Seeelaam
Bi önceki bölümde kiss olmadığı için sövenler olmuş😔😔
Şaka neys
İyi okumalare size cınımlar 💅🏻💅🏻💅🏻
--------------
2. Ağız anlatımıDün Minho ya sal beni diye bağırdığım için o kadar utanıyorum ki o günüm rezillikle doluydu o cümleden sonra taştı. Of ne yapcam. Düşüncelerimden ayrılıp tavan ile bakışmaya devam ediyodum. Evet yine ve yine annem odayı bastı.
"Oğlum kalk hadi kahvaltıyı hazırladım ve geç kalıyosun"
"Anne geç kalıyosun dediğin dersin başlamasına 2 saat olması"
"Saati boşver hadi kalk hem zaten anca hazırlanıyosun anca yemek yiyosun. Çantan hazır mı? "
"Hazıııır"
"Tamam kalk hadi hala yatıyosun"
Başımı salladım zorlukla ve üşengeçlikle yataktan kalkıp dolabıma ilerledim. Formamı bulamadığım için anneme seslendim.
"ANNEEEE FORMAM NERDEEEE"
Annem yanıma geldi ve dolabımın en dibindeki yerden formamı çıkartıp elime tutuşturdu
"Burda ya görmüyor musun oğlum? "
"He göremedim anne ütüleyebilir misin?"
"Tamam hadi eşyalarını falan topla sonra masaya geç bişiler ye"
"Tamam"
Çantamı kapının kenarına koyup telefon para şarj aleti ve son olarak cüzdanımı sehpanın üstüne bıraktım.
Masaya geçip ağzıma birkaç bişi debtikten sonra annemin yanına gidip formamı aldım. Formamı giydikten sonra kapının oraya geldim
"Ben çıkıyorum görüşürüz afied olsun sizee"
"Tamam oğlum dikkat et"
"Tamaaam"
Çantama eşyalarımı koyup son olarak da ayakkabılarımı giyip yürümeye başladım. Ne kadar utansamda gitmek zorundayım önümdeki hafta sınav olduğu için. Arkamdan sanki biri takip ediyomuş gibi hissediyodum. Hisse gıcık olup arkamı hızlıca dönüp arkamdakine yumruk attım bi dk lan JEONGİN?
"Hİİİ JEONGİN BEN ÖZÜR DİLERİM SENİ BAŞKA BİRİ SANDIM ÜZGÜNÜM"
"Tamam Hyung bişi olmaz o kadar sert vurmadın"
Diyip gülümsemişti ben bunun yanaklarını yerim. Birlikte okula doğru sohbet ederek yürüyorduk.
"Hyung ya dünki olay çok iyiydi NDĞFLDİXÖ"
"Sus sus hatırlatma"
...
Okula geldik hemen Jeongla sıramıza oturduk. Sınıfta sadece ikimiz vardı dersin başlamasına 1.5 saat olduğu için. Jeongin ile azcık daha sohbet ettikten sonra ikimizin telefonuna bildirim geldi.
"Hyung Niki fotoğraf paylaşmış"
"Yine kimi ifşaladı acab- Bİ DAKİKA NE!?"
Telefonumda ki Niki'nin paylaştığı fotoya bakınca gebermek istedim. Fotoğrafta Minhonun beni duvara sıkıştırdığı yerdi. Soojin ne ara çekmiş ise Nikiye atmış. Şuan yerin dibine girmek istiyorum
"Eee Hyung iyi misin? "
"Değilim Jeongin dün bu beni duvara sıkıştırmıştı ve bişiler gevelerken Soojin bastı sınıfı"
"En büyük shipperiniz benim aksini iddia edeni yerim"
"Ben seni yicem şimdi sus sus"
"Kaçma planı yapalım"
"Aynen sonra kahkaha atarak disipline koşarız"
"Ne güzel işte"
"Olm bu şerefsiz yavşağa da yazsak hemen paylaşıyo hayır silmiyo da"
"Papatya çayı? Yanımda getirmiştim"
"Yeonjun çık şu cocuğun içinden"
1. Ağız anlatımı
Jisunglar sohbete devam ederken sınıfa Niki ve admini Beom dalmıştı.
"ULAN SİZİ Bİ SİKSEM 1 AY YÜRÜYEMEZSİNİZ GELİN LAN BURAYA"
"BEO SIÇTIK KAÇ AQ"
Jisung Niki ve Beomu bahçede küfür ederek kovalıyodu. Jeongin ise gülmekden bayılıcak hale gelmiş izlemeye devam ediyordu.
O sırada bahçeye Minho girmiş onlara bakıyordu. Minho da Niki'nin paylaştığı fotoğrafı görmüştü ama sesini çıkarmamıştı çünkü oldukca hoşuna gitmişti. Jisung Beomu salmış Nikiyi hala yakalamaya çalışlıyodu. Minho bakmayı kesmiş merdiven çıkıyodu. Jeongin ise Yeni gelmiş olan Felix ile sohbet edip gülüşüyorlardı. Niki merdivene doğru koşup çıkmaya başlamıştı. Minhonun yanında Niki duruyodu.
Jisung merdivenin son basamağını çıkarken ayağı takılmıştı.
2. Ağız anlatımı
Tam Nikiyi tutacakken ayağım lanet merdivene takıldı. Gözlerimi kapattım belimde bi sıcaklık hissettim. Beni tutan kimse umursamadan boynuna gömüldüm. Gözlerimi açtığımda Minhonun benim belimden tuttuğu gördüm. Yüzüne öylece bakarken kızarmaya da başlamıştım. O sırada Niki
"Ay noluyo noluyo"
Demişti ben ise utanmayı unutmuştum ve artık utanmayı umursamadan daha da sokuldum ona.
Niki orda foto çekiyo bu arada dlxşdşcöxşcm. Canlarım bakın bölümleri uzun yapmıcam HEHEHEHEHEH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düğün\Minsung
RandomJisung gittiği düğünde durmadan kendisine bakan birini fark eder "Ne bakıyodun" "Hiç öylesine" "Şahsen ben inandım" Başlangıç: 28 Temmuz 2023 Bitiş: 31 Ocak 2024 Fic şarkısı: B.-Anıl Emre Daldal Fic şarkısı(2): My Love Mine All Mine-Mitski Etiketler...