Nikin nk.
Heräsin aivan jäätävästä krapulasta, koska herätyskelloni alkoi soimaan. Otin puhelimen käteeni ja sammutin herätyksen.Nousin istumaan ja laitoin käteni otsalleni. Huokaisin ja vedin hiukseni sitten taakse, jonka jälkeen nousin ylös sängystä. Puin vaatteeni päälle, jonka jälkeen laitoin sormukset sormiini ja kaulakorut kaulaani, sohisin hiuksiani mustan silmäni eteen, jonka jälkeen lähdin huoneestani keittiöön.
Keittiössä näin äitini Julian keittämässä kahvia. "Huomenta." Hän sanoi minulle. "Huomenta." Sanoin väsyneenä. "Sul meni ilta aika myöhää." Nainen sanoi. Hymähdin vain. En juuri nyt jaksanut heti aamusta puhua eilisestä illasta. Äiti kääntyi minua päin, jolloin laskin katseeni alas, ettei hän huomaisi haavaa huulessani ja mustelmaa silmäni ympärillä. "Eks sä aio selittää et miks sä tulit nii myöhää?" Hän kysyi. "No ei oo oikee mitää selitettävää." Vastasin. "Voiks sä kattoo tänne päin ku sä puhut." Hän sanoi.
En vastannut mitään. Äiti käänsi pääni itseään päin ja huomasi ruhjeeni. "Ketä?" Hän kysyi. Irroitin hänen otteen leuastani. En vastannut. "Niki. Ketä se oli?" "En mä tiedä." Vastasin. Äiti huokaisi. "Sun pitäis alkaa lähtee kouluu." Hän sanoi. Nyökkäsin ja lähdin eteiseen laittamaan kenkiä jalkaani.
Jimin nk.
Laitoin kenkiä laitoksen eteisessä. Huomasin taksini ajavan pihaan. "Heippa!" Huusin ohjaajille, jonka jälkeen lähdin.Time skip
Kävelin kavereideni luokse, jolloin huomasin että kolme meistä puuttui. En välittänyt asiasta sen enempää. "Mikä tunti meil o?" Kysyin. Leo katsoi kännykästään kalenteria. "Näyttäis olevan hissaa." Hän sanoi. Nyökkäsin.Kellot soivat joten me lähdimme sisälle. Menimme luokkaan D17 ja menimme istumaan eteen oleville pulpeteille. Kaivoin historian kirjat ja penaalin repustani. "Ei helvetti." Kuulin Heikin sanovan, joten käänsin kysyvän katseen häneen. "Mun kirjat jäi himaan." Hän sanoi. "Noni." Sanoin. Opettaja tuli luokkaan ja tunti alkoi.
10min myöhemmin
Luokan ovi avautui ja sisälle käveli mustahiuksinen poika, olen nähnyt hänet täällä kyllä aikaisemminkin, mutta en tiennyt hänen nimeään. "Niki miks sä oot myöhässä?" Opettaja kysyi pojalta. "Kävin vessas." Poika vastasi ja meni istumaan minun viereiselle pulpetille."Ota kirjat ja kappale 10." Opettaja ohjeisti Nikiä. "Ei oo mukaa." Niki vastasi. "Mä voin lainaa mun kirjaa ja lukee Leon kaa samast." Sanoin. "Hyvä on." Opettaja sanoi. Annoin kirjani Nikille, jonka jälkeen raahasin tuolini Leon viereen.
———————————
Sanoja: 343
YOU ARE READING
Lets be broken together
Teen Fiction"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...