3-Sürpriz

752 36 5
                                    

Lia'dan

Sabah kalktığımda yatağımdaydım. Büyük ihtimalle birisi beni taşımıştı.Saate baktığımda sabah 06:00'yı gösteriyordu.Alışkanlık edinmiştim, istemsizce erken kalkıyordum.Şuanda üyeler uyanık olmayacağı için telefonumu alıp takılmaya başladım.İnstagram da dolaşırken son attığım yüzüm gözükmeyen postuma baktım.

Genelde böyle bir durumda beni linçlemeleri gerekirken niye övgü yağdırıyorlardı.Baya garip.Herhalde daha çıkış yapmadım diyedir diyerek boşverdim.

***

3 saat sonra

Saat 09:00 olmuştu.Bende artık aşağıdan sesler gelmeye başladığından dolayı kalktım.Odamdaki banyoya girip elimi yüzümü yıkadım.Dişlerimi fırçalayıp saçlarımı tarayıp tepeden bir at kuyruğu yaptıktan sonra gardorabıma yöneldim.İçinden düz siyah eşofmanım ve üstüne siyah karnı açık, sıfır kol cropumu giydikten sonra yatağımı topladım.

Telefonumu alıp aşağı indiğimde direk mutfağa girdim.Jin oppa kahvaltı hazırlıyordu.Namjoon ve Hoseok oppa masaya oturmuş bir şeyler konuşuyorlardı.Jin oppanın yanına yaklaşıp konuştum.

L:Günaydın oppa.

J:Günaydın Lia.

L:Yardım edilecek bişey varmı?

J:Yok ben zaten hazırladım ama sana zahmet gidip maknaeleri uyandırırmısın?

L:Tabii ki.

Jin oppa ile anlaşabiliyoruz o yüzden aramı iyi tutmaya çalışıyordum.Yukarı çıktım zaten Villa üç katlıydı bir de dördüncü katta teras vardı.

İlk kat Salon ve mutfak, ikinci kat Jimin ve Jungkook'un odası, Tae'nin odası ve benim odam olmak üzere üç oda vardı.Aynı şekilde üst katta da üç oda vardı.Namjoon oppa ve Hoseok oppanın odası, Suga oppanın odası ve son olarak Jin oppanın odası vardı.

İkinci kata çıktığımda ilk Jimin ve Jungkook'un odasının önüne geldim.Kapılarını tıklattığımda ses gelmeyince içeri girdim.Jimin yastığa sarılıp yatıyodu.Jungkook ise tek ayağını battaniyesinin üstüne atmış tek bacağıda yataktan dışarı sarkıyodu.

L:Jimin ve Jungkook, hadi kalkın.

Jk:Ya~ 5 dk daha,lütfen.

Jm:Aynen 5 dk daha.

L:Sözünü ikiletmeden kalkın beyler.

Jk:Tamam kalktım.

Jm:Ben hâlâ 5 dk istiyorum.

L:Jimin sende!

En sonunda Jimin ve Jungkook'un kalktığını gördüğümde karşıdaki Tae'nin odasına yöneldim.Kapısını tıklattığımda ses gelmeyince içeri girdim.Yatağında mışıl mışıl uyuyodu.

L:Taehyung hadi kalk.

T:Ya~

L:Mırıldanma ve dediğimi yap.

T:5 dakika daha lütfen~

L:Kusura bakma Jimin ve Jungkook'a o dakikayı vermedim.O yüzden çabuk kalk.

T:Tamam kalktım.

Diyip gözlerini ovuşturdu.Bende görevimi hallettiğim için aşağı indim.Jin oppa masayı kurmuştu ama bir şey eksikti.Az önce kaldırdığım Jimin ve Jungkook eksikti.

L:Oppa Jimin ve Jungkook hâlâ inmedimi?

J:İndiler, ben onları Suga'yı uyandırmaları için yukarı gönderdim tekrar.

𝐵𝑖𝑧 𝐵𝑖𝑟𝑏𝑖𝑟𝑖𝑚𝑖𝑧𝑒 𝐴𝑖𝑡𝑖𝑧/𝑲𝑻𝑯 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin