Part 14

230 15 1
                                    

Lina Crawford

Ollie-t sürgősen ki hívtak a pályára szóval úgy döntöttem. Beszélek Emilyvel Mizu vele.

-Sziaa Emily. --vette fel a telefont.

-Szia Lina, Mizu? --kérdezi.

-Itt vagy a szállodába? --kérdezem.

-El jöttem vásárolni, de 15 perc is ott vagyok! --mondta.

-Rendben, gyere majd a szobámba, szia! --mondtam majd le tettem a telefont. Amíg Emily ide ér elő vettem egy könyvet amit tegnap kezdtem el olvasni és nagyon el nyerte a tetszésemet. Emily szokása szerint késett mivel körülbelül 45 perc múlva ért ide.

-Most úgy őszintén Emily mi tartott ilyen sokáig? --kérdezem a lányra nézve.

-Jó bocs na, dugó van a városba! --mondja miközben le ül mellém.

-Na mit vettél? --kérdezem kíváncsian.

-Pár ruhát és smink cuccot úgy körülbelül 60 ezer forintért. --mondja a lány mellettem.

-Hogy mivan? Ennyi pénzt el költöttél pár cuccra? --kérdezem meglepetten.

-Hát igen, kellettek a cuccok és ezek hasznosak oké? --mondja.

-Ahham de ha majd nem bírod ki fizetni a Benzint ne tőlem kérj kölcsön. --mondtam.

-Jó na, lehet kicsit túlzásba estem. --mondja Emily igazat adva nekem.

-Mi lenne ha este vacsinál fojtatnánk a beszélgetést, most sürgős dolgom van! --mondja majd fel ál.

-Milyen dolgod van? --kérdezem kíváncsian.

-Vacsinál el mondom, puszi Lina! --mondja majd ki siet az ajtón. Úgy döntöttem rám fér a friss levegő így gondoltam el megyek sétálni. Fel kaptam egy pulóvert meg a telefonom és már indultam is a lifthez.

-Ohh elnézést nagyon sajnálom. --mondom az idegen srácnak akinek véletlen neki mentem. Egyépként egész helyes és wow gyönyörű szemei vannak.

-Nem, én kérek elnézést figyelmetlen voltam. --mondja és mind ketten be szállunk a liftbe.

-Földszintre mész? --kérdezi.

-Igen. --mondom és meg nyomja a gombot.

-Egyépként Lando Norris vagyok, nagyon örülök. --mondja és kezét nyújtja.

-Én is nagyon örülök Lando, Lina Crawford vagyok. --fogadom el a kézfogást és rá mosolygok a srácra.

-Jak Crawford testvére? --kérdezi kíváncsian.

-Igen úgy ahogy mondod. --biztosítóm a fiút.

-Hát nagyon örültem Lina, majd még találkozunk. --mondja majd meg fogja a kezem és kéz fejen csókol.

-Én is nagyon örültem Lando, szia! --mondom majd ő már el is viharzott én pedig indultam ki a kellemes levegővel teli utcára.

Sziasztok! Itt is a következő rész, remélem tetszik.

Út Ami Hozád Vezet Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz