Göğsümde neyin kırıldığını
bilmiyordum. Elimle kalbimi yokladim:
Atıyordu...
- Jerzy Kosinski / Boyalı Kuş🌼
Fırat derin bir nefes aldı ve dudağımı öpmek yerine anlımdan öptü "Sen bağa ne ediysun böyle ben bilmayrum." diye fısıldadı. Yutkundum "Fırat..dur." Değip yanından geçtim ve pijamalarımı alıp hızla banyoya girdim.
Sırtımı kapıya yaslayıp yutkundum.Allahım o neydi öyle? Kalbim niye bu kadar hızlı atıyor?
Yutkundum sakin ol Peri sakin..
Pijamalarımı giyip banyodan çıktım ve Fırata bakmadan yatağa yattım yanıma yattı "Noldi?" Yutkundum "Yok bir şey." Bana doğru döndü "O Hakan yarın ya sana sataşursa?"
"Ben bir Polisim yani kendime dikkat edebilirim merak etme." Bana biraz daha yanaştı "Ona hiç şüphem yok zaten de yinede aklum sende kalacak."
Gülümsedim "Merak etme ben başımın çağresine fazlasıyla bakarım, yarın sen benim arabayla git işe bende seninkiyle giderim hem boyatırım arabayı."
"Yok ben yaparum gerek y-" sözünü kestim "Lütfen ben yapmak istiyorum." Başıyla onayladı "İyi tamam."
"Fırat?" Bana az daha yanaştı "Efendum?"
"Ben ailemi çok özledim İstanbula gitsek olur mu?" Fırat düşündü "Olur ama ne zaman bilmayrum." Gülümsedim "Tamam sağol." O da gülümsedi "Sarılalum mi?"
Başımı yana eğdim "Abartma Fırat hayde iyi geceler." Işığı kapattım ve uyumaya çalıştım.
****
"Alo abi?" Diye açtım uykulu sesimle ısrarla çalan telefonu "Peri..Peri." yutkundum ve doğruldum "Noldu abi niye ağlıyorsun?"
"Babam Peri..Babamız öldü." O an beynimden vurulmuşa döndüm..
Sıçrayarak gözlerimi araladım hala geceydi. Hüngür hüngür ağlamaya başladığımda yanımda yatan Fırat uyandı "Peri? Peri Güzelum Noldi?" Yutkundum "Fırat.."
Fırat bana sarıldı "Noldi hı?Söyle bağa." Ondan ayrıldım "Kabus gördüm Babamın ölüm haberi geliyordu..çok gerçekçiydi Fırat."
"Oy gel gel." Değip bana sımsıkı sarıldı ve saçlarımdan öptü "Geçti tamam mi? Bak ben yanundayum." Ona sımsıkı sarıldım "Ben çok korkuyorum ya babamın tedavisi iyi gitmezse?" Saçımı ard arda öptü "Korkma Perim hiç bir şey olmayacak tamam mi?" Başımla onaylayınca önüme gelen saçları çekip yanağıma bir öpücük kondurdu.
"Gel yatalum saat daha erken." Ayaklandım "Ben teheccüt namazı kılıcağım." Fırat gülümsedi "Benda kılayum senunle."
"İyi gel." Önce abdest aldım Fırat abdest alırken bende başörtümü bağlayıp namaz elbisemi giydim.
Fırat bana bakıp gülümsedi "İmam nikahımızda ki gibi oldun."
Seccadeleri serdim ve Fırata baktım "Hayde"
Namazı kıldıktan sonra dua etmeye başladım.
Allahım ailemi koru, onlara sağlıklı,mutlu,huzurlu güzel bir ömür nasip et.Fırata baktım o da dua ediyordu başımı onun omuzuna koyup duama devam ettim.
Fıratı da koru Allahım. O hep mutlu olsun çünkü o çok iyi biri, onun yüzünü hep güldür ya rabbim.
Duam bitince Fırata baktım gülümsedi ve yüzüme doğru üfledi "Ay."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Palamut
Romantizm"Bu artık bir Aşk hikayesi değil,çok güçlü bir sevdaluk." 🌼 Gelinliğimle karşısında durmuş gözlerine bakıyordum. Yaşadığımız bu şey çok saçmaydı cezalandırılmak için Evlenmek. Gözlerim dolunca gözlerimi kaçırdım ama kaçırmamla ellerini yanaklarımda...