Lia'dan
Yemeği yedikten sonra Jin Oppaya yardım edip masayı toplamıştık.
J:Hadi Lia içeri geçelim.
L:Ben odama gitsem?
J:Sen nasıl istersen.
En azından Jin oppayı sevmiştim.Bana anlayışla bakıp sorgulamıyordu.En sevdiğim şey sorgulanmamam.İşim bitince direk üst kata çıkıp odama girmiştim.Hâlâ üstümü değiştirmediğimden, dolabımdan kısa yani dizimden 1 karış yukarıda siyah bir şort giydim.Üstümede siyah oversize üstünde dolunay olan ve altındada 'MooN' yazan bir tişört yeni en sevdiğim tişörtümü giydim.Her şeyde ayı çok seviyorum nedenini bende bilmiyorum.
Ardından gidip yarım bıraktığım resmimi aldım ve kulaklığımı takıp müzik dinleyerek resmimi bitirmeye çalıştım.Tamamladığım resmimi dolabımda kendime gizli sayılabilecek bir yer yapmıştım, oraya koydum.Açıkçası orayı kimsenin bulmasını istemiyodum.
Tam yatağıma oturduğum sırada kapı çaldı.Gelen Jungkook'tu.En sonunda 'gel' komutunu verdim.
L:Gel.
Jk:Lia biz film izleyeceğiz, sende gelmek istermisin?
L:Ne tür?
Jk:Korku.
L:Tamam o zaman sen çık geliyorum.
Jk:Tamam.
Odamdan çıktı.Sakın bana sövmeyin onları sevmiyo olmam korku filmini kaçıracağım anlamına gelmez.Her ne kadar gece altıma sıçsamda o filmi izlerim.Nokta.
İçeri gittiğimde üyeler L koltukta ve diğer 2 ten olan tekli koltuklarda oturmuşlardı.Namjoon oppa tekli koltuğa oturmuş düzgün ve rahat bir pozisyonda film arıyordu.Jin oppa yanındaki diğer tekli koltuğa oturmuş ayaklarını ortadaki sehpaya uzatmıştı.L koltuğun L kısmına Jimin oturmuş bacaklarını ileri doğru uzatmıştı.Yanında Yoongi oppa normal bir şekilde oturmuş bacaklarını hafif açmış, diz kapaklarının üzerine dirseklerini koymuş ellerini birbirine kenetlemişti.Yanına Hoseok oppa oturup sırtını koltuğa yaslamıştı.Onun yanında Jungkook Tae'nin omzuna kafasını koymuştu.Bende tek boş yer olan Tae'nin soluna oturup kollarımı önümde bağdaştırıp oturdum.
Niye mi bu kadar ayrıntılı baktım.Çünkü bendiniz gerizekalıyım. Şaka şaka sadece tek gözlemle herşeyin ne olduğunu anlayabilen bir yapıya sahiptim.
Rm:Bunu izlemedik.Okey misiniz?
Sg:Bana uyar.
Jk:Benlik bir sorun yok.
Jm:Olur.
JH:Bence okey.
J:Bende Okey diyorum.
Tae:Benlik sorun yok.Lia?
L:Olur.
Tae niye bana böyle bakıyor?Yok ya ben yanlış gördüm belki de normal bakışı...
***
Taehyung'tan
2 saat sonra
Filmi bitirmiştik.Tabii Jungkook ile jimin korkudan ilk 20. dakikasında odalarına kaçmıştı.Jin hyung ile Hobi Hyung uyuya kalmışlardı.Filmi sadece sonuna kadar ben,Suga Hyung,Namjoon Hyung ve Lia izlemişti.Yani Lia son 10. dakikasında uyuya kalmıştı.Ki ona baktığımda çok güzel uyuyordu.
Ona aşık olmuştum, yani sanırım..Onu gördüğümde kalbim heyecandan yerinden çıkacakmış gibi oluyordu.Daha onu tanıyalı 1 gün bile olmamıştı ama gerçekten aşık oldum, sanırım...
O uyuduğu için uyandırmak istemedim.Namjoon Hyunga dönüp sessizce fısıldadım.
T:Hyung Lia uyumuş ben onu odasına çıkartıp kendi odama gideceğim, haberin olsun.
Rm:Tamam İyi geceler.
T:İyi geceler.
Yavaşça Lia'yı belinin altından ve bacaklarının altından tutup kaldırdım.Odasına gidip kapıyı zorlanmadan açtım.Yatağına bırakıp yavaşça odasından çıkıp kapısını örttüm.Kendi odama gidince yatağıma girip uzun zaman sonra güzel bir uykuya daldım.
(...)
Oy veren herkes için teşekkür ederim.🖤💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐵𝑖𝑧 𝐵𝑖𝑟𝑏𝑖𝑟𝑖𝑚𝑖𝑧𝑒 𝐴𝑖𝑡𝑖𝑧/𝑲𝑻𝑯 (Düzenleniyor)
Hayran KurguBen Min Lia Yarı türk yarı koreliyim hayalim hiçbir zaman BTS in 8.üyesi olmak değildi.Ama bazı zorluklar beni buna itti.Hep bir çıkmaz sokağın içine.Umarım hikayem mutlu biter... ~~~ Min Lia..Abisi 5 yaşında yanından kaçırılmış sadece babası için h...