0543*: Seni köyde bir yabancıyla sarılmış şekilde görmek...
0543*: Benim olana dokunmak onu öpmek...
0543*: O adamı öldüreceğim güzelim.
"Ne sikim dönüyor lan?!"
😦😧😟
"Ay ne diyo bu be?!" dedi Sedef kaşlarını çatarak.
"Dur bi yazalım kimmiş kimlerdenmiş." diyerek parmaklarım klavyenin üzerinde hareketlendi.
Siz: kimsiniz?
"Afferin Akşin harika bir giriş barvo bravo." diyerek yavaşça alkışladı Sedef.
543*: Bunu senin öğrenmen daha iyi olacak Malysh...
Siz: Ne diyon olm sen Ayliş Mayliş falan
Siz: Adamın asabını bozma gece gece
Siz: Alırım ayağımın altına ne olduğunu şaşırırsın hadi bakim yürrrrrrüü
Diyerekten gururla sırıtıp Sedefe göz kırptım.
"Bak abisi izle bak öğren ablanda-"
543*: İsim Akşin. Medeni durumu bekar. Sevgili durumu şüpheli. En sevdiği yemek sarma ve cacık. En sevdiği tatlı künefe ve soğuk baklava. En sevdiği renk yeşil. Favori aktiviteleri belirsiz.
"E anan kanka."
Siz: Regl günlerimi de söyle tam olsun.
543*: Her ayın 15 inden 21'ine kadar regl oluyorsun
543* adlı kullanıcıyı engellediniz..."Sedef bu kim lan!?" diyerek korkmanın verdiği hisle kocaman olmuş gözlerime ona baktım.
Kendisi de gözlerini bir saniye telefondan ayırmıyor düşünceli bir ifadeyle öylece duruyordu.
"Akşin babanın borcu falan yoktu demi?" dedi sorgulayıcı bir ses tonuyla.
"Hayır yok."
"He iyi o zaman." dedi ve ortam yine sessizleşti.
Birkaç dakika sonra kapının zil sesi duyuldu.
Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki her an kalp krizi geçirme olasılığım çok yüksekti. Hem de baya yüksekti.
Sedefle korkak adımlarla kapıya doğru yürüdük ve gördüğümüz şey bizi şaşkına çevirdi.
Kapıda koca bir demet Beyaz Leylak vardı ve leylakların arsında siyah bir zarf.
Kafamı kapıdan çıkartıp etrafı kolaçan ettim ama kimse yoktu.
"Akşin korkmaya başladım." diyerek kapıyı kapattı Sedef. Ve ardından devam etti.
"Acaba Atlas ve Barlasa haber mi versek?" dedi tedirgince.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Has Mühre Koyim
WerewolfSadece köye tatil yapmaya giden bir kızın başına neler gelebilirdi ki? Bir düşününce herkesin aklına sıcağın ortasında tarlada çapa yapmak, koyunları gütmek veya inekleri sağmak gelebilir. Ama maalesef üzücü bir haberim var... "Ordular ilk hedefin...