BÖLÜM BEŞ ∞ DEDEKTİFÇİLİK

51 4 0
                                    


"İnsanlar , genelde kendilerine acı veren gerçekleri bilmek istemezler "

Gözümü tavanın parlayan beyaz ışığından alamıyordum. Bembeyaz lamba gözlerimin acımasına sebep oluyordu. Parmaklarımı önce gözlerime götürüp acıyan gözlerimi kaşıdım ardından bedenimin yara alıp almadığını kontrol ettim. Her yerim sağlamdı.

Yoksa! Yoksa Ölmüş müydüm?

Neden hiç acı hissetmemiştim. Ölümün hep buz gibi olduğunu tahmin ederdim, ölüm bu kadar sıcak mıydı? Tekrar gözlerimi kapatmaya yeltendiğim sırada gür sesin uyumama izin vermek istemediği anlaşılır cinstendi.

"Acaba diyorum Biriniz şura da yatan kıza söylemeyebilir mi ?" ses durdu, bıkkınca nefes verdi ve tekrar konuşmaya devam etti
"maalesef ölmediğini ve hala hayatta olduğunu"

Varisin sesini duymamla etrafta gözlerimi gezdirdim. Teyzem beyaz önlüğüyle hemen baş ucumda durmuş yanında iste Doğa ve Doğu vardı. Varis ise çaprazımda yatağın ucunda oturmuş bana kendine gel dercesine dik dik bakıyordu. Teyzeme daha çok sokularak "ben öylesine bayıldım dimi teyze" dedim "hatırladıklarımın hepsi yanlış" uzun kollarıyla beni sardı. "hişşt " dedi teyzem "polis bey sana bir kaç sorusu olacak canım" demesiyle kafamı içerde olduğunu yeni fark ettiğim polise Çevirdim.

"durumunuz iyiyse bir kaç soru soracağım Bengi hanım" dedi elindeki tabletle yanıma yaklaşarak.

olumlu anlamda başımı salladım.

"Asel hanımı ilk gören kişilerdensiniz, etrafta başka birini gördünüz mü?"

Gözlerim Varisle buluştu. Onu dışarıya çıkarken görmüştüm. Oda oradaydı. Varisin adını vermeli miydim? Bilmeden onu tehlikeye mi atardım. Tekrar polise dönüp "Odada ki herkesi sorguladınız mı?" Dedim. Aslında asıl merakım Varisin polise nasıl ifade verdiğiydi. Benim ne yapmak istediğimi anlamış gibi cevabı Varis verdi

"Beni beklemen için orada durman gerektiğini söyleyip lavaboya gittiğimi söyledim" cümleleri iğne gibi batıyordu.

"Evet ama "cümlemi tamamlamadan durdum. Bir nebze öyle olmuştu. Varisin elleri titreyince yanımdan uzaklaşmıştı.

polis dalgınlığıma aldanmayıp yeni bir soru yöneltti. "sizce, Asel hanımı sevmeyen biri varmıydı? ya da platonik aşığı?"

olumsuzca başımı sallayıp "henüz o kadar yakın değildik " dedim

polis anlıyorum edasıyla başını yukarıya aşağıya salladı. tableti kolunun arasına alıp "tekrardan geçmiş olsun gençler" diyip odadan çıktı.

Teyzem, Varise dönüp "neden kıza yardım etmek yerine oradan uzaklaştın" diye sordu. Tam da merak ettiğim soruyu yöneltmişti.

Doğu araya girerek "doktorluk dışında polislikle de ilgileniyorsunuz sanırım"

"Doğu" dedi Doğa samimiyetle. "hüznünü anlıyoruz ama artık bu işte hep beraberiz." Varise baktı "bu işi çözeceğiz." dedi.

"tamam" dedi Doğu sessizce. " başka ölüm istemiyorum." Diye ekledi

Teyzem ağırbaşlılıkla, "taburcu eşyaların hazır tatlım, bugün ameliyatım var geç gelebilirim kapıları kilitle." diyerek gözümün içine baktı.

KARANLIĞIN İKİZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin