3-(Mert'in bakış açısı*)

1 1 0
                                    

Odama giren kıza bakıyordum.Zümrüt yeşili gözleri var.Ama o ela sanıyor...Çok güzel,ince dudakları,beyaz teni,kahveye çalan saçları..Aynı annesine benziyor.Herşeyden habersiz,tüm curcunanın içine düşecek.Saygın ailesinin torunu,şirketi yönetecek varisleri , Derya Saygın'ın kayıp kızı;Lara Saygın...İsmini Derin Denizler sanıyor.Dedesi kayıp torununu didik didik arıyor fakat bulamıyor.Zümrüt yeşili yüzüğün gerçek sahibi olan torunu ailesini öldü bilerek yaşıyor.Yıldız denizler ve Engin Denizler....uzun zaman önce çocukları doğumda öldüğü için Lara 'yı alıyorlar,Derya ve Gökhan Saygın çocuğunu öldü sanıyor.22 yıl eksiklikle yaşıyorlar.22 sene sonra bir sabah kızlarının doğduğu günki hastane kayıtlarinda hiçbir çocuğun ölmedigi yazıyor.Araştırmaya devam ediyorlar,ama hiçbir şeye ulaşılamıyor.Ben öğreniyorum.Derya ve Gökhan Saygın çocuklarini ararken  hastanedeki hemşireleri atlıyorlar.Hemşireler Bebek Saygın'ın karıştığını söylüyor.O gün aynı zamanlarda bir bebek doğuyor,5 dakika sonra kalp yetmezliği yüzünden ölüyor.Bebek Denizler..Bunu kabullenemeyen Yıldız ve Engin denizler Bebek Saygın'ı kaçırıp büyütüyorlar.

Lara..Lara Derya Saygın'a çok benziyor,gözlerini zümrüt yeşilı yüzükten alan Lara Derya Saygın'ın kayıp kızı...

Derya Saygın 2 gün önce kızının yaşadığını tesadüfen öğrenip Zerrin Karyeline geliyor.Herşeyi anlatıyor.Zerrin karyeli ve Derya asla kızı bulamıyor,fakat kızı,onunla gözgöze geldiğinde birşeyler hissediyor.Derya Saygın anlamıyor.Lara Derin Denizler ise kaderini kabullenmiş durumda, annesi ve babasının öldüğüne inanıyor.Lara,o yüzükte birşeyler olduğunu anlıyor...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Poyraz Mert Karyeli*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin