Nikin nk. Koulun jälkeen
Kävelin hylätyn laattatehtaan sisälle ja kävelin portaat ylös katolle. Päästyäni katolle näin kaverini ja kävelin heidän luokse.Istuin Olivian viereen ja otin sitten repustani puoliksi juodun koskenkorva pullon. "Mitä su lärvil tapahtu?" Emilia kysyi. "Sain turpaan kahelt tyypilt koulus, pikku juttu vaa." Sanoin ja Emilia nyökkäsi. Eetu laittoi kaijuttimestaan musiikkia ja tuli sitten istumaan viereeni, laittaen kätensä lantiolleni ja vetäen minut kiinni itseensä. Emme virallisesti seurustelleet Eetun kanssa, me vain säädimme lähinnä.
Eetu pussasi minua poskelle. Hymyilin. Hetken päästä Oliver heitti kondomipaketin syliini. Käänsin kysyvän katseen vanhempaan poikaan. "Sil tulee tarvet sit myöhemmi." Hän sanoi. Virnistin ja laitoin paketin reppuuni.
Jimin nk. Time skip
Istuin kirjoituspöytäni ääressä ja tein läksyjä. Säpsähdin pois ajatuksistani kun huoneeni oveen koputettiin. "Joo?" Kysyin. Ohjaaja avasi huoneen oven. "Tuu syömään." Nainen sanoi. "Tuun myöhemmin. Mun pitää tehä enää kolme tehtävää." Sanoin. Ohjaaja nyökkäsi ja lähti, sulkiessaan oven perässään.Nikin nk.
Istuin hajareisin Eetun sylissä ja suutelin hänen kaulaa. Hän otti lantiostani kiinni ja veti minut lähemmäs itseään, jolloin tunsin hänen erektion minun erektiota vasten. "Hankkikaa huone!" Kuulin Olivian huutavan nauraen.Olimme kaikki aivan kännissä ja ties missä kaikessa muussa. "Mennääks jonnekki mis ois vähä yksityisyyttä?" Eetu kysyi. Nyökkäsin. Otin repustani kondomin ja me lähdimme pois katolta.
Löysimme jonkun huoneen missä oli peili, joten menimme sinne. Eetu työnsi minut seinää päin ja suuteli minua intohimoisesti. Minä suutelin takaisin. Hän alkoi avaamaan housujani. Hän siirtyi huuliltani kaulalleni. Hymähdin. "Joku on kärsimätön." Sanoin huvittuneena. "Pää kiinni." Hän sanoi.
Eetu käänsi minut kovakouraisesti selkä itseään päin ja työntyi sisälleni. "Ah! E-Eethu!" Huusin. Hän otti hiuksistani kiinni ja tukisti. Hän veti pääni rintakehäänsä vasten. Laitoin käteni hänen poskelle ja suutelin häntä.
Jimin nk. Hetken päästä
Avasin huoneeni oven ja kävelin keittiöön. Otin kaapista lautasen ja laitoin siihen sitten ruokaa. Otin aterimet laatikosta ja lähdin takaisin huoneeseeni. Laitoin oven kiinni, menin istumaan sänkyyni ja aloin syömään, selaten samalla puhelintani. Menin Youtubeen ja laitoin sieltä jonkun random videon.Nikin nk.
Makasin Eetun rintakehän päällä ja hengitin raskaasti. Huomasin kun kännykkäni näyttö meni päälle, joten nousin pois Eetun päältä ja otin kännykkäni käteeni. Avasin näppäinlukon ja menin viesteihin. Olin saanut viestiä molemmilta äideiltäni.-viestit-
ESTÁS LEYENDO
Lets be broken together
Novela Juvenil"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...