AMERİKA'DAN MAİL

1K 45 0
                                    

Bölüm Şarkı Önerileri ;

Yaşar : Kumralım
Pamela : İstanbul
Sufle : İndi Gardım
Nil Karaibrahimgil : Ben Aptal Mıyım?
Multitap : Mutluyum


_____________________________________________

-Güneş!!!

Odamın kapısı sertçe açılınca yerimden adeta fırladım. Leyla bağırarak içeri girdi ve tam karşımda durdu.

-Güneş! Dedi hızlı hızlı nefes alıp dururken.

-Ne oluyor Leyla sabah sabah. Dedim gözlerimi ovuşturarak.

-Kalk kızım kalk. Mail geldi. Mail geldi!! Dedi heyecanla.

Bense hala idrak edememiştim.

-Ne maili? Diye sordum safça.

-Ne olabilir acaba? Mail diyorum Güneş. Mail! Dönüş yaptılar diyorum. Elemeler diyorum. Bale diyorum. Deyince gözlerimi irice açtım. Doğru anlamıştım değil mi?

-Elemeleri geçtik mi? Diye sordum heyecanla. Hızla başını salladı.

-Geçtik ya. Şimdi sıra ana yarışmaya başvuruda. Dedi gülerek.

Gerçekten geçmiştik. Başarmıştık. Yarışmaya katılabilirdik artık. Yanımda şaşkınca bize bakan Duru'ya döndüm. Dudaklarımdan istemsizce bir kahkaha dökülünce daha da çok şaşırdı miniğim. Bense deli gibi gülerek,

-Yarışmaya seçildik bebeğim. Amerika'ya gideceğiz. Dedim. Gözlerim yaşarsa da o kadar heyecanlıydım ki suratımda ki gülüşü sonlandıramıyordum.

Yatakta ayağa kalkıp Duru'yu da kaldırdım. Sonra birlikte zıplamaya başladık. Tabi ki Leyla da orada dikilmeyip yatağa zıplamıştı. Bir çocuk ve  çocuk gibi davranan iki yetişkin yatakta zıplayarak kahkaha atarken zil çaldı. Ama kimse yataktan inip kapıyı açmaya gitmedi bile.

Zil ısrarla çalmaya devam edince kapıyı açmak bana kaldı. Çünkü Leyla hiç bir hamlede bulunmamıştı. Yataktan atlayarak odadan çıktım ve kapıyı açtım. Yusuf ve abim gelmişti. Hiç beklemeden kollarımı Yusuf'a sarıp,

-Başardık. Dedim.

-Daha doğrusu yolu yarılayarak kazanmak için büyük bir adım attık. Diyerek içeriden Leyla geldi gülerek.

Hemen ardından da Duru koşarak yanımıza geldi. Bir elini babasına diğer elini dayısına uzatıp tuttu. Sonra onları içeri çekerek hızla kapıyı kapattı. Evet çünkü biz sevinçten onları içeri davet etmeyi unutmuş binada başardık diye bağıracak kadar da kafayı yemiştik.

-Biri tam olarak ne olduğunu anlatabilir mi artık? Diye sordu abim. Şaşkındı ama biz mutluyuz diye gülümsüyordu.

-Amerika'dan, yarışma kurulundan mail geldi. Elemeleri geçtik. Dedim küçük bir çocuk sevinciyle ellerimi çırparak.

-Vay!! Yakışır prensesim ve kraliçeme. Diyerek kollarını iki yana açtı Yusuf gülerek. Duru bir yandan ben bir yandan Yusuf'a sarıldık. Ve o da bize sıkıca sarılıp öptü.

-Peki elemeleri geçtiğimize göre ana başvuru ne zaman? Diye soran abimle çok önemli bir şeyin farkına varmam bir oldu. Leyla ile göz göze gelince ikimizde aynı anda,

-Başvuru! Diye bağırdık. Neredeyse unutuyorduk. Çünkü bu gün başvurunun son günüydü.

Leyla salona koşup masanın üzerinde ki laptopunu açarken ben de yanına çöktüm. Yarışmanın resmi internet sayfasına girerek başvuru formunu açtı. Birlikte bilgileri doldurduktan hemen sonra daha önce çocukların ailelerinden aldığım ve elektronik ortamda kopyalattığım çeşitli izin belgelerini ve her dansçıya ki ben de dahil, ait sağlık raporları ile sicil kayıtlarını başvurunun ek kısmına ekledim.

KUĞU GÖLÜ BALESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin