4-Tatil

726 31 6
                                    

Taehyung'tan

Yola çıkmıştık.Sürücü koltuğunda Namjoon hyung yanında da Jin hyung vardı.Araç 6 kişilikti.Arka tarafta yani Rm hyungun arkasında ben oturuyodum.Arkadaki koltuklar birbirine bakıyordu, karşımda ise Lia vardı.Kulağında kafa üstü kulaklığı ile kafasını cama yaslamış dışarıyı izliyordu.Yanında Jimin vardı.Onun karşısında yani benim solumda Jungkook onun yanındada Hoseok hyung vardı.Tabii onun karşısındada son olarak Suga hyung.Ben ise Lia'yı izliyordum.

Ve bunu jungkook fark etmiş olucakki kolumu dürttü.Kulağıma yaklaşıp fısıldayarak konuştu.

Jk:Hyung kıza öldürücekmiş gibi bakmayı kesermisin?

T:Hey öyle bakmıyorum.

Jk:Ya nasıl bakıyorsun?Jimin'e soralım.

T:Sakın.

Jk:Tamam tamam korkma, ama bunu sonra konuşacağız.Sende bir şey var.

Diyerek telefonuyla oynamaya başladı.Gerçekten öylemi bakıyordum?Kafamı çevirip dışarıyı izlemeye başladım.

***

Lia'dan

2 saat sonra

Gelmiştik, deniz kenarında 3 katlı bir evdi.Kesinlikle odalarda 2 kişi kalacaktık.

İçeri girdik, odalar belirlenmediği için kimse valizlerini çıkartamıyordu.

Rm:Evet şimdi kura vakti.

J:Kağıt kalemi olan varmı?

L:Benim var 1 dakika.

Diyerek sırt çantamdan kağıt ve kalem çıkartıp Jin oppaya verdim.Kağıdı 8 parçaya ayırdı ve içine bir şeyler yazmaya başladı.

J:Şimdi dikkatle dinleyin.4 kişi gelip şu 4 kağıt arasında çekip bekleyecek. Diğer 4 kişi de şu harflerin olduğu kağıtlar arasında çekip bekleyecek. Mesela örnek "1" sayısı "a" harfine denk geliyor.İngilizce alfabesine göre yapacağız.

Jk:Tamam ilk ben çekiyorum o zaman.

Jm:Ardından ben.

Rm:Jimin'den sonra ben çekeyim.

Tae:Namjoon hyungtan sonra ben.

J:Tae'den sonra ben varım.

Sg:Hobi'den sonra çekiyorum.

L:Suga oppadan sonra ben çekiyorum o zaman.

J:Tamam en son ben çekiyorum.

Herkes sırasıyla çekti.

Rm:1 benim

J:"a" ben olduğum için aynı odadayız joon.

T:2 benim

Şansıma sıçayım.

L:"b" benim aynı odadayız.

Jm:3 benim

Sg:Şansıma sıçayım, aynı odadayız civciv.

Jk:Zaten son olarak Hobi hyungum ve ben kalıyoruz.

J:Tamam şimdi herkes odalarına çıkıp valizlerini dolabına yerleştirsin!

Jin oppanın emriyle valizimi alıp yukarı çıktım.Kapıların üzerinde 1 ve 2 yazıyodu.O sırada Tae yanıma geldi ve konuşmaya başladı.

T:2 Numaralı oda bizim hadi gel.

L:Tamam.

Sanki bir bokluk vardı şunda ama neyse~

Odamıza geçtiğimizde bana dönüp baktı ve yine konuşmaya başladı.

𝐵𝑖𝑧 𝐵𝑖𝑟𝑏𝑖𝑟𝑖𝑚𝑖𝑧𝑒 𝐴𝑖𝑡𝑖𝑧/𝑲𝑻𝑯 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin