3.bölüm

95 6 4
                                    

Öncelikle uzun zamandır devam edemediğim için hepinizden çok özür dilerim. Hesabın diğer sahibiyle bir sıkıntı yaşadık ama artık aramız çok iyi .
Şimdi bölüme geçebiliriz..

-----------------------------------------------------------------

   Akşam olmuştu bense kafa karmaşıklığıyla oturup ne yapmam gerektiğini düşünüyordum. Ardından kapı zili çaldı.

  Bu seste neyin nesiydi? Ah ne olabilirdi ki tabikide Jungkook başımın belası. Ona gerçekten küfredesim geliyor ama ben hayatım boyunca ahlaklı bir insandım. Bazılarının aksine...

    Ben bunları düşünürken kapı zili tekrar çaldı. Ne yani kimse neden açmıyordu. "Canım" Jk hizmetçiyi kovmuştu ve tekrar kapı çalmıştı. İçimdeki ses kapıyı açmamam gerektiğini söyledi inat değil miydi ? Bu düşüncemle gülümsedim ve rahatça televizyonu açıp televizyon izlemeye başladım. Kafa karışıklığımda gitmişti yani jk nin kölesi olmıcaktım ona karşı gelirsem beni bırakmak zorunda kalacaktır.
   Televizyona bakarken bir anda önüme JUNGKOOK belirdi.Ödüm koptu. O hem sinirli hemde mutlu bir ifadeyle sırıtarak bana bakıyordu. Şaşkınlığımla :
    -Buraya nasıl girdin ? Kapıyı senin için açmamıştım!!
Jk ( İyicesine sırıtarak ve bana aptalmışım giib bakarak):
   - Yn kendini sanırım çok akıllı zannediyorsun ama malesef öyle değilsin sanki (hala gülüyordu)
  Kendimi gerçekten salak gibi hissetmiştim buraya nasıl gitmişti. O sırada gözüm balkon pencereye kaydı zemin kattaydım ve pencere açıktı.Gerçekten bunu görünce kendime sinirlendim şuan aptal
konumundaydım. Çok utanmıştım birde jk ye nasıl girdin diye sormuştum . İyice salak gözükmemek, anladığımı belli etmek amaçlı balkon penceresini kapatmaya kalktım ve oraya  doğru gittim tam kapatmak için pencere kolundan tutucaktım ki Jk benim kolumdan sıkıca tuttu . Canım acıyordu. Ona bağırmaya çalıştım
  - Kolumu hemen bırak !Canımı acıtıyorsunn!!!

Jk bu seferde ağzımı kapattı ve sinirle bağırarak:

  - Sen benim kölemsin. O yüzden kölemmişsin gibi davran. Bana kapıyı ne haddinle açmadın . Hayır üstüne birde aptalın tekisin . Pencerenin açık olduğu yeni mi aklına geldi ? Daha şimdi anladın ve kendince salak olmadığını kanıtlamak amacıyla pencereyi kapatmaya çalışıyorsun ! Hemde ben talimat vermeden . Sen bu evin sahibi değilsin bunu aklına iyice soksan iyi edersin.
! Eğer amacın bana karşı gelmekse ben sana ters tarafımı çok güzel gösteririm dert etme . Ama emin ol ters tarafımı görmek istemezsin. O yüzden düzgünce köleliğini yap dediklerimin dışına çıkma !!

Ağlıyordum çok merhametsizdi. Hala kolumu sıkıyordu. Kolumun mosmor olduğuna ant bilebilirdim. Bana karşı çok kötüydü. Ters tarafını görmek istemiyordum bu düzgün haliyse tersi nasıl bir pislikti acaba

Jk tekrar:
YN beni duydun mu?? Kime konuşuyorum ben !!! Bana cevap ver!

Korkarak:
  - tamam sana karşı çıkmıcam. Dediğin herşeyi yapıcam ama lütfen kolumu bırak çok acıyorr.

Jk yeni hatırlamışçasına bir anda kolumu bıraktı . Kolum mosmor olmuştuJk şaşırmıştı neden şaşırdığını anlamamıştım

Jk'nin gözünden:
  Yn'nin kolu mosmor olmuştu. Bunu brn mi yapmıştım nasıl yapabilriim kendimden tiksiniyordum şuan. Düşününce demin kıza neler demiştim.Küçğklüğümden beri hiçbri zaman sinir krizlerimi kontrol edememiştim . Bu seferde hoşlandığım kıza karşı... Onu ilk evimin bir tanesini ki kiralamak için geldiğinde görmüştüm ozman dan beri aklımdan çıkmamıştı. Oysa o gözünde şuan bir pisliktim . Böyle olsun istemezdim bende . Ama beni gördüğünde hiç etkilenmemiş olması ona karşı içimde kırgın bir sinirin olmasına yol açtı.  kirayı ödeyememişken benimde ona karşı hislerim varken onu kendime yakın tıtmak istemiştim belkide çok düzgünce brşşey değildi ona kölem olmasını söylemiştim ama yinede işe yarar diye ufak bir ihtimal geçirmiştim. Sanırım yaramayacaktıda o bana karşı hiçbir zaman hiçbriçey hissetmeyecekti. Şuan ona tamam gidebilrsinde diyemezdim çünkü onsuz daha fazla yapamazdım yakınımda olmalıydı.
Bunları düşünürken tekrar ynnin eline bakmıştım çok kötü olmuştu. Odama gittim ve bir krem aldım ynnin yanına gidip bunu koluna sürmesini ve dinlenmesini söyledim ve anahtarımıda alıp evden çıkıp gittim .

Yn'nin gözünden:
Jk nin bana verdiği kremi alıp koluma sürdüm. Jk çıkıp gitmişti.

Uyandığımda sabah olmuştu ve jk hala gelmemişti. Onu aslında merak etmiştim ama bende hala numarası yoktu. Sanrıım ben gerçekten salaktım. Bana o kadar şey yapmasına rağmen onu naısl merak etmiştim . O bir psikopattı ondan kurtulmam lazımdı . Bunun iyice farkına vardım .



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JUNGKOOK'UN KÖLESİ Y/NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin