Mona
Szerdán megérkeztünk Spába, viszont én úgy döntöttem, hogy nem tartok Landoval a pályára. Egyrészt nem szerettem volna láb alatt lenni, másrészt pedig Lily ma még nincs Spában. Holnapra beszéltünk meg egy találkozót a McLaren étkezőjében, ahova mi természetesen bemehetünk.
~
Csütörtök reggel arra ébredtem, hogy Lando lélegzetvételeit éreztem meg nyakhajlatomban. Eddig egyszer sem aldutunk összebújva és tegnap este is egymástól távol feküdtünk le aludni. Melegséggel töltött el a tudat, hogy Lando Norris hozzám bújva alszik. Aranyosan szuszogott és nem volt szívem felkelteni, viszont a falon lévő óra nyolc órát mutatott, így ideje lenne felkelnünk.
-Lando.- suttogtam, miközben a tarkóján lévő haját simogattam.
-Még egy kicsit.- nyöszörgött. Elmosolyodtam reakcióján. Lando olyan, mint egy felnőtt gyerek és talán ezt szeretem a legjobban benne...
-Én is szívesebben maradnék még, de mennünk kell.- megpróbáltam lehámozni kezeit a derekamról, azonban az veszett fejsze.
-De most olyan jó.- mondta rekedtes hangján. Elcsodálkoztam. Eddig apa, Max és Noah reggeli hangját hallottam, de természetesen egyik sem volt Lando álmos hangjához fogható.
-Igen, Lando, tudom. De akkor is mennünk kell.
-Ahj Istenem.- dörzsölgette szemeit.- Semmi kedvem kikelni az ágyból.
-Hm nekem sem. De ez a munkád, szóval muszáj. Én pedig, mint támogató barátnőd veled tartok.- Lando arcán átsuhant valami, de szenteltem neki nagy figyelmet.- Na.- tapsoltam egy nagyot.- Kelés van.- majd megerőltettem magam és kimásztam a jó meleg, puha ágyból.
Megcéloztam a fürdőt, ahol megmostam az arcom és a fogam. Aztán felvettem az aznapra kikészített ruháimat. Egy szürke farmer rövidnadrág és egy narancssárga haspóló. A füleimbe arany színű karika fülbevalókat raktam. Szempilláimra tettem szempillaspirált, majd felvette a fekete keretes szemüvegem. És én késznek is nyilvánítottam magam.
-Norris, ha nem vagy kész, akkor esküszöm megverlek!- kapaszkodtam bele a kilincsbe és vártam a válaszát. Nem akartam addig kimenni, amíg nem erősített meg abban, hogy felöltözött.- Kimehetek?
-Aham.
Lando ártatlan tekintettel nézett végig rajtam. Hát mit ne mondjak, én is végignéztem rajta. Még mindig az ágyban ült a takarók között piszamájában.
-Lando! Mit mondtam én neked?
-Jó na...- imádom mikor durcás.
-A kocsidnál várlak!- majd kiléptem a folyosóra és elindultam a mélygarázs felé, ahol Lando bérelt autója parkolt.
~
Lando beállt a pálya melletti névre szóló parkolójába, ahol már várta őt pár rajongó és persze a fotósok tömkelege. Lando még a kocsiban rám nézett és határozottan megszólalt.
-Készen állsz?
-Öm mire is?- nem éppen értettem, hogy mire céloz ezzel. Voltam már nagyobb rajongó tömegben is és a kapcsolatunk elején nagyon sok fotót láttam vissza magamról, és még most is.
-Mona, bízol bennem?
-Azt hiszem igen.- ha nem lettem volna ilyen értetlen, akkor simán rávágtam volna, hogy feltétel nélkül bizom benne.
-Akkor szállhatunk ki.- majd kinyitotta az autó ajtaját.
Mind a ketten a csomagtartóhoz léptünk, mert bent voltak a kistáskáink. Azonban, mielőtt kivehettem volna a táskámat, Lando elkapta a derekamat és maga felé fordított. Villantott rám egy édes mosolyt, majd ajkait az enyémekhez nyomta. Váratlanul ért a dolog, de legbelül éreztem, hogy repesek az örömtől. Lando Norris megcsókolt. Nem csak hozzám bújva aludt, hanem meg is csókolt. Először azt hittem, hogy csak egy kisebb csók lesz, viszont, amikor megéreztem, hogy nyelvével végigsimít alsó ajkaimon, akkor tudtam, hogy ő nem így gondolta. De jelenleg nem érdekelt. Csak az, hogy ott álltunk és csókcsatát vívtunk egymással.
~
-Biztos jól vagy?- már legalább egy órája az étteremben pletykáltunk Lily-vel, mikor bekattant nála valami és elkezdte mondogatni, hogy tiszta sápadt vagyok.
-Biztos, csak kicsit fáj a fejem.- meg néha megszédülök, és hullámokban rámjön a hasfájás. De ezt a velem szemben ülő lánynak nem kötöttem az orrára.
-Hát, ha te mondod.- nézte egyfolytában az arcomat bizonytalanul.
-Nem aludtam jól az éjjel, szerintem ennyi az egész.- igazából szinte soha nem aludtam olyan jót, mint tegnap Landoval.
-Oké, hiszek neked. De azért valamit ígérj meg.- kérdő tekintettel viszlattam az arcát.- Ha holnapra nem leszel jobban, akkor nem jössz el Landoval.- és mondta végén nyújtotta a jobb kisujját.
-Ahj, jó, ígérem.- összeakasztottam vele a kisujjamat.
-Amúgy mondtam Oscarnak, hogy beszéljen Landoval ez ügyben, de nincs kedvetek eljönni a fiúk szünetében a horvát nyaralónkba egy hétre?
-Ó jó ötlet, mindenképpen megbeszéljük Landoval.- majd valami hirtelen eszembe jutott.- Basszus kell vennem egy új fürdőruhát.
-Erről most ez jutott eszedbe rögtön, igaz?- csak bólogattam.- A fürdőruha miatt ne aggódj. Én szinte az összes fürdőruhámat a horvát tengerparton vettem és mindet imádtam. Te sem fogsz csalódni.
Instagram: hewinsinmonza_
Tiktok: hewoninspa_
ESTÁS LEYENDO
Valaki, mint Te /Lando Norris ff./✓
FanficMona és Max, azaz a Fewtrell testvérek. Kiskoruk óta elválaszthatatlanok, de ezen őszintén ki az, aki csodálkozik? Max csupán két évvel látta meg előbb a napvilágot, mint húga, így mindentől, amitől csak lehet védi. Lando Norris, a fiú, aki meggond...