~Uvod~

6 1 1
                                    

Alarm je zazvonio i oznacio pocetak nove skolske godine. Nije moguce da je vec jutro. Pogledala sam oko sebe i vidjela na zastoru svjetlo, ne mogu vjerovati da je vec jutro. Uopce mi se ne svida ovo ne zelim da se vratim natrag u tu glupu skolu. Ne zbog ucitelja ili ucenja nego radi ucenika. Drugi razred srednje sam i mrzim nova upoznavanja sa prvasicima radi njihovog ponasanja, kao da su kraljevi i kraljice skole, nosom paraju oblake, a najvise mrzim one osobe koje se zamjere pogresnoj osobi kao na primjer Matteo moj decko. Ustala sam te otisla u kupaonicu obavila sve sto sam trebala. Obukla sam bijelu majicu i crne traperice, uzela sam lančić i jednu crnu narukvicu koju mi je dala frendica iz osnovne. Otisla sam dolje u kuhinju te se pozdravila sam mamom.

"Dobro jutro Lissa"

"jutro mama. sto ima za jesti" upitala sam sjedajuci za stol.

"Tvoje omiljeno jelo" rekla je stavljajuci tanjur palacinka na stol.

"Posto je nova skolska godina pocela a znam koliko ih obozavas rekoh da ih spremim"

"Nemoj spominjat skolu da jos malo uzivam" rekla sam na sto smo se obje nasmijale.

Zavrsila sam dorucak te se uputila prema skoli. Stigla sam u skolu i zastala pred vratima. Razmisljala sam sta me sve ceka ove godine i kakvi ce ucenici biti ove godine. Kao i svake godine skola je bila puna ucenica i ucenika. Stala sam ispred zida koji je bio pun grafita, naravno ja sam ih crtala i umalo da me izbace zbog toga ali na kraju su se svima svidjeli. Stize prozivanje prvasica koji izgledaju kao da su na visokoj nozi te nosevima paraju oblake.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 16, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zašto jaWhere stories live. Discover now