanbul a gidince özlediğim yer survivor' dedim hak verircesine kafa salladı

'sevda demişken şu begüm hilmicem e fena yanık benden söylemesi sero' dedi turabi hilmicemden hoşlandığımı öğrendikten sonra pek konuşmadık bu konuları

'Begüm.. biliyorum beni sinirlendirmek için yapıyor şuraya baksana!' dedim turabiye

Hilmicem el yapımı hamakta yatıyordu begüm de onu sallayıp gülüyordu.Sinirlenmiştim ama dışarı vurmak istemedim her zaman ki gibi.

'takma sero'm bee boşver bakma oraya' turabinin sözü ile kafamı salladım ve uzun bir konuşmaya daldık

#

'bence serenay hilmicemden hoşlanıyor.' dedi sahra merveyle ada dakileri çekiştirmek hoşlarına gidiyordu .

'ben turabiyle gülüşürken gördüm bence turabiyle sevgili olmalı inanılmaz yakışıyorlar.' dedi merve alayla serenayı sevmiyordu ve onun bu adada olmasını istemiyordu.

Sahra 'turabi' ismini duyunca yüzü asıldı 2014 te ondan hoşlanıyordu o zamanlar ufak bi tartışmadan dolayı araları açılmıştı bir konuda ters düşüp kavga etmişlerdi.

##

Hilmicem kuma oturup dizlerini kendine çekip düşünmeye başladı. Survivorun ilk günü havaalanında karşılaşmıstı serenayla yaklaşık 2 yıla dayanan arkadaşlıkları boyunca ne serenay aramıştı onu ne de hilmicem aramıstı serenayı iki yabancı gibiydiler artık.

Fakat seviyordu serenayı hemde tarif edilemez derecede.

#


#tursah isteyen olmuş ben de düşündüm ve aklıma yattı artık arada sırada tursah devreye girecek.

3k olmuşuz!!**

Survivor All StarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin