„SUN HI", au țipat amândoi Taehyung și Jin în timp ce se repezi la fată.
Trupul ei a căzut la pământ cu o bufnitură. Taehyung și-a ridicat imediat corpul care s-a răcit în câteva minute. Ochii lui Jimin s-au mărit când a văzut cât de albastră era ea. Din nasul și colțurile gurii îi curgeau șuvoaie de sânge. Făcu un pas înapoi în timp ce Hoseok împinse pe lângă el spre fata al cărei corp avea acum o criză, care se izbi în mod repetat de podea.
Toate acestea i se părea tulburător de familiare. Și el a trecut prin asta acum 7 ani. Era o amintire ascunsă în trecutul său pe care preferă să nu o scoată din nou la suprafață. Dar să-și vadă sora trecând prin același lucru i-a încleștat inima.
Nu a putut face nimic, așa că a rămas acolo, cu lacrimile curgându-i din ochi. Toate acestea se simțeau prea aproape de casă. Trecuse și el prin această fază traumatizantă, dar acum să o vadă pe sora sa suferind îl doare.
Yoongi a observat acest lucru în timp ce s-a repezit imediat la Jimin. Ținându-l de mână pe cel tânăr.
Du-te în camera ta, Jimin. Nu trebuie să vezi asta. Te vom anunța când se trezește."
Jimin stătea acolo cu ochii mari, trupul lui Sun Hi era singurul lucru în viziunea lui. Cum Taehyung a tot strigat la Hoseok să facă ceva, cum acesta mai târziu a scandat ceva cu furie. Cum tatăl lui ținea corpul ei în jos în timp ce o baltă de sânge se forma de capul ei.
" JIMIN"
"Hm?"
" Du-te in camera ta."
Jimin a vrut să refuze și să reziste, dar nu i-a ieșit niciun cuvânt din gură. Și-a lăsat iubitul să-l tragă înăuntru, în timp ce sora lui a dispărut din vedere.
După ce l-a băgat pe Jimin înăuntru, Yoongi s-a repezit afară. S-a apropiat imediat de fată în timp ce și el rosti câteva vrăji care l-au ajutat pe Hoseok
Atât Taehyung, cât și Jin erau distrusi de la plâns în timp ce lacrimile le curgeau la nesfârșit. Era pentru prima dată când Jin văzuse asta și nimic nu-l pregătise să-și vadă fiica suferind așa. Taehyung mai văzuse asta și o teamă inexplicabilă îl cuprinse
Ca stăpân al iadului, nu s-a temut niciodată de nimic sau de nimeni, dar doar gândul că iubitei i se întâmplă ceva mai rău a fost suficient pentru a-l face să fie isteric și să iasă din minți..
"HOSEOK STOP", a strigat Yoongi către vindecător. Jin a fost brusc surprins în timp ce se uita la Yoongi - de ce l-ar opri acest bărbat pe Hobi să încerce să ii vindece fiica? Asta până când l-a văzut pe Hoseok.
Sângele curgea din nas, pielea complet roșie și buzele însângerate. Bărbatul tremura în timp ce lumina albă îi părăsi corpul și pleca spre corpul lui Sun Hi, care acum era relativ stabil. Jin s-a ridicat imediat pentru a-l trage pe Hoseok departe.
Hobi s-ar sinucide dacă ar continua încă o secundă in plus
se repezi Hoseok în timp ce fu brusc zguduit. Vederea îi era încețoșată și putea simți mereu o durere de venă în corp. Dar a trebuit să o salveze pe fata. Nu putea lăsa să i se întâmple nimic. El a încercat să se îndrepte spre ea, dar s-a oprit când picioarele i s-au amorțit.
CITEȘTI
𝐋𝐮𝐜𝐢𝐟𝐞𝐫|| 𝐊𝐓𝐇 𝐅𝐅 {𝓉𝓇𝒶𝒹𝓊𝓈𝒶}
FanfictionDiavolul are un nume și este Kim Taehyung. Fiecare fată vrea un băiat rău care ar fi bun doar pentru ea. Dar ce se întâmplă când obții băiatul rău suprem, însuși Satan?