Адам
Наші дні
Коли мої ноги ступили на злітну смугу Крісфілда, мене одразу ж обдуло атлантичним вітром. Легені були скуті від напруги та страху, але я все ж таки вдихнув океанське повітря і на секунду дозволив собі розслабитися.
Надворі була повна темрява. Нас зустрів командир, і Кін щось дуже швидко сказав йому, що я навіть не встиг розібрати жодного слова. При тому, що я все ще залишався злим на нього. Хотілося віддати йому належне, адже хлопець вестиме переговори з Чорним Казуарі.
– До президента вже доходять чутки. Нам потрібно поквапитися, – сказав Хенсон та заліз в бронеавтомобіль.
– Чорт! – прошипів Дін. – Нам кінець.
Хлопець дуже вдало описував мої почуття зараз.
Я пригнув у машину, сівши на заднє сидіння біля хлопців. Мотор завівся, і ми швидко виїхали зі злітної смуги. За нами їхали ще п'ять таких самих чорних машин, а десь ближче до місця зустрічі, стояв цілий спецназ по всій окрузі.
– І так. Як ми й проходили, я говорю, а ви поводитесь максимально впевнено. Потрібно зробити все, щоб він повірив, що виходу в нього немає.
Хоч Кін і намагався нас підбадьорити, але він сам не знаходив собі місця. Ми грали з вогнем, який неможливо погасити.
Від думки, що все піде не за планом, мене почало трохи трусити. У горлі не вистачало чогось пекучого. Я хотів випити, щоб утамувати цю чортову спрагу.
– Але якщо в Парижі справа піде швидше і вони розкриють, що Вінець несправжній, нам усім кінець, – додав Кін. – Навіть твоїй маленькій дурній принцесі, що сидить у катакомбах.
Його погляд впав на мене.
Я стиснув долоні в кулаки так, що нігті впивалися в шкіру, залишаючи після себе червоні сліди.
Він мав рацію. Вони пустять ракетою по палацу, а нас трьох судитимуть. Точніше, ніхто не знатиме, що сталося. Уряд подасть інформацію так, ніби палац вибухнув від якоїсь маячні. Невинних загиблих оплакуватимуть. І швидше за все, нас припишуть до них, поки ми з хлопцями сидітимемо в якомусь, богом забутому, місці. Вони будуть нас катувати, як звірів, якщо ми не розповімо, де знаходиться Терновий вінець.
В принципі, немає нічого поганого в тому, якщо нас упіймають. Найбільший страх полягає в тому, що вони робитимуть з нашими рідними, щоб отримати бажану інформацію.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Місячне Сяйво
RomanceАлекс У таємничому містечку Делі стоїть палац. Куди щороку ти запрошуєш сотні людей на маскарад, у честь «Свята Ночі», щоб зіграти свої диявольські ігри. Однак цього разу, нехай це буде без мене. Я досить повеселилася два роки тому, одурманена тобою...