5-Alışıyorum

635 24 4
                                    

Lia'dan

Sabah uyandığımda Tae uyuyordu.Saat sabah yediyd, yine erken kalkmıştım.Yavaşça yatağımdan kalktım ve banyoya girdim.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra dişlerimi fırçaladım, en son lip balmımı sürüp çıktım.

Saate tekrar baktığımda yedi çeyrekti.Dışarı çıkıp sabah yürüyüşü yapmanın hiç fena olmayacağını düşündüm.Dolabıma yöneldim ve kapaklarını açtım.İçinden kısa kapşonlumu, beyaz düz oversize tişörtümü ve dar kot pantolonumu alıp banyoya girdim.Hızlıca üzerimi değiştirdim, güneş kremimi ve glossumu sürdükten sonra yatağımı düzelttim.

Telefonumu ve airpodslarımı alıp sessizce evden çıktım.Telefonumdan Ufuk Beydemir-Ay Tenli Kadın şarkısını açtıktan sonra kulaklığımın bluetoothunu bağladım.Telefonumu pantolonumun arka cebine koydum.

Ellerimi kapşonumun cebine koyup yürümeye başladım.En son kendimi şarkıya kaptırıp söylemeye başladım.

L:Sen örterken benimle kalbini,
Al aklım gibi hissimi...

Tenin almış beyazlığını aydan.
Saçlarının rengi geceden,
Bundan geceye sevdam...

***

Lia'dan

30 dk sonra

Deniz kenarında oturmuş denizi seyrediyordum.Aklıma yaşadığım şeyler geldi.Gözlerim doldu ama ağlamadım, ağlayamadım.Çok kötü bir anıydı, o anıda sürekli abimin beni kurtarmasını istemiştim.

Biraz daha durduktan sonra saatin sekiz buçuğa geldiğini fark ettim ve yavaşça kalkıp adımlarımı eve yönlendirdim.

Taehyung'tan

Kalktığımda saat yedi buçuktu, Lia yatağında yoktu.Bende aşağıdadır diye aşağı indim, orada da yoktu.Bahçeye baktığımda orda da olmadığını görünce endişelenmeye başladım.Salonda oturmuş tırnaklarımı kemiriyordum.

Yarım saat bekledikten sonra aşağı uykulu kook indi.

Jk:Noldu hyung?

T:Lia yok.

Jk:Dışarı çıkmıştır.

T:Ya başına bişey geldiyse?

Jk yanıma oturdu ve tek elini omzuma koyarak konuşmaya başladı.

Jk:Ona aşık mı oldun?

T:Y-yok ne alakası var.

Söyleyemezdim.

Jk:Bana söyleyebilirsin hyung zaten çok belli ediyorsun.

T:Çok mu belli ediyorum gerçekten.

Jk:Ben bile anladıysam Lia'da anlamıştır bir şeyler olduğunu.

T:Of.

Jk:Hyungum aşık mı olmuş benim?~

O sırada aşağı Jimin indi ve Jungkook'u duydu, şansıma sıçayım.

Jm:Tae kime aşık oldun lan.

T:Jimin-ah az sessiz konuş.

Jm:Tamam tamam.Hadi kime aşık olduğunu söyle sen.

Diyip karşımdaki tekli koltuğa oturdu.Sırıtmaya başladığında zaten benim Lia'ya aşık olduğumu anladığını anladım.

T:Lia'ya aşık oldum ama kimseye söyleme sakın.Özellikle Lia'ya.

𝐵𝑖𝑧 𝐵𝑖𝑟𝑏𝑖𝑟𝑖𝑚𝑖𝑧𝑒 𝐴𝑖𝑡𝑖𝑧/𝑲𝑻𝑯 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin