5. év - Ádáz küzdelem

138 16 4
                                    

A Mardekár-Hollóhát meccs után két héttel a Hugrabug és a Griffendél is megküzdött egymás ellen (90-200), március elejére pedig meghirdették az év első roxmortsi hétvégéjét.

- Elmegyünk együtt a könyvtárba, Mio? – kérdezte Harry franciául. – Mármint ma a faluban – tette hozzá a lányra nézve.

- Persze. Úgyis vissza kell vinnem három kötetet – egyezett bele a hollós. – Viszont George-dzsal terveztünk egy kis programot közvetlenül azutánra, hogy leérünk, szóval...

- Oké-oké, értem – tette fel a kezét mosolyogva. – Akkor majd megkeressük egymást. Szia.

- Szia.

A sebhelyes becsatlakozott barátaihoz a jókedvű beszélgetésbe, s így várták együtt a thesztrál vontatta szekerek érkezését. Mikor begördültek, mind a tízen felmásztak a legközelebbire. A kocsi meglódult, és negyed óra alatt elvitte őket a megszokott kiszálló ponthoz. Harry gondolt egyet, a szárnyas, fekete lóhoz lépett, és köszönetképpen megpaskolta annak nyakát. A lény erre elégedetten prüszkölt, majd lassan elindult visszafelé.

- Merre akarunk menni? – tette fel a kérdést.

- Én anyámnak szeretnék venni valahol ajándékot – jelentette be Draco.

- Mi Blaise-zel a Mézesfalásba néznénk el – szólt ki Tracey a fiúk háta mögül.

- Oda én is akartam menni – jelentkezett Alex.

- Mi is – bólintott Pansy, mellette Milli, Daphne és Adel állt.

- Ez eldőlt – döntötte oldalra a fejét Harry. – Először Mézesfalás, aztán esetleg beugorhatunk az Aranytalár Varázslódivatba. A kirakatukban mindig látok egy-két szép ékszert.

A tömérdek mennyiségű nyalánkság megvétele után a szőkeség valóban talált Narcissának egy nyaklánc-fülbevaló párosítást a ruházati szaküzletben. Később ellátogattak Zonkó Csodabazárába, azt követően pedig Calamus Pennaboltjába, ahol a sebhelyes kiszúrt egy gyönyörű pávatoll pennát – ő ezt szánta barátja anyukájának. Délben megebédeltek a Szárnyas Seprűben, majd szétszóródtak. Draco, Tracey és Blaise a sport áruházba; Pansy és Adelaide a Dervis & Durranba; Daphne pedig Theohoz csapódva az állatkereskedésbe indult; Alexander és Millicent külön, egymagukban vágtak neki az utcáknak. Harryt a Seprűből kilépve elkapta Hermione.

- Hello – ért mellé önfeledt mosolygással a lány. – Mehetünk?

- Igen – a mardekárosra önkéntelenül is átragadt a jókedv. – Milyen volt? Mit csináltatok?

- Nagyon jó! George kedves és aranyos... Figyelj, Harry, jöhet velünk Lisa és Ignatia is?

- Persze. Miért ne? – vont vállat. – Tudod merre vannak?

- Igazából nem. Reggelinél említettem nekik, ők meg érdeklődtek, hogy csatlakozhatnak-e.

- Akkor egy megoldás van – szólt a fiú, kezében már ott lendült a pálca. – Trouver Lisa.

A varázseszköz pördült egyet, majd egyenesen mögéjük mutatott.

- Boo! – kiáltották feltett kezekkel a keresett személyek.

Harry és Hermione kényelmesen megfordultak, s közben sunyin összenéztek.

- Ááá! – kiáltották ők is, mikor már szemben álltak a két lánnyal.

What if...? - A másik útDonde viven las historias. Descúbrelo ahora