•10

1.1K 144 33
                                    

Jisung

Saatlerdir yanımda ağlayan Minho'nun saçlarını okşuyordum.Dakika başı içip ailesinden şikayet ediyordu.Onun üzülmesi benim canımı çok yakıyordu.O benim her şeyimdi, herşeyimin üzülmesini hiç istemiyordum.Bana sarılması beni iyice yumuşatırken yavaşça gülümsedim.

Minho "Hiç unutmuyorum bir kere çok küçüktüm.Hep oyuncağım olsun istiyordum o zamanlarda hiç durumumuz yoktu bize dedemler bakıyordu.Babamdan bir tane oyuncak araba istedim ağladım zırladım babam gidip o gün daha çok çalışmıştı.Hatta o gün daha çok çalışmasaydı belkide hiç zengin olamayacaktık.Ne olduysa o günden sonra oldu babam eve zar zor giriyordu.Annem bir şirkette işe girmişti, bana bakacak kimse yoktu.Tek bir çocuk vardı.Oda Sunghoon'du ilk defa bir arkadaşım var gibi hissetmiştim.Sonra ben 15 yaşıma geldim ilk telefon ilk heyecan falan çok mutluyum ama böyle babam telefonu elime verdi bende direk babama sarıldım seni çok seviyorum baba falan dedim takmadı yorgunum deyip gitti.Annem hep yemekle uğraşıyordu bir kere bile sarılmadı ben hayatımda hiç seni seviyorum lafı duymadım.Insanların beni sevdiğine inanmıyorum ve bende onları sevemiyorum."göz yaşları boynuma dökülürken bir kez daha lanet ettim bu dünyaya.

"Ben severim seni."

Minho "Sev beni, bırakma..."

"Bırakmam."

Jeongin "Sarhoş olduğundan böyle biliyorsun değil mi?"

"Bilmez olur muyum?Sabah uyandığında sadece arkadaş olacağız."

Jeongin "İnsan sevdiğini beklermiş sende bekle gelir."

"Umarım gelir."
Minho'nun belime sarılmasıyla yutkunmam bir oldu.

Minho "Ha bu arada bana takıntılı olan bir manyak var."

"Ne?"

Ağzını açacakken sustu.Telefonuna bana verdikten sonra kucağıma başını koyup yattı.

Telefona girip bütün yazışmaları baktım.Telefonun yüz tanıması olduğu için kolayca hallediyordum.Whatsappa girip bilinmeyen numarayla olan mesajlarını okurken gözlerim dahada büyüyordu.Bir anda bilinmeyen numaradan mesaj gelmesi ile şoka uğradım.Hemen Minho'ymuşum gibi yazmaya başladım.

_________________________________________

Bilinmeyen numara
Şirketten sonra ailenin yanına mı gittin bebeğim?

Bir sorun varsa hepsini öldürebilirim

Minho
Hayır gerek yok biraz içtim

Şuan arkadaşımdayım

Bilinmeyen numara
Hangi arkadaşın?

Seni gelip alabilirim.

Minho
Gerek yok

Birazdan eve geçerim zaten

Yinede teşekkürler

Bilinmeyen numara
Sarhoşken daha mı yumuşaksın?

Yerim bebeğim seni

Minho
Sert mi davranmalıydım?|

Sarhoşum ya

Hem bebeğim ne

Ben kimsenin bebeği değilim

Kendine başka bebek bul

Bilinmeyen numara
Hmm bulamam

Senden başkasına bakmam

Sen benim en güzelimsin

Minho
Yeter.

Kes sesini

Ben senin hiç bir şeyin değilim

Uzak dur benden

Bilinmeyen numara
Seni seviyorum

Anla bunu

Sana aşığım herkesten çok seni hakediyorum

Minho
Hakeden kazanmaz

Benim sevdiğim kişi kazanır

Bilinmeyen numara
Sevdiğin biri mi var??

Eğer varsa kim!?

Minho
Kimse

Şuan kimseyi sevmiyorum

Şuanlık sadece|

Bilinmeyen numara
Öyle olsun bebeğim

Minho
Yazma Uyuyorum.

Bilinmeyen numara
Eh peki.

Devam edecek...

Ders çalışmam gerek o yüzden biraz ders çalışayım hepinizi çok seviyorum bababays

Bu arada Cuma günü bölüm atamayabilirim atarsamda 1 bölüm atarım çünkü İstanbula gidiyoruz bölüm yedeği yapacağım!

Kendinize iyi bakın

Akşam yeni bölümler geliiriirir


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Fuck You Bro|MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin