Güzel başlangıçlar bu hayatta yaşayan herkes için inanılmaz iyi bir hediye olmuştur. Fakat bazı insanların hayatı güzel başlangıçlar yapabilecek kadar insana naif olamıyor. Ülkesini, doğdukları yeri terk etmek zorunda olanlar ; sadece bir lokma yemek yiyebilmek için daha fazla çalışan insanlar...
Benim gibi sadece aitlik hissini aramaya çalışanlar da var. Ben kendimi tam anlamıyla çözdüğümden beri yani yaklaşık 20 seneye tekamül ediyor. 20 senedir bir çok ülke gezdim. Oranın havasını soludum, yemeklerinden yedim , suyundan içtim. Belki kendimi rahat hissederim diye düzen kurmaya çalıştım. Fakat hiç birisini elde edemedim.
Bu aitlik hissiyatını bulabilmek için oradan oraya giderken iletişim gibi özelliklerim de gelişmemişti. Düzgünce insanlarla irtibat kuran birisi olamadım. Hiç bir zaman kimseyi kolay kolay aramadım. Tek başıma vakit geçirmek o kadar zevk verirken yanımda sadece tek bir kişi oldu. Pegy.
Pegy 28 yaşında yemyeşil gözleri, siyah saçları, dolgun dudaklarıyla herkesi büyüleyebilecek saf bir güzelliğe sahipti. İlk onunla kütüphanede astroloji ile ilgili araştırma yaparken karşılaştık. Ben bir daha konuşamayız diye düşünürken her zaman aynı yerde karşılaşmaya ve konuşmaya başladık ve sonuç olarak 8 senedir arkadaşız.
Pegy, kendisinin ait olduğu yeri bulabilmek için tamamen hayatını astrolojiye adamıştı. Aynı noktada buluşmamız bizim için büyük bir şanstı. Ben balık burcu iken o aslan burcuna sahipti. Ben su grubu o ise ateş grubuydu. Tamamen birbirimize terstik. Ateş ve su ortak bir noktada aitlik hissiyle yanıp tutuşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAİNAT
FantasyAitlik ve bazı rastlantılar sonucunda , kitapların tozlu zaman akışında kaybolduğunu sanan iki kız arkadaş belki de o tozlu kitaplarda gerçekten doğup büyüdüğü fakat UNUTTURULDUĞU yaşamı kainat arasında bulabilecekler midir?