2.

1.2K 34 1
                                    

Vitoria

Prošlost

- Ti si mnogo pokvaren, znaš to zar ne?

- Ja?

- Da ti, jebote. Sa tobom razgovaram.

- Mislim da nisam. Dozvoli da preformulišem Vitoria. Svakom po zasluzi. Jel tako bela*?

- A to ti znači šta tačno?

- Ne razumeš šta sam rekao jel?

- Ja ti nisam uradila baš ništa da bi mi se ti osvetio na takav način.

- O moj, stvarno si povređena Vitoria? - više se nisam obazirala na njegov podrugljiv ton. Skoro nikada zapravo i nisam. Kai je ležao na svom francuskom ležaju u ogromnoj sobi koja je smrdela na tinejdžerske hormone, seks i opremu za fizičko. Njegove duge noge su već sada prelazile ivicu kreveta i visile dok je on motao džoint potpuno koncentrisan na duvan i svoje prste a ne na mene. Bio je bez odeće, posteljina od sivog satena je na nekoliko mesta bila mokra od naših sokova i torzo mu je bio prekriven tankim slojem znoja kao dokaz o akrobaciji koju smo izvodili nepunih pet minuta ranije. Moja kosa je bila mokra od znoja, koža na nekoliko mesta crvena od njegovih ruku i teško sam disala. Poznavala sam svaki detalj na njegovom telu. Nekoliko malih mladeža na stomaku koji su formirali polu mesec, ožiljak na butini koji je zaradio kad je preskakao ogradu od mog dvorišta i okrnjeni zub za koji sam se ja postarala kad me je iznervirao toliko da sam fizički nasrnula na njega pre par godina. Zurila sam u njegovu glupu crnu kosu koja se presijavala i u donju usnu preko koje je prešao jezikom. Bio je seksi a mi smo se upravo svađali. Takođe, poznavala sam i svaki izraz lica koji napravi, znala sam tačno o čemu razmišlja u svakom trenutku i uglavnom šta će sledeće da kaže. Tako je bilo oduvek dok jednostavno u jednom trenutku ta spona između nas nije prekinuta. Ironično, prekinuta je u trenutku kad smo po prvi put spavali zajedno i izgubili nevinost pre tri nedelje. Nešto što je ostatak sveta spajalo i produbljivalo vezu između dvoje ljudi nas je očigledno razdvojilo. Moja osećanja su bila pomešana ali ispred mene je bio Kai. Uvek smo bili nas dvoje i ništa to nije moglo da promeni iako sada nisam imala predstavu o čemu misli.

- Da stvarno sam povređena.

- Ostavila si me.

- Nisam te ostavila Kai.

- Vitoria, probio sam ti himen, iskrvarila si svuda po mom krevetu i svršio sam nakon šest sekundi. Obukla si se i rekla i to te citiram Vitoria jebote, ovo je bilo baš čudno. Možda je najbolje da ostanemo najbolji prijatelji. - dobro, rekla sam to. Ali nisam mislila ništa loše. Prvi seks koji smo imali je bio užasan. Zapravo, gore nego užasan. Prvo, nije mogao da mu se digne i klečala sam ispred njega dok mi se vilica nije ukočila da bih ga tek napola napalila. Drugo, u tom trenutku sam više seksualne želje imala prema dokumentarcu o zagađenju planete nego prema Kaiu. Nisam mogla da ovlažim, i njegova vilica se ukočila dok me je lizao i sve zajedno bila je potpuna katastrofa. Kai ga je nekako ugurao, osetila sam kako se širi u meni i pre nego što ga je stavio celog i onda se kao kreten nabio u mene, probio mi himen i iste sekunde svršio. Taj seks je bio takvo sranje da sam bila sposobna samo da zurim u plafon kad se izvukao iz mene i odjurio u kupatilo da se dovede u red. Bez dodira, bez poljupca i bez nekog normalnog i očekivanog pitanja. Na primer kako si Vitoria. Izvini jer te je bolelo. Žao mi je. Šta god jebote, nije bilo ni bitno. Kai se vratio iz kupatila posle nekoliko minuta, zapalio nam dve cigare i tako smo sedeli na njegovom krevetu i pušili kao što rade u filmovima nakon dobrog seksa. Sledeća stvar koju je uradio je bilo neko poremećeno cerenje i neka izjava o tome kako je sada zvanično i moja pičkica njegova.

Kai je godinama unazad insistirao na tome kako ja nemam ništa a on ima sve. Moja glava je njegova, moje telo je njegovo i moji strahovi su njegovi. Sad je dobio i moju pičkicu. U tom trenutku, nijedna misao nije mogla da se oblikuje u nešto konkretno u mojoj glavi. Dok jedna nije počela da se formira i postajala sve jasnija i sve glasnija. On me je osvojio. A to tako nije moglo. Povučena lošim prvim putem, njegovim begom iz kreveta i mojim rukama kojima sam se obgrlila u nedostatku bliskosti rekla sam mu da je bolje da ostanemo najbolji prijatelji. Nek mi se sudi za to, baš me briga. No, Kai je bio malo osvetoljubivo govno, naviklo da uvek dobije šta god poželi i rešio je da mi uzvrati. Ako bih bila sentimentalna, rekla bih da je baš u tom trenutku večita borba između nas dvoje počela.

PobednicaWhere stories live. Discover now