Filmlerden Uyuyan Güzeller

3.5K 180 8
                                    

Herkes attığım gönderiyi görmüştü. Şimdi de çay içiyorduk. Kimseden çıt çıkmıyordu. Ortam çok huzurluyken Uğur 13.kez ofladı. Sezgin abi artık dayanamamış olacak ki kafasına vurdu.

"Uğur yeter valla yeter ya gınah geldi. Niye ofluyup pofluyon sabahtan beri."
"Ya abi ya kafam acıdı elin ağır asker adamsın. Öyle vurulur mu, düşmana vuruyor sanki."
"Uğur"
"Efendim abi."
"Kes sesini."
"OFFF"
"Zıkkım Uğur zıkkım"
"Ya anladık yaşlandında insanında üstüne bu kadar gelinmez ki canım aa aa"
"Uğur yorma beni."
"E tabi yaşlandı artık beni dövmeye bile hali yok ya abi sen emekli olsana"
"Uğur"
"Efendim Rüzgar"
"Hani şey vericektik yaptırdınya  o kadar ver artık"
"Aaa komutanım Bİ DAKİKA Bİ DAKİKA SEZGİN ABİ ÇEK ŞU SANDALYEYİ HADİ YA HEH GELİYORUM HEMEN BEKLEYİN."
"Şükür"
"GELDİM KOMU-"

İçeri girerken ayağının takılmasıyla düşen Uğur yerle birleşti.

"Aaa parmağa aa insan bir yardım eder ne bakıyonız ya off parmağım."
"Uğur şeyi versen mi artık"
"HEH KOMUTANIM BİR DK SEZGİN ABİ İTTİRME SONRA ÇEKEMİYON OFF ŞÜKÜR. EVET komutanım bu da sizin"

Önüme konulan pakete baktım. Bir kutu gri hediye poşetiyle kaplanmıştı. Yüzümdeki tebessümle kafamı kaldırıp Uğur'a baktım.

"Teşekkür ederim. ne gerek vardı demiyeceğim hayatımda en sevdiğim şeylerden birisi hediye almak"

Uğur daha da gülümserken paketi açtım. Kutunun kapağını açarken daha da gülümsedim. İçinde gördüğüm şeyle güldüm. Kalkıp ilk Uğur'a sarıldım. Sonra Sezgin abiye mert ve Burak ta gelip beraber sarıldılar. Rüzgar ve Yağızla el sıkışıp teşekkür ettim.

Çok geçmeden kendi odama girip üstüme giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Çok geçmeden kendi odama girip üstüme giydim. Terasa geri dönüp sandalyeye daha rahat oturdum. Uğur üstümdekine bakarken telefonunu çıkarıp bana zaman tanımadan fotoğrafımı çekmişti. Ben ona bakarken o telefondaki fotoğrafa bakıp sırıtıyordu.

Sezgin abiyi dinlerken yakaladığı fotoğraf karesi hoşuna gitmişe benziyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sezgin abiyi dinlerken yakaladığı fotoğraf karesi hoşuna gitmişe benziyordu. Bir süre sonra terasta sıkılıp içeri geçtik. Herkes koltuklara otururken bende tekli koltuğa oturdum ayaklarımı bir taraftan kafamı diğer taraftan sallandırdım. Mert konuşmaya başladı.

"Komutanım film izleyelim mi?"
"Olur bilgisayarı bağlayıp açalım. Ben getiriyim."

Odama gittim ve küçük valizden bilgisayarı çıkardım. İçeri sarsak sarsak yürüyerek gittim. Uğur gelir gelmez elimdekileri aldı ve televizyonun yanına kuruldu. O bilgisayarı bağlarken bizde film seçmeye başladık.

" Ne izliyeceğiz? " rüzgar
" Böyle aksiyonlu bir şeyler yok mu?" burak
" Harry Poster" mert
"Eski" ben
"Avengres" rüzgar
"İzlenilecek ortam değil bence" ben
" Kemal sunaldan bir şeyler?" sezgin
"Çok nostaljik" ben
"Enola Holmes" uğur
"Asker olarak, dedektif filmleri mi?" ben
"E sen bul o zaman" uğur
"Çok film izlemem o yüzden bir fikrim yok" ben

Herkes oturmuş film düşünüyordu. Ben dışında, çünkü izlediğim filmler çok kısıtlıydı ya 2 ya 3. Pek film izlemeyi seven bir insan değildim. En son Uğur bir bahis sitesinden evet bahis sitesi her neyse sonuç hızlı ve öfkeli izlerken biz.

İzlerken ilk yarım saatte Burak, Mert ve Rüzgar uyuya kalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İzlerken ilk yarım saatte Burak, Mert ve Rüzgar uyuya kalmıştı. İki saat sonra Sezgin abi de Uyuya kaldı. Rüzgar sallana sallana sahnenin en heyecanlı kısmını izliyordu. Yağız ise hiç heyecan barındırmayan yüz ifadesiyle filmi seyrediyor ben ise yastıkların üstünde ayaklarımı sallaya sallaya izliyorum. Çok geçmeden Yağız da uyudu. Uğurun uykusu hiç yok gibiydi hatta gibi değil hiç yoktu. Ve evet benimde yoktu. Biz iki enerji patlaması ne yapacaktık bilmiyorum zaten filmin sonlarına gelmiştik ama saat daha 3e geliyordu. Film bitince gözlerim Uğur'a döndü. Bilgisayarı kapattı ve bana baktı.

"Komutanım 2 dk. uyumaya bilir misiz hemen gelcem."
"Tamam bekliyorum."

O çantasını aldı ve bir odaya geçti. İki dakikanın sonunda kapı sesiyle gözlerim Uğur a döndü.

 İki dakikanın sonunda kapı sesiyle gözlerim Uğur a döndü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TEK AMAÇ VATANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin