Minho
Dünden pek bir şey hatırlamıyorum.Sadece çok içtiğimi ve arkadaşım Jisung'un kucağında uyuya kaldığımı hatırlıyorum.Ayağa kalkıp oturma odasında yerde yatan Jeongin'e baktım.Bir ayağı koltuğun altında bir ayağı koltuğun üzerindeydi.Onun bu haline gülümseyip banyoya girdim.Evi iyice dağıtmıştık ve ben bu dağınık kafayla işe gidecektim.
Lavaboya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra Jisung'un yanına gidip uyuyup uyumadığını kontrol ettim.Masum masum uyuyordu, yorganı üzerine serip saate baktım.Sabahın 5'inde kalkmıştım.Etraftaki çöpleri toplamak için mutfaktan çöp poşeti aldım.Bira şişelerini yerden kaldırıp poşetin içine doldurdum.
Her yeri topladıktan sonra Jeongin'i yerden kaldırıp koltuğun üzerine koydum.Ufak bir not yazıp sehpaya bıraktım.Ceketimi alıp Jisung'un evinden çıktım.Kendi evime girip üzerime düzgün bir şeyler giydikten sonra telefonumu şarja taktım.Telefon şarj alırken mutfaktan soğuk su çıkarıp içmeye başladım.Dolapta duran çikolatalı sütü çıkardım.Bunu Jisung almış olmalıydı.Sütü ağzıma dikip bitirdikten sonra çöpe attım.Saat neredeyse 7 ye geliyordu.2 saat erken gitsem ne olabilirdi ki?
Evden çıkıp arabama bindim.Arabamı sürerken aklıma takılan bir şeyler oldu.Telefonumu çıkarıp Sunghoon'u aradım.Telefonu arabaya bağlayıp yandaki koltuğa koydum.Sunghoon ilk aramamda açmasada 2. aramamda açmıştı.
Sunghoon "Efendim?"
Sesi uykulu ve yorgun geliyordu."Günaydın."
Sunghoon "Günaydın patron!Bir sorun mu var?"
"Ben iş yerine geçiyorum, bugün olan toplantıların listesini bana atar mısın?Babam yerine ben gireceğim."
Sunghoon "Peki patron, hemen atıyorum."
"Şirkette görüşürüz."
Sunghoon "Görüşürüz patron."
Sunghoon telefonu kapattığında telefonuma gelen mesaj ile mesajı uzunca inceledikten sonra arabamı park edip şirkete girdim.Çalışanların yarısı buradaydı.Üzerime gelen kadın ile derin bir nefes aldım.
Chae "Bay Lee nasılsınız?"
Konuşmasında cilve sezmiştim."İyiyim."
Chae "Bay Lee şey! Sabah sabah şirkete gelir miydiniz ya?"
"Gelmek isteyince gelirim."
Chae "Haklısınız Bay Lee.Kahvaltı yaptınız mı?"
"Hayır."
Chae "Hmm, bende yapmadım açıkçası hadi beraber yiyelim."
"Aç değilim Chae."
Chae "Bay Lee..."
Bıkkın bir nefes verdim."Efendim?"
Chae "İsmimi çok güzel söylüyorsunuz."
"Şirkette bu kadar kısa etek giymek yasak değil mi?Erkeklerin dikkatini çektiğine eminim."
Chae "Beni kıskanıyor musunuz!?Giymem bundan sonra."
Gülümseyerek konuşsada çok iticiydi."Seni kıskanmıyorum.Çalışanlarımız işe odaklanmalı.Giymemen senin açından daha güzel olur."
Chae "Peki Bay Lee."
Odama gitmek için asansöre bindim.Yürürken bir kaç çalışana selam verip gülümsedim.Sonunda odama girdiğimde benim masa sandalyemde oturan arkası dönük olan babamı gördüm.Derin bir nefes alıp elimdeki bazı dosyaları masaya koydum.Babam bana dönmeden konuşmaya başladı.
Babam "Günaydın.Benim toplantılarıma gireceğini biliyorsundur umarım.Tek bir hatanda affetmem."
"Tamam."
Babam "Annenlerle aran kötü olmalı."
"Kes artık.Çıkabilirsin odamdan."
Babam "Ben olmasaydım burası senin odan olmayacaktı.Kardeşinin olacaktı."
"İyi.Gelsin bu oda onun olsun, ben istifamı verir çıkarım."
Babam "LEE KNOW! BENİ SİNİRLENDİRME."
"Bağırma.İnsanlar senin bu hallerine katlanmak için çalışmıyor."
Babam "Benim sinirlerimle oynama.Otur oturduğun yerde.Akşamda geliyorsun annen çağırdı."
"Gelmiyorum.Beni evlatlıktan reddedip kardeşimi göklere yükselten bir ailenin oğlu olamam."
Babam "Sinirliydik."
Güldüm.
"Sinir mi?Bende sinirliyim o zaman, al sana toplantı."
Elimdeki bütün dosyaları teker teker duvara fırlattım.Babam bana sinirle bakarken hızla yanıma gelip sert bir tokat bastı.Bu tokat benim duygularımı yükseltirken hırsımı dahada kuvvetlendiriyordu."Ben gidiyorum."
Babam "BURADAN ÇIKARSAN NE EVE AYAK BASARSIN NE DE ŞİRKETE!BENİ SİNİRLENDİRME."
"KES SESİNİ ARTIK!SENİN TEK İSTEDİĞİN PARA VE BAŞARI!GİT ÇALIŞTIR TEK OĞLUNU BENDE Kİ ZEKA ONDA VAR MI!? YOK."
Sinirle odadan çıkarken şirkette ki çalışanların dik dik bana baktığını gördüm.Sinirle elime geçen telefonu yere attım.Bu telefonu annem almıştı.Annem demeye bile utanıyorum.
Şirketten çıkıp direk eve gelmiştim.Kimseyi görmek istemiyordum.Uykuya dalma zamanı gelmişti.Sabah uyuyamadığım için şimdi uyuyacaktım.
Devam edecek...
THE UNCANNY COUNTER'IN IKINCI SEZONU CIKMIS GORDUNUZ MU AGLAYACAKTIM FULL IZLEDIM BOYLE BIR SEY OLAMAZ MUN ASIRI YAKISIKLI GEBERIVEKTIM IZLERKENNN
NEYSEEE DIĞER BOLUM GECE GELIIIIR OPUCUK ATIYORUMMM💝💝💝💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck You Bro|Minsung
FanficGalatasaray tutan Jisung dışarıda bağırarak Galatasaray'ın şampiyonluğunu kutlarken evinde sinirden deliren fanatik Beşiktaşlı Minho. "Oraya gelirsem seni gerçekten sikerim!" "Ağlayabilirsin! Şampiyon Cimbom!" Düzenleniyor