29.03.2023
Mina dan
bugun ki konser cok iyi gitmisti. Suan sevgilimin yanına gidiyorum çunku bu ara çok linç yiyor ve ölüm tehditleri alıyor kendine bir şey yapmasını istemiyorum.Kapıyı çaldım
"Chaeng girebilirmiyim"
"Gel minarim"İçeri girdiğimde yatakta oturan sevgilimin yanına oturdum.
"Nasılsın"
"Kötüyüm mina"
"Yine mi yorumları okuyosun"
Kafa sallamıştı. Yine kendine eziyet çektiriyo."Bebeğim okuma şu yorumları kötü etkileniyosun onlar bırak zaten seni seven bir sürü insan var.Onlar olmasa bile biz varız hangimiz bu konuda senin ustune geldi ki rahat ol lütfen ayrıca şu yorumları okuma"
Gözlerinden akan gözyaşlarını silip sarıldım."Seni seviyorum mina hemde çok seviyorum özür dilerim"
"Niye özür diliyosun dilemene gerek yok
Bebeğim"
Telefonuma gelen mesajla ayrıldım chaeyoung tan."Chae jihyo unnie yazmış dışarı çıkıyolarmış bizi de çağırıyolar."
"Ben gelmesem yorgunum uyumak istiyorum."
"İyi peki ama iyi dinlen tamam mı"
"Çok iyi dinlenicem sevgilim"
Sarıldı ve sanki bir daha hiç görüşmicekmişiz gibi sarıldı bana.Dudağına küçük bir öpücük kondurdum.
"Seni seviyorum sevgilim" dedim ve odadan cıktım.
Jeongyeon "chaeyoung nasıl oldu"
"Yine yorumları okuyodu"
Tzuyu"kendine bunu yaomayı bırakması lazım daha kötü oluyo."
"Evet hadi gidelim----------------------
Eve döndüğümüzde direk chaeyoung un odasına gittim. Kapıyı çaldım.
"Chae girebilirmiyim"
Ses yoktu uyuyo diye duşundum ve içeri girdim.Ama gördüğüm görüntüyle şok oldum yerde kanlar icinde bir chaeyoung yatiyodu.Hemen yanına gittim.
"Neden yaptın bunu"
Elim ayağıma dolaştı çok kötü ağlıyodum. Kızları odaya çağırdım.Geldiklerinde şok olmuşlardı.
Benim yaşam kaynağim o zaman ölmüştü....