5-Mertin bakış açısı

3 1 0
                                    

Su içmeye giderken boynunu duvara çarpmış!Beni kandırmaya çalışıyor,utanıyor çünkü.Üvey annesi olan o kadın,eziyet çektiriyor ona.Bunu anlamak zor değil.Kızı bakışlarıyla tehdit ediyor.Böyle işi sikeyim!Onu tehdit ediyor!?

Zümrüt Yeşilini kıskanıyor,o yüzüğü istediğine yemin edebilirim.Kızı okula bilerek yollamıyor.Onu köleye çevirmiş...Lara Saygın,berbat bir hayat yaşıyor.Yaşadığı da hayat olsa gerek,eziyet çekiyor.O zümrüt yeşili gözlerin sahibi,gerçek adı gibi su perisine benzeyen o kız eziyet çekiyor...

Arabaya bindiği an benimle yakınlaştığı için azar yedi.Kesin cezalandırılacak.Lara,Yıldız Denizlere bağırmaya başlıyor."BEN BUNLARI HAK EDECEK NE YAPTIM DA BUNLARI ÇEKİYORUM!?"diyor.O kadar haklı ki..Oxford üniversitesi mimarlık kazanmış,ve bunu ondan saklamışlar mı?O kız benimle rızası olmadan mı evleniyor yani!?

"ANNE!?HANİ BU KIZIN BENİMLE EVLENMEYE RIZASI VARDI? SİZ KİMSİNİZ DE KIZI ZORLA EVLENDİRİYORSUNUZ HE?! KİMSİNİZ SİZ !? BENİM NEDEN HABERİM YOK? BANA YALAN SÖYLÜYORSUN SEN !? ANLAMAYACAĞIMI MI SANDINIZ!?SİZE GÜVENEN AKLIMI SİKEYİM BEN !?ŞİMDİ O KIZI BULUP HERŞEYİ ONA ANLATTIRACAĞIM!? DUYDUNUZ MU BENİ İKİNİZ DE !?"Kahretsin çok sinirliyim!

"VE SEN YILDIZ DENİZLER BENİ APTAL YERİNE KOYMAK NE DEMEKMİŞ GÖRECEKSİN!KIZINA YAŞATTIKLARINI BİR BİR ÖDETECEĞİM SANA BEN!?KIZIN BOYNU NE HALDEYDİ!DUVARA ÇARPTIĞINA İNANDIĞIMI MI SANIYORSUN SEN HE? CEVAP VER BANA!?O KIZI BULUP HERŞEYİ ANLATTIRACAĞIM YAPTIKLARININ HESABINI VERECEKSİN SEN!"

Bir hışımla evden çıkıp kızın koştuğu yöne doğru koşmaya başladım.Lara bir bankta hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.Ona kıyamıyorum...Yemin ederim...Yanına gittim ve sarıldım ona.

Gözlerine bakmaya dayanamıyorum, öpeceğim onu.Kendimi tutmaya çalışıyorum.Neden olmuyor ya!?

"Bana neden zümrüt yeşili diyorsun?"o kadar masum soruyor ki..

Dayanamayacağım,ben aşık oldum.

Yaklaştım ona,"zümrüt yeşilisin çünkü,"dudaklarına yapıştım ve onu yavaşça öpmeye başladım.Acılarını dindirmek istiyordum.Tek amacım buydu.

"Seni seviyorum, zümrüt yeşili"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin